ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

رشته حقوق مناسب چه کسانیست؟

اگر شما هم علاقه مند به تحصیل در رشته حقوق میباشید، و تصمیم دارید این رشته را در دانشگاه ادامه دهید خواندن ایم مطلب را از دست ندهید.

رشته حقوق یکی از پرطرفدارترین رشته‌های علوم انسانی است. سالانه افراد زیادی باهدف ورود به دانشگاه در این رشته کنکور می‌دهند.

ورود و فعالیت در رشته حقوق فارغ از جنسیت، هم برای زنان و هم برای مردان امکان‌پذیر است فعالیت در زمینه وکالت نیز هم برای خانم‌ها و هم آقایان پس از طی دوره کارآموزی وکالت و کسب پرونده وکالت امکان‌پذیر است.


بااین‌حال بهتر است افراد قبل از ورود به هر رشته ویژگی‌های شخصیتی خود را در نظر بگیرند. براساس تست شخصیت‌شناسی شغلی MBTI، تیپ‌های شخصیتی ENTJ، INTJ، ENTP، INTP و ESTJ برای رشته حقوق مناسب هستند. این افراد دارای استعدادهای ارتباطی، قدرت استدلال، خلاقیت و تحلیل خوبی هستند. همچنین توانایی بالایی برای پژوهش داشته و به کار در سازمان‌های مختلف علاقمندند.

اگر شما هم این ویژگی ها را در خود میبینید و به این رشته علاقه دارید، با اطمینان بیشتری میتوانید وارد این رشته تحصیلی شوید.

منبع: پردرآمد ترین شغل رشته حقوق چیست؟


برچسب: استخدام رشته حقوق، استخدام وکیل، استخدام وکیل پاره وقت، استخدام وکیل در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۵۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي رشته هاي تحصيلي نظرات (0)

درباره رشته گرافیک چه میدانید؟

معرفی رشته گرافیک

افرادی که دوست دارند در رشته گرافیک فعالیت داشته باشند و به عنوان گرافیست با حقوق بالا استخدام شوند، باید اطلاعات جامعی در مورد این کار داشته باشند در این بخش به معرفی رشته گرافیک و شرایط ورود به این حیطه سخن می گوییم.

رشته طراحی گرافیک از رشته های فنی و حرفه ای به شمار می رود که سالانه دانشجویان زیادی در آن ورود می کنند. شرط ورود به این رشته داشتن معدل بالای ۱۶ در کنار آن داشتن علاقه و پشتکار برای است. در طول تحصیل در رشته گرافیک هنرجویان عکاسی و چاپ عکس سیاه و سفید را آموزش می بینند. با طراحی و رنگ شناسی نیز در این دوره آشنایی کامل خواهند داشت. خوشنویسی از دیگر مهارت هایی است که در این دوره آموزش خواهند دید.
بعد از اتمام هنرستان و قبولی در کنکور در آموزشکده فنی تحصیل و بعد از دو سال می توانند فوق دیپلم بگیرند. این رشته بدون کنکور نیز در دانشگاه هنر دانشجو می پذیرد. بعد از طی این مراحل تخصص خود را در یکی از رشته های طراحی پوستر، طراحی، طراحی جلد، علامت، نشان، حروف، آگهی تبلیغات، طراحی برای سایت و طراحی برای مجله و کتاب و بسته بندی و.. تخصص بگیرند.


برچسب: استخدام گرافیست، گرافیست دورکاری، رشته گرافیک، گرافیست پروژه ای،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۲۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي رشته هاي تحصيلي نظرات (0)

زیر شاخه های رشته روانشناسی کدام اند؟

زیر شاخه های علم روانشناسی

علم روانشناسی زیر شاخه‌های زیادی دارد. این زیر شاخه‌ها را میتوان در سه حوزه مختلف طبقه بندی کرد.

  • روانشناسان کاربردی:

آنها از اصول و تحقیقات روانشناسی به منظور حل مشکلات دنیای واقعی بهره می‌برند. برای مثال می‌توان به روانشناسان فضانوردی، روانشناسان مهندسی، روانشناسان صنعتی_سازمانی و روانشناسان عوامل انسانی اشاره کرد.
همواره استخدام روانشناس صنعتی و روانشناسی سازمانی یکی از مسائل چالش برانگیز در مورد رشته روانشناسی است.

  • روانشناسان تحقیقاتی:

مطالعات و آزمایشاتی بر روی انسانها یا حیوانات انجام می‌دهند. این روانشناسان اغلب برای دانشگاه ها، مراکز دولتی یا مشاغل خصوصی خدمات ارائه می‌دهند. تحقیقات آنها ممکن است بر طیف گسترده‌ای از زمینه‌های تخصصی روانشناسی از جمله شناخت علوم، اعصاب، رشد، رفتار اجتماعی و شخصیت متمرکز شود.

  • روانشناسان سلامت روانی:

این روانشناسان با افرادی که اختلالات روانی یا پریشانی روانی دارند سر و کار دارند. آنها اغلب در بیمارستانها، کلینیک‌های سلامت روان، مدارس، ادارات دولتی یا مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. نمونه هایی از روانشناسان سلامت روان شامل روانشناسان بالینی ،روانشناسان مشاوره و روانشناسان مدرسه است.


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام، روانشناس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۰۱ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي رشته هاي تحصيلي نظرات (0)

بررسی بازار کار مهندسی کامپیوتر

بازار کار مهندس کامپیوتر چگونه است؟

با توجه به مدرنیته شدن دنیا و نیاز همه مشاغل به مهندسان کامپیوتر بازار کاری این افراد با فراوانی موقعیت شغلی روبرو است. از جهتی نیز افرادی که در این حوزه برای استخدام مهندس کامپیوتر با حقوق بالا اقدام می کنند نیز فراوان هستند رقابت بین کارجویان این رشته بالا است. بنابراین افرادی در این مسیر گزینش می شوند که دارای شایستگی ها و توانمندی های مختص این حوزه باشند. کسانی که توانایی بالایی دارند از بهترین موقعیت های شغلی بهره مند خواهند شد. این فرصتهای شغلی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز وجود دارد. در بین گرایش سخت افزار و نرم افزار رشته مهندس نرم افزار میدان کاری بیشتری دارد. برای آشنایی با رشته مهندسی کامپیوتر در خواندن این مقاله را از دست ندهید.

طبق آمارهای که وجود دارد افرادی که به صورت مجزا اقدام به آمو‌زش کامپیوتر کرده اند نیز در برخی از موارد گزینش می شوند و شرط پذیرش بیشتر تجربه و دقت عمل در کار خواهد بود. دانشجویان این رشته نیز می توانند در کنار تحصیل به کار نیز بپردازند و استخدام مهندس کامپیوتر شامل حال آنان نیز می شود.

بیشترین آمار استخدام رشته کامپیوتر برای شرکت هایی است که به تولید انواع قطعات ریز و درشت کامپیوتر می پردازند، همچنین شرکت های که انواع اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلفی را طراحی می کنند بیشترین حجم استخدام را به خود اختصاص داده اند. این مهندسان می‌ توانند به صورت دورکاری یا حضوری مشغول به کار شوند.

برگرفته از: شهر سخت افزار


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام، مهندس کامپیوتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۲۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي رشته هاي تحصيلي نظرات (0)

رشته مهندسی کامپیوتر و گرایش های آن

رشته مهندسی کامپیوتر چیست؟ و چه گرایش هایی در دانشگاه دارد؟

حتما در اطرافیان خود افراد زیادی را دیده‌اید که علاقه خاصی به گوشی و لپ‌تاپ و وسایل این چنینی دارند. اگر صبح تا شب هم پای سیستم باشند، خسته نمی‌شوند و از یادگیری نرم‌افزارهای جدید لذت می‌برند. اگر شما نیز این ویژگی‌ها را دارید، دروازه‌های ورود به شغل مهندسی کامپیوتر به رویتان باز است!
اما بیایید پیش از اینکه به سراغ معرفی شغل مهندسی کامپیوتر برویم، عینک فیلسوفانه به چشم بزنیم و این رشته را از زاویه‌ای عمیق‌تر نگاه کنیم. متخصصان کامپیوتر در حقیقت افرادی هستند که ما را از کارهای تکراری و پیش پا افتاده نجات می‌دهند. آن‌ها با کمک برنامه‌های کامپیوتری توانسته‌اند توجه مغز و عضلات انسان را به جای کارهای بیهوده و تکرارشونده به سمت امور مهم بکشانند.

