ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

آزمون های شغلی و شخصیتی ایران استخدام

معرفی کاریابی ایران استخدام

مجموعه ایران استخدام به عنوان یک رسانه بزرگ و کاریابی مجازی در زمینه اطلاع رسانی و انتشار آگهی‌ های استخدامی سراسر کشور فعالیت کند و کار وبسایت خودش را در سال ۱۳۹۱ شمسی استارت زده است. ما در این مطلب قصد داریم که بیشتر درباره خودمان صحبت کنیم. همچنین به سوالات متداولی که در حین استخدام نیروی جدید یا حتی درخواست برای یک موقعیت شغلی پیش می‌آید نیز پاسخ دهیم. مثل همیشه تا پایان این مطلب همراهمان باشید.

آزمون های ایران استخدام

یکی از بخش‌های مهیج ایران استخدام بخش مربوط به آزمون‌هاست. آزمون‌های شخصیتی و شغلی ابزارهای کارآمدی جهت خودشناسی و آشنایی با سطح مهارت‌ها و توانمندی‌های فردی شماست. در نتیجه با آگاهی از این متریک‌ها می‌توانید راحت‌تر برای پیدا کردن مسیر شغلی ایده‌آل‌تان اقدام کنید. برای استفاده از بخش آزمون‌ها هم ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید. فرآیند ثبت نام در سایت بسیار ساده و سریع انجام می‌شود و تنها کافیست مشخصات اولیه خودتان را در کادرهای مرتبط وارد کنید و آگهی های استخدام در تهران و سراسر کشور را مشاهده نمایید.

آزمون های قبل از استخدام کارفرمایان

آزمون‌های قبل از استخدام آزمون‌هایی هستند که توسط کارفرمایان و به منظور ارزیابی توانمندی‌های فرد متقاضی گرفته می‌شوند. این آزمون‌ها کمک می‌کنند تا منابع انسانی یا کارفرمایان نسبت به مهارت‌های فرد متقاضی مستندات و اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند و در نهایت هم با توجه به همین اطلاعات بهترین و مناسب‌ ترین فرد را انتخاب کنند. این آزمون‌ها فرآیند استخدام را سریع‌تر می‌کنند و همچنین کیفیت مصاحبه شغلی را بیشتر می‌کنند. به این خاطر که به کمک این اطلاعات شما می‌توانید به عنوان یک کارفرما سوالات مرتبط با مهارت‌ها و سوابق کاری متقاضی را از قبل تهیه کنید. از معروف‌ترین آزمون‌های قبل از استخدام می‌توانیم به آزمون‌های میزان صداقت، دانش شغلی، شخصیت شناسی، هوش هیجانی، مهارت و ... اشاره کنیم.

منبع: صراط نیوز


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، کاریابی مجازی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۲۶ توسط:iranestekhdam موضوع: ايران استخدام نظرات (0)

چگونه آگهی‌ های استخدام را دنبال کنیم؟

راحتی کار با ایران استخدام

به‌ طور کلی کارفرمایان می‌توانند آگهی‌های استخدام خود را در معرض دید بیش از هزاران کارجو قرار داده و بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از قبل فرد موردنظر خود را بیابند.

کارجویان نیز با استفاده از سیستم جست‌جوی پیشرفته‌ای که در سایت ایران استخدام وجود دارد، می‌توانند در کمترین زمان ممکن، مناسب‌ترین آگهی‌های استخدامی را باتوجه به شرایط و مشخصات خود پیدا کنند و تنها با یک کلیک برای آن موقعیت شغلی رزومه ارسال کنند

چگونه آگهی‌های ایران استخدام را دریافت کنیم؟

برای دریافت آگهی‌های ایران استخدام قبل از هر اقدامی باید در این سایت ثبت نام کرده و وارد پنل کاربری خود شوید. در مرحله بعد می‌توانید با استفاده از رزومه ساز ایران استخدام، یک رزومه مناسب برای خود طراحی کنید و سپس از طریق پنل کاربری خود مشخصات آگهی‌هایی را که مایل به دریافت آن‌ها هستید را وارد کنید.

بعد از این مراحل شما از روش‌های زیر می‌توانید آگهی‌های مرتبط با شرایط خود را دریافت کنید:

  1. ایمیل
  2. اپلیکیشن ایران استخدام
  3. عضویت در پنل اس‌ام‌اس اختصاصی

سخن پایانی

شما می توانید با استفاده از تمامی خدماتی که اکثرا بصورت رایگان هستند و سایت ایران استخدام در اختیار شما قرار می دهد نسبت به جستجوی شغل خود و همچنین نیروی کار برای سازمان خود اقدام نمایید.

منبع: خبرگزاری فارس


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، کاریابی مجازی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۴۹ توسط:iranestekhdam موضوع: ايران استخدام نظرات (0)