ايران استخدام ايران استخدام .

ايران استخدام

رشته هاي مرتبط در كسب مهارت‌ هاي فروش

ميزان تحصيلات و رشته‌هاي مرتبط با كارشناس فروش چيست؟

برخي از رشته‌هاي تحصيلي در كسب مهارت‌هاي فروش كمك كننده است.

مطلب مرتبط: رشته هاي مرتبط با كارشناس فروش

اين رشته‌ها عبارت است از:

روابط عمومي:
افرادي كه مدرك كارشناسي در روابط عمومي كسب مي‌كنند، ياد مي‌گيرند كه چگونه ارتباطات استراتژيك، حرفه‌اي باشند. آنها از شهرت و تصوير مشاغل كوچك، شركت‌هاي چند مليتي و سازمان‌هاي غيرانتفاعي محافظت مي‌كنند.


با رواج روزنامه‌نگاري آنلاين و محبوبيت رسانه‌هاي اجتماعي، افرادي كه در روابط عمومي كار مي‌كنند بايد سريع كار كنند تا در صدر اخبار قرار بگيرند و از هرگونه تبليغات منفي جلوگيري كنند.

افكار عمومي چيز بي‌ثباتي است كه به سرعت تغيير مي‌كند. به همين دليل بسياري از آژانس‌ها و سازمان‌ها افراد حرفه‌اي روابط عمومي را استخدام مي‌كنند.

  • شما مي توانيد آگهي هاي استخدام سازمان ها در كاريابي مجازي مشاهده نماييد.

روانشناسي:
در ايالات متحده، مدرك روانشناسي يكي از محبوب‌ترين مدرك‌هايي است كه دانشجويان كسب مي‌كنند. اين رشته به شما مي‌آموزد كه چگونه افراد را مطالعه و درك كنيد. در فروش، دانستن اينكه چه چيزي افراد را برمي‌انگيزد و چگونه فكر مي‌كنند، به شما كمك مي كند كه فروش موفقي داشته باشيد.

منبع: تحصيلات و مهارت هاي مورد نياز براي كارشناس فروش


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم كارشناس، كارشناس فروش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۱۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

حقوق برنامه نويس به چه عواملي بستگي دارد؟

حقوق و درآمد برنامه نويس
به طور كلي ميزان حقوق و درآمد يك برنامه نويس به فاكتورهاي زيادي وابسته است:

  • ميزان تجربه و مهارت‌هايي كه داريد
  • موقعيت شغلي و نقشي كه در يك مجموعه داريد
  • نوع شركتي كه در آن كار مي‌كنيد و همچنين اندازه شركت (وسعت شركت)
  • شهر و يا كشوري كه در آن مشغول به كار هستيد – چه به صورت دوركاري و چه به صورت حضوري

شما مي توانيد آگهي هاي استخدام برنامه نويس دوركار را در كاريابي هاي مجازي مشاهده نماييد.

  • ميزان تحصيلات
  • نمونه كارها
  • مدارك و گواهينامه‌ها – دوره‌هايي كه سپري كرده‌ايد
  • زبان برنامه نويسي كه از آن استفاده مي‌كنيد – همان طور كه گفتيم به دليل تقاضاي بيشتر زبان‌هاي پايتون و PHP، برنامه نويسان پايتون و PHP حقوق بيشتري هم دريافت مي‌كنند

مطلب مرتبط: استخدام برنامه نويس پايتون

سخن پاياني
ما سعي كرديم در اين مطلب جنبه‌هاي مختلف اين حرفه را بررسي كنيم. به طور كلي مي‌توان گفت كه برنامه نويسي يكي از شغل‌هاي آينده دار در سال‌هاي پيش رو خواهد بود و تسلط شما به يكي از زبان‌ها مي‌تواند فرصت‌هاي بسيار زيادي برايتان فراهم كند.

منبع: بررسي ميزان حقوق و درآمد برنامه نويسان


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم برنامه نويس، برنامه نويس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۰۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسي بازاركار رشته انساني

بازار كار رشته انساني
در گذشته رشته علوم انساني يكي از پرطرفدارترين رشته‌هاي انتخابي دانش‌آموزان بود. رشته انساني، رشته‌هاي دانشگاهي زيادي را تعريف كرده است و بازار كار آن بر حسب رشته‌هاي مختلف، متفاوت است.

مطلب مرتبط: پردرآمد ترين مشاغل رشته علوم انساني در ايران و جهان

چنانچه برخي از رشته‌هاي علوم انساني داراي بازار كار عالي، درآمد خوب و آينده روشن هستند و برخي از رشته‌ها نيز برعكس اين شرايط را دارند.

