شرح وظایف کارشناس تبلیغات
:از مهمترین وظایفی که کارفرمایان در هنگام جذب کارشناس تبلیغات برای آنها در نظر میگیرند میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم
- همکاری با تیم بازاریابی و کمک به تسریع فرآیندهای مرتبط
- توسعه، نظارت و همچنین بهبود پروژههای تبلیغاتی مشتری
- تعامل و ارتباط با مشتری به منظور آنالیز اطلاعات، تاریخچه تبلیغات و همچنین شناخت نیازهای مخاطبین که به منظور فراهم
- کردن بهترین تبلیغات صورت میگیرد
- همکاری و تعامل با کارشناسان یک کسب و کار به منظور توسعه استراتژیهای متناسب با هر پروژه
- تعیین یک رسانه تبلیغاتی مناسب از جمه تبلیغات آنلاین، ایمیل و حتی روزنامهای
- طراحی و ارائه یک پلن تبلیغاتی نمونه به منظور آشنایی مشتری و شرکت با جنبههای مختلف پروژه
- همکاری با تیم فروش و کارشناسان محصول به منظور توسعه جنبههای مختلف تبلیغات
- بررسی و همچنین تایید قراردادهای فروش و تبلیغات در صورت نیاز
- توسعه برنامههای فروش، تکنیکهای تبلیغات و همچنین فرآیندهای مرتبط با آنها
- همکاری با تیم بازاریابی به منظور توسعه و بهبود استراتژیهای تبلیغاتی
- همکاری با تیم طراحی و هنرمندان گرافیکی به منظور توسعه و ساخت بهترین نمونه تبلیغات
- نظارت کامل بر روی یک پروژه تبلیغاتی از صفر تا صد ماجرا
- توسعه و همچنین بهبود قوانین و فرآیندهای مرتبط با تبلیغات به منظور دستیابی به اهداف مشخص شده کسب و کار
- مشخص کردن میزان بودجه و طراحی فرآیند زمانی مشخص به منظور پیاده سازی، مدیریت و نظارت بر روی یک پروژه
- ارزیابی پروژههای تبلیغاتی برای اثربخشی بیشتر فروش و همچنین بازاریابی
- دنبال کردن و جمع آوری دادههای حاصل از تبلیغات به منظور تحلیل و آنالیز نتیجه و میزان موفقیت و شکست
- افزایش میزان فروش یک کسب و کار به کمک ایدههای خلاقانه تبلیغات و استراتژیهای نوین
- توسعه و بهبود سئو on-site و off-site و همچنین آنالیز و تحلیل نتیجه کار
- آنالیز و تحلیل میزان ROI به منظور پیدا کردن فرصتهای جدید در آینده
منبع: بلاگ ایران استخدام
برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، کارشناس تبلیغات،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید: