ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

چگونه برنامه نویس asp.net شویم؟

کاربردهای برنامه نویسی ASP.Net 

دنیای مدرن دنیای کامپیوتر و اینترنت است. این روزها اکثر کارها به‌صورت الکترونیکی و اینترنتی انجام می‌شود. پشت بسیاری از این وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تحت وب، برنامه‌نویسانی هستند که این پلتفرم‌ها را با زبان‌ و تکنولوژی‌های مختلف مختلف می‌نویسند و برای استفاده عموم مردم آماده می‌کنند.

برنامه نویسی ASP.Net نیز یکی از این تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی وب است که از آن برای ساخت وب‌سایت، اپلیکیشن و نرم‌افزارهای تحت وب استفاده می‌شود. همچنین برای جستجو و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی نیز کاربرد دارد.
این زبان برنامه‌نویسی به دلیل اینکه توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده و محیط کار متن‌باز و رایگانی دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده است. شرکت مایکروسافت در چند دهه گذشته امکانات زیاد و پیشرفته‌ای در اختیار برنامه‌نویسان قرار داده که باعث تحول بزرگی در دنیا وب و تغییرات چشمگیری در حوزه نرم‌افزارهای تحت وب شده است.

سیستم کامپیوتری مورد نیاز برای برنامه نویسی asp.net

برای شروع شغل برنامه‌نویسی ASP.Net نیاز به یک سیستم کامپیوتری معمولی و مقداری دانش کامپیوتر در حوزه الگوریتم و ساختمان داده‌ها دارید. بهترین محیط برنامه‌نویسی ASP.Net، نرم‌افزار ویژوال استودیو است اما از نرم‌افزارهای دیگری مثل ویژوال Visual Web Developer و Adobe Dreamweaver نیز می‌توان استفاده کرد.

اگر بخواهیم درباره سیستم کامپیوتری لازم برای شروع برنامه‌نویسی توضیح دهیم می‌توانیم موارد زیر را پیشنهاد کنیم:

CPU دو هسته‌ای با 1.8 گیگاهرتز (Core i# و نسل چهار به بالا)
رم حداقل 8 گیگا ( با رم 4 گیگ به مشکل کندی اجرا برمی‌خورید)
حداقل 130 گیگ فضای هارد که 50 گیگ آن خالی باشد. هرقدر فضا و سرعت هارد بیشتر باشد، برنامه سریع‌تر و بدون خطا اجرا خواهد شد.
کارت گرافیکی حداقل 1280 در 720

شغل برنامه نویسی asp.net نیازمند چه رشته های تحصیلی هست؟

برنامه‌نویسی ASP.Net باید از تکنولوژی‌های مختلفی مثل زبان‌های برنامه‌نویسی، مهارت‌های کار با پایگاه داده، رابط‌های برنامه‌نویسی وب‌سایت‌های مختلف (API) و راه‌اندازی سرور برای ایجاد یک پلتفرم نرم‌افزاری استفاده کنند. به‌همین‌دلیل، اکثر افرادی که وارد این حوزه می‌شوند در رشته مهندسی کامپیوتر و شاخه‌های مرتبط با آن نظیر مهندسی فناوری اطلاعات تحصیل‌کرده‌اند.

دسته بندی زبان های برنامه نویسی

زبان‌های برنامه‌نویسی بر اساس محیطی که برای آن برنامه تولید می‌کنند، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  1. تحت ویندوز مثل Java، C، Perl، Visual Basic
  2. تحت وب مثلاً HTML، CSS، JavaScript، PHP، Ruby، Java، Net
  3. موبایل مثل Java، Swift، Ruby، Javascript، Net
  4. چندمنظوره مثل Pyton، Java،Ruby، Net و غیره

همان‌طور که می‌بینید زبان‌های چندمنظوره زبان‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها برای چند پلتفرم برنامه نوشت. ASP.Net نیز یک زبان برنامه‌نویسی چندمنظوره است که قابلیت تولید برنامه‌هایی برای اجرا روی موبایل و وب را دارند. برای مشاهده شرایط استخدام برنامه نویس asp.net در تهران کلیک نمایید.

 


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، برنامه نویس asp.net،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۲۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)