  • رشته‌هاي مديريت، مددكاري، بانكداري، هتلداري و گردشگري برخي از رشته‌هاي خوب و آينده‌دار علوم انساني است.

طبق مطالعات صورت گرفته و آمارهاي موجود، رشته‌هايي وجود دارند كه درصد بيكاري در آنها بيشتر از ساير رشته‌ها است، اما همچنان متقاضي براي آن رشته‌ها زياد است. قطعا عدم شناخت اين رشته‌ها و تحصيل در آن، تباه شدن اندوخته‌هاي مالي و از دست دادن زمان ارزشمند است.

چه رشته هايي بازار كار ندارند؟
رشته‌هايي كه بازار كار ندارند عبارت است از: رشته حفاظت محيط زيست، علوم رايانه، هنر، معماري و ساختمان‌سازي، فيزيك، علوم زيستي، حقوق. اين رشته‌ها جز 7 رشته‌اي هستند كه ميزان بيكاري در آنها بيشتر از ساير رشته‌ها و بالاي 20 درصد است.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: استخدام، ايران استخدام، رشته انساني، رشته ها، انواع رشته، رشته تحصيلي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مكان هايي كه منشي مي تواند فعاليت كند كدامند؟

منشي مي‌تواند در دفاتر اداري، مطب‌ها، بيمارستان‌ها، كلينيك‌ها، شركت‌هاي توليدي، بازرگاني و… به كار گرفته شود. از ميان جاهايي كه يك منشي مي‌تواند مشغول به كار شود، مطب‌هاي پزشكي بسيار متداول‌تر از ساير مكان‌ها هستند.

  • شما مي توانيد آگهي هاي استخدام منشي مطب را در كاريابي مجازي مشاهده نماييد و يا اگر منشي هستنيد از طريق سيستم روزمه ساز، براي كارفرمايان رزومه ارسال كنيد.

منشي در چه حوزه هايي فعاليت دارد؟

منشي شدن در سربازي:
سربازي نيز از ديگر جاهايي است كه افراد مي‌توانند منشي شوند. اين امر نياز به شرايط خاصي ندارد، با اين حال افسران مافوق، افرادي را كه صلاحيت بيشتري براي اين پست دارند انتخاب مي‌كنند. او وظيفه ارتباط ميان سربازان و افسران و درجه‌داران نظامي مافوق را بر عهده دارد. او همچنين مسئول پاسخگويي به تلفن‌هاي پادگان يا محل تعيين شده نيز است.

مطلب مرتبط: استخدام منشي جوابگوي تلفن

منشي دوركار:
با تغييراتي كه دنياي فناوري به وجود آورده و امكان تبادل لحظه‌اي اطلاعات را محقق كرده، بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند به صورت مجازي يا دوركار فعاليت داشته باشند. فعاليت دوركاري براي بسياري از مشاغل تعريف شده است و در مورد شغل منشي نيز اين امكان به وجود آمده است.

وظايف منشي دوركار
منشي دوركار معمولا وظايفي همچون پاسخ دادن به تلفن‌ها، تماس با مشتريان يا ارباب رجوع، هماهنگ كردن وقت ملاقات ميان ارباب رجوع با كارفرما، دريافت پيام ارباب‌رجوع و بررسي آنها، دريافت و در موارد لازم ارسال فكس و وظايفي از اين قبيل را بر عهده دارد.

منبع: ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم منشي، منشي، كاريابي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۱۱ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مدرك تحصيلي مورد نياز براي منشي گري

معني منشي
منشي در لغت به معناي آغاز كننده و ايجاد كننده است. اما در كاربرد عمومي و در حوزه مشاغل فردي است كه مسئوليت تسهيل ارتباطات در يك دفتر يا يك حرفه به خصوص و ايجاد تعاملات مردم با سازمان را بر عهده دارد.

وظايف اغلب منشي‌ها شامل پاسخ دادن و هدايت مجدد تماس‌هاي تلفني، برنامه‌ريزي جلسات و ارائه پشتيباني شخصي براي ساير كارمندان در دفترشان است.

مدرك تحصيلي منشي چيست؟
در گذشته منشي‌ها بدون توجه به تحصيلات و مدرك استخدام مي‌شدند. از اين رو ممكن بود در يك مطب، دو منشي با مدرك تحصيلي متفاوت همچون ديپلم و ليسانس استخدام شوند و هر دو با وظايف يكسان، حقوق يكسان دريافت كنند.

