مدرک تحصیلی مورد نیاز برای منشی گری
معنی منشی
منشی در لغت به معنای آغاز کننده و ایجاد کننده است. اما در کاربرد عمومی و در حوزه مشاغل فردی است که مسئولیت تسهیل ارتباطات در یک دفتر یا یک حرفه به خصوص و ایجاد تعاملات مردم با سازمان را بر عهده دارد.
وظایف اغلب منشیها شامل پاسخ دادن و هدایت مجدد تماسهای تلفنی، برنامهریزی جلسات و ارائه پشتیبانی شخصی برای سایر کارمندان در دفترشان است.
- شما می توانید آگهی های استخدام منشی جوابگوی تلفن را با کلیک مشاهده نمایید.
مدرک تحصیلی منشی چیست؟
در گذشته منشیها بدون توجه به تحصیلات و مدرک استخدام میشدند. از این رو ممکن بود در یک مطب، دو منشی با مدرک تحصیلی متفاوت همچون دیپلم و لیسانس استخدام شوند و هر دو با وظایف یکسان، حقوق یکسان دریافت کنند.
اما امروزه به دلیل تخصصی شدن این شغل، کارفرما ترجیح میدهد افرادی را که دارای مدرک منشی گری و تخصص یا تحصیلات مرتبط با این شغل را دارند، استخدام نماید.
مطلب مرتبط: مشاهده آگهی های استخدام منشی
شغل منشیگری گرچه ظاهرا شغل آسانی به نظر میرسد، اما مشکلات و سختیهای خاص خود را دارد. این شغل نیز به مانند بسیاری از مشاغل، مهارتها و ویژگیهای شخصیتی خاص خود را میطلبد.
منبع: بلاگ ایران استخدام
برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدام منشی، منشی،