ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

خدمات کاریابی مجازی ایران استخدام

امروزه با توجه به نقش پررنگ اینترنت در زندگی افراد، بسیاری از کارها به صورت آنلاین و در مدت زمان سریع‌تری انجام خواهد شد. به عنوان مثال این روزها با استفاده از اینترنت، به راحتی می‌توان به صورت آنلاین خریدهای خود را مانند پوشاک، کتاب، غذا و حتی مواد غذایی را سفارش داد.
سایت کاریابی مجازی ایران استخدام نیز یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت‌های کاریابی است که به صورت اینترنتی کارجویان و کارفرمایان را به یکدیگر معرفی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این سایت می‌توانید در ادامه ما را همراهی کنید.


معرفی کاریابی مجازی ایران استخدام

سایت کاریابی ایران استخدام از معتبرترین سایت‌های کاریابی است و نزدیک به یک دهه است که کار خود را آغاز کرده است. در این سایت انواع آگهی‌های استخدام مربوط به سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی معتبر منتشر می‌شود.
در واقع همان‌طور که برای کارجو پیدا کردن یک شغل معتبر با محیط کاری مطمئن اهمیت دارد، برای کارفرما نیز پیدا کردن افراد مطمئن، متعهد، باتجربه و کاردان از اهمیت بالایی برخوردار است. بر این اساس سایت ایران استخدام تلاش کرده است در یک فضای مناسب و ایمن، کارجو و کارفرما را در نقاط مختلف کشور به یکدیگر معرفی کند.
بر این اساس کارجو می‌تواند به سایت ایران استخدام مراجعه کند یا اپلیکیشن ایران استخدام را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کند. سپس جهت پیدا کردن شغل موردنظر، در قسمت جستجو مشاغل، با انتخاب فیلترهای موردنظر خود مانند شهر، جنسیت، شغل، میزان مهارت و مواردی از این قبیل، با فرصت‌های شغلی بیشتری آشنا شود‌. کارفرمایان نیز می‌توانند با انتخاب گزینه درج آگهی استخدام نسبت به‌ ثبت آگهی خود با شرایطی که مدنظر دارند اقدام کنند.

کاریابی ایران استخدام


امکانات و مزیت‌های سایت کاریابی ایران استخدام

در سایت کاریابی مجازی ایران استخدام، علاوه بر درج آگهی توسط کارفرمایان و امکان جستجو شغل توسط کارجویان، امکانات بسیاری وجود دارد. به عنوان مثال کارجویان می‌توانند با استفاده از رزومه ساز حرفه‌ای آنلاین و رایگان این سایت، نسبت به ساخت رزومه بر اساس شرایط، توانایی و مهارت‌های خود اقدام کنند. در نهایت با یافتن شغل موردعلاقه خود، رزومه حرفه‌ای ساخته شده را برای کارفرما ارسال کنند.
از طرفی برای کارفرمایان نیز امکان استفاده از بانک رزومه و ارزیابی کارجویان فراهم می‌شود. در واقع کارفرمایان می‌توانند بعد از ثبت‌نام به عنوان کارفرما و درج آگهی در سایت ایران استخدام، رزومه ارسالی کارجویان را مطالعه کنند و بر اساس نیازمندی نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام کنند.
استفاده از بانک رزومه برای کارفرما باعث می‌شود که با اعمال یک سری فیلترها مانند سن، نوع مهارت و میزان تجربه، در مدت زمان کمتری نیروی موردنظر خود را پیدا کند. از امکانات دیگر سایت کاریابی ایران استخدام می‌توان به امکان دانلود و استفاده از نمونه سؤالات آزمون‌ها و کتاب‌های استخدامی اشاره کرد.

سخن پایانی

سایت کاریابی مجازی ایران استخدام یک سایت قدیمی و معتبر کاریابی است که از سال 1391 کار خود را آغاز کرده است. در این سایت علاوه بر اخبار مربوط به استخدامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و درج آگهی توسط کارفرمایان، امکانات دیگری وجود دارد. در این مطلب به معرفی امکانات و مزیت‌های دیگر آن پرداختیم.
جهت استفاده از سایت کاریابی مجازی ایران استخدام همچنین می‌توانید اپلیکیشن ایران استخدام را نصب کنید. در این صورت امکان دستیابی راحت به اخبار مربوط به آگهی‌ها و امکانات دیگر آن برای شما فراهم می‌شود.

برگرفته از: بررسی خدمات کاریابی آنلاین ایران استخدام در یک نگاه


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۰۷ توسط:iranestekhdam موضوع: نظرات (0)