اما امروزه به دليل تخصصي شدن اين شغل، كارفرما ترجيح مي‌دهد افرادي را كه داراي مدرك منشي گري و تخصص يا تحصيلات مرتبط با اين شغل را دارند، استخدام نمايد.

مطلب مرتبط: مشاهده آگهي هاي استخدام منشي

شغل منشي‌گري گرچه ظاهرا شغل آساني به نظر مي‌رسد، اما مشكلات و سختي‌هاي خاص خود را دارد. اين شغل نيز به مانند بسياري از مشاغل، مهارت‌ها و ويژگي‌هاي شخصيتي خاص خود را مي‌طلبد.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدام منشي، منشي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۴۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

سه گرايش رشته مهندسي عمران

رشته عمران

رشته عمران نيز مانند ساير رشته ها داراي گرايش هاي مختلفي مي باشد، اگر شما مي خواهيد وارد حوزه استخدام مهندس عمران شويد بايد در يكي از اين گرايش ها تحصيل كنيد. در ادامه به سه گرايش مهندسي عمران اشاره كرده ايم:

گرايش هاي رشته مهندسي عمران

رشته عمران در دانشگاه سه گرايش دارد:

گرايش عمران-عمران: اين گرايش بيشتر به دروس مربوط به خاك، پي، سازه، اسكلت ساختمان‌ها و ساختن پل، فرودگاه و تونل مي‌پردازد.

مطلب مرتبط: استخدام مهندس سازه

گرايش عمران-آب: امروزه با توجه به وجود آمدن بحران آب در دنيا اين مساله بشتر اهميت پيدا كرده است. مهندسان اين رشته در زمينه سدسازي، تونل‌هاي انتقال آب و تصفيه‌خانه‌ها فعاليت مي‌كنند.

  • شما مي توانيد آگهي هاي استخدام مهندس عمران را در كاريابي مجازي مانند ايران استخدام مشاهده نماييد.

گرايش عمران–نقشه‌برداري: اين گرايش بيشتر ميداني است و به مواردي همچون؛ سنجش از راه دور و جغرافيا مي‌پردازد. نقشه‌برداري بيشتر براي ساخت‌‍وساز‌هاي بيرون از شهر كاربرد دارد و به تحليل و تفسير اطلاعات مكاني براي اجراي پروژه‌ها مربوط مي‌شود.

منبع: اويم شاهانه


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدام مهندس، مهندس عمران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۴:۳۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

برنامه نويسي پايتون مناسب چه افرادي هست؟

ورود به حوزه برنامه نويسي پايتون
براي ورود به حوزه برنامه نويسي پايتون نياز به دانش آكادميك خاصي نيست با اين‌حال كساني كه در رشته مهندسي كامپيوتر و فناوري اطلاعات تحصيل كرده‌اند شانس بيشتري دارند؛
اما درآمد برنامه نويس پايتون در ايران به مهارت آن‌ها، تجربه، رزومه كاري، حوزه تخصصي و شركتي كه با آن همكاري مي‌كنند بستگي دارد.

چه كساني مناسب برنامه نويسي پايتون هستند؟
پايتون، نسبت به ساير زبان هاي برنامه‌نويسي نظير سي شارپ و پي‌اچ‌ پي ساده‌تر است بنابراين براي كساني كه مبتدي هستند يا تازه مي‌خواهند وارد حوزه برنامه‌نويسي شوند گزينه خوبي است.

مطلب مرتبط: استخدام برنامه نويس پي اچ پي

ساده بودن دستورات آن باعث بيشتر شدن سرعت يادگيري مي‌شود.

سخن پاياني
اما همان‌طور كه گفتيم پايتون (pythone) در حوزه‌هاي مختلف كامپيوتر استفاده مي‌شود بنابراين افرادي كه مي‌خواهند در بخش‌هاي مختلف به‌صورت تخصصي فعاليت كنند بخصوص در حوزه هوش مصنوعي و مباحث مرتبط با آن نظير يادگيري ماشين مي‌توانند از پايتون بهره ببرند.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدام برنامه نويس، برنامه نويس پايتون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۳:۳۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

آينده شغلي فرزكار CNC چگونه است؟

هر شغلي مانند فرزكار CNC داراي آينده و شرايط شغلي منحصر به فرد خودش است، شما مي توانيد به عنوان استخدام كارآموز CNC فعاليت نماييد و از اين طريق حقوق CNC كار نيز افزايش مي يابد.