شعار مهندسان کامپیوتر این است که:

” انسان می‌اندیشد اما این ماشین است که کار می‌کند!”

مهندسی کامپیوتر نرم افزار

پر طرفدارترین گرایش کامپیوتر، نرم افزار است. همانطور که می‌دانید تا نرم‌افزاری نباشد، کامپیوتر کار نمی‌کند. نرم‌افزارها نقش حکمران را برای سخت‌افزار بازی می‌کنند و به او دستور می‌دهند که چه کاری باید انجام دهد.
مهندسان نرم افزار در دانشگاه با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی، سیستم‌ عامل‌های مختلف و الگوریتم‌های کامپیوتری آشنا می‌شوند. اما اگر خودشان تلاش نکنند و آموزش نبینند، راه به جایی نمی‌برند. اگر وارد این رشته شدید، حتما از دوران دانشجویی کارآموزی بروید تا چم و خم کار دستتان بیاید. واقعیت این است که با پاس کردن درس‌های تئوری، مهندس نمی‌شوید. بلکه با آموزشی عمیق، مفهومی و عملی بهتر با این رشته تعامل پیدا خواهید کرد. به این ترتیب علاقه‌تان به رشته نرم افزار بیشتر نیز خواهد شد و عطش یادگیری در شما جوانه می‌زند! پیشنهاد میکنیم، بروز ترین آگهی های مربوط به استخدام مهندس نرم افزار در اصفهان و سایر استان های کشور را در سایت ایران استخدام مشاهده نمایید.

مهندسی کامپیوتر سخت افزار

اما گرایشی خاص برای آدم‌های خاص، همین سخت افزار است. رشته‌ای کاملا عملی و فیزیکی. حتما می‌دانید که به هر آنچه قابل لمس باشد مثل کیس، کیبورد، ماوس، مانیتور، سیم‌پیچی‌های شبکه و… سخت افزار کامپیوتر می‌گویند. همانطور که در مطلب معرفی شغل مهندس سخت افزار اشاره شد، دانشجویان این گرایش در طول تحصیل خود یاد می‌گیرند که چگونه سخت‌افزارها را طراحی و کنترل کنند. طراحی شبکه‌های کامپیوتری را نیز یک مهندس سخت افزار می‌تواند انجام می‌دهد. کارفرمایان زیادی برای استخدام مهندس سخت افزار در سایت ایران استخدام درج آگهی نموده اند.

فناوری اطلاعات (IT) و علوم کامپیوتر

فناوری اطلاعات در واقع زیرمجموعه‌ی گرایش نرم افزار محسوب می‌شود و از ترکیب این رشته با مهندسی صنایع، مدیریت و مهندسی الکترونیک به وجود آمده است. رابطه نرم افزار با IT مثل ارتباط پزشک و داروساز می‌ماند. یعنی همانطور که پزشک دارو را تجویز می‌کند و داروساز آن را می‌سازد؛ مهندس نرم‌ افزار نیز به ارائه راه‌حل برای مشکلات پیچیده می‌پردازد و مهندس IT آن راه‌حل‌ها را پیاده‌سازی کرده و قابل استفاده می‌کند. رشته علوم کامپیوتر نیز پلی میان کامپیوتر و ریاضی است و به مطالعه نحوه محاسبات می‌پردازد. در این رشته دانشجو یاد می‌گیرد که راه‌حلی برای مسئله‌ها پیدا کند که در کمترین زمان و با بیشترین دقت به حل آن منجر شود.

در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته کامپیوتر دارای ۶ گرایش است که شامل نرم افزار، معماری کامپیوتر، هوش مصنوعی، الگوریتم محاسبات، علوم کامپیوتر، بیوانفورماتیک و IT می‌شود.


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۳۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي رشته هاي تحصيلي نظرات (0)