ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

شرح وظایف کارشناس تبلیغات

:از مهم‌ترین وظایفی که کارفرمایان در هنگام جذب کارشناس تبلیغات برای آنها در نظر میگیرند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • همکاری با تیم بازاریابی و کمک به تسریع فرآیندهای مرتبط
  • توسعه، نظارت و همچنین بهبود پروژه‌های تبلیغاتی مشتری
  • تعامل و ارتباط با مشتری به منظور آنالیز اطلاعات، تاریخچه تبلیغات و همچنین شناخت نیازهای مخاطبین که به منظور فراهم
  • کردن بهترین تبلیغات صورت می‌گیرد
  • همکاری و تعامل با کارشناسان یک کسب و کار به منظور توسعه استراتژی‌های متناسب با هر پروژه
  • تعیین یک رسانه تبلیغاتی مناسب از جمه تبلیغات آنلاین، ایمیل و حتی روزنامه‌ای
  • طراحی و ارائه یک پلن تبلیغاتی نمونه به منظور آشنایی مشتری و شرکت با جنبه‌های مختلف پروژه

کارشناس تبلیغات

  • همکاری با تیم فروش و کارشناسان محصول به منظور توسعه جنبه‌های مختلف تبلیغات
  • بررسی و همچنین تایید قراردادهای فروش و تبلیغات در صورت نیاز
  • توسعه برنامه‌های فروش، تکنیک‌های تبلیغات و همچنین فرآیندهای مرتبط با آن‌ها
  • همکاری با تیم بازاریابی به منظور توسعه و بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی
  • همکاری با تیم طراحی و هنرمندان گرافیکی به منظور توسعه و ساخت بهترین نمونه تبلیغات
  • نظارت کامل بر روی یک پروژه تبلیغاتی از صفر تا صد ماجرا
  • توسعه و همچنین بهبود قوانین و فرآیندهای مرتبط با تبلیغات به منظور دستیابی به اهداف مشخص شده کسب و کار
  • مشخص کردن میزان بودجه و طراحی فرآیند زمانی مشخص به منظور پیاده سازی، مدیریت و نظارت بر روی یک پروژه
  • ارزیابی پروژه‌های تبلیغاتی برای اثربخشی بیشتر فروش و همچنین بازاریابی
  • دنبال کردن و جمع آوری داده‌های حاصل از تبلیغات به منظور تحلیل و آنالیز نتیجه و میزان موفقیت و شکست
  • افزایش میزان فروش یک کسب و کار به کمک ایده‌های خلاقانه تبلیغات و استراتژی‌های نوین
  • توسعه و بهبود سئو on-site و off-site و همچنین آنالیز و تحلیل نتیجه کار
  • آنالیز و تحلیل میزان ROI به منظور پیدا کردن فرصت‌های جدید در آینده

منبع: بلاگ ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، کارشناس تبلیغات،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۴۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)