مطلب مرتبط: معرفي شغل فرزكاري CNC

شرايط شغلي فرزكار CNC
شرايط شغلي فرزكار CNC نيز مانند CNC كار است و انتظار مي‌رود با گسترش روزافزون تكنولوژي نياز به اين افراد نيز افزايش يابد.اما فراموش نكنيد كه بايد دانش و مهارت بالايي را در اين زمينه كسب كنيد تا بتوانيد در ميان رقيبان زيادي كه براي كسب اين موقعيت شغلي تلاش مي‌كنند موفق شويد.

شايد براي شما مفيد باشد: آينده شغلي CNC كار را اينجا بخوانيد!

نتيجه گيري
براي آشنايي بيشتر با مهارت‌ها و شرايط مورد نياز براي استخدام در اين شغل مي‌توانيد به آگهي‌هاي استخدام فرزكار CNC موجود در سايت ايران استخدام مراجعه كنيد.

منبع: ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدام فرزكار، فرزكار CNC،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۵۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

آشنايي با كاربرد دستگاه CNC

به همان اندازه‌اي كه قابليت‌ها و عملكرد دستگاه‌هاي CNC در كارگاه‌ها اهميت دارند، مهارت‌هايي كه اپراتور دستگاه cnc دارد هم بسيار مهم و تعيين كننده خواهد بود.

مطلب مرتبط: مهارت هاي مهم CNC كار

دستگاه CNC چيست؟

سي ان سي به آن دسته از ماشين آلاتي گفته مي‌شود كه بصورت عددي كنترل مي‌شوند. اين گونه ماشين‌ها بصورت عددي و كامپيوتري كنترل شده و مي‌توانند قطعات پيچيده را توليد كنند و معمولا قيمت‌هاي بسيار بالايي نيز دارند.


در ابتدا شايد بنظر برسد كه دستگاه CNC و بطور كلي دستگاه‌هاي تراش و برش و ماشين كاري، صرفا با مواد فلزي و در صنايع فلزي كاربرد دارند. درحاليكه از چوب و شيشه و سنگ گرفته تا پلاستيك‌هاي فشرده، همگي مي‌توانند براي اهداف مختلف، به عنوان متريال تحت عمليات اين ماشين آلات كاربرد داشته باشند.

شما مي توانيد آگهي هاي استخدام CNC كار چوب را در كاريابي هاي مجازي مشاهده نماييد.

شايد براي شما مفيد باشد: دستگاه فرزكاري چيست؟

به همين دليل است كه، دستگاه سي ان سي از جمله دستگاه‌هاي پرطرفدار در بين پيشه وران و صاحبان صنايع و مشاغل در موضوعات مختلف است.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم CNC كار، CNC كار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۴۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

الزامات تحصيلي شغل تكنسين آزمايشگاه

افرادي كه مي‌خواهند به عنوان تكنسين آزمايشگاه استخدام شوند، بايد فارغ‌التحصيل رشته علوم آزمايشگاهي باشند.

مطلب مرتبط: معرفي رشته علوم آزمايشگاهي

تحصيلات مورد نياز تكنسين آزمايشگاه
اين فارغ التحصيلان قبل از ورود به بازاركار و استخدام در يك آزمايشگاه، بايد به اندازه نصف زمان تحصيل خود، طرح عملي در آزمايشگاه‌هاي تحت پوشش دانشگاه‌ هاي علوم پزشكي بگذرانند تا اجازه ورود به اين شغل را پيدا كنند. البته گذراندن طرح در يكي از مقاطع، فرد را از گذراندن طرح در مقاطع بالاتر معاف مي‌كند.

فارغ التحصيلان اين رشته پس از گذراندن اين مراحل، ميتوانند با مراجعه به كاريابي مجازي ايران استخدام و عضويت به عنوان كارجو، رزومه خود را با استفاده از رزومه ساز رايگان ايران استخدام تنظيم و براي كارفرمايان ارسال كنند.

نتيجه گيري
همچنين كارجويان و فارغ التحصيلان رشته هاي علوم آزمايشگاهي، زيست شناسي، ميكروب شناسي، ژنتيك و ساير رشته هاي مرتبط و يا غير مرتبط ميتوانند با گذراندن دوره هاي آموزشي تكنسين آزمايشگاه و قبولي در آزمون نهايي موفق به كسب مدرك تكنسين آزمايشگاه شوند.

منبع: تكنسين آزمايشگاه در چه مراكزي استخدام ميشود؟


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم تكنسين، تكنسين آزمايشگاه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۲۲ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)