ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

بررسی 10 وظیفه اصلی کارشناس انبار

شرح وظایف کارشناس انبار

وظایف کارشناس انبار، افزایش کارایی و اطمینان از ایمنی و یکپارچگی عملیات انبار است. از این رو می‌توان این شغل را فعالیتی مهم دانست که فرد متقاضی آن باید مهارت‌های خاصی داشته باشد و از نظر شخصیتی واجد ویژگی‌های متناسب با این شغل باشد. در ادامه به مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی کارشناس انبار پرداخته می‌شود.

هرچند که وظایف نام برده شده میتواند جهت شرح وظایف انباردار نیز به کار رود. اما اگر به آگهی های استخدام انباردار در کرج نگاهی بیاندازیم، متوجه تفاوت این رده شغلی کارشناس انبار میشویم.

  • نظارت بر کارکنان انبار و فعالیت‌های روزانه
  • سرپرستی، ارزیابی و گزارش بهره وری انبار
  • پیگیری و هماهنگی دریافت، نگهداری و تحویل به موقع کالا و مواد
  • سفارش لوازم و حفظ سطح موجودی
  • بررسی صحت سفارشات، صورتحساب‌ها، اقلام دریافتی، موجودی کالا و تحویل آن
  • نگهداری سوابق، گزارش اطلاعات مربوطه و تهیه هرگونه مستندات لازم
  • انجام بازرسی روزانه از محوطه انبار
  • ارتباط و هماهنگی با سایر بخش‌ها و مشتریان
  • نظارت بر مخارج و اجرای اقدامات اصلاحی در صورت نیاز
  • اجرای دستورالعمل‌های عملیاتی و سیاست‌های ایمنی

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: استخدام کارشناس انبار، استخدام انباردار، وظایف انباردار، استخدام کارشناس انبار در کرج،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۱۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)