ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

مکان هایی که منشی می تواند فعالیت کند کدامند؟

منشی می‌تواند در دفاتر اداری، مطب‌ها، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و… به کار گرفته شود. از میان جاهایی که یک منشی می‌تواند مشغول به کار شود، مطب‌های پزشکی بسیار متداول‌تر از سایر مکان‌ها هستند.

  • شما می توانید آگهی های استخدام منشی مطب را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید و یا اگر منشی هستنید از طریق سیستم روزمه ساز، برای کارفرمایان رزومه ارسال کنید.

منشی در چه حوزه هایی فعالیت دارد؟

منشی شدن در سربازی:
سربازی نیز از دیگر جاهایی است که افراد می‌توانند منشی شوند. این امر نیاز به شرایط خاصی ندارد، با این حال افسران مافوق، افرادی را که صلاحیت بیشتری برای این پست دارند انتخاب می‌کنند. او وظیفه ارتباط میان سربازان و افسران و درجه‌داران نظامی مافوق را بر عهده دارد. او همچنین مسئول پاسخگویی به تلفن‌های پادگان یا محل تعیین شده نیز است.

مطلب مرتبط: استخدام منشی جوابگوی تلفن

منشی دورکار:
با تغییراتی که دنیای فناوری به وجود آورده و امکان تبادل لحظه‌ای اطلاعات را محقق کرده، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به صورت مجازی یا دورکار فعالیت داشته باشند. فعالیت دورکاری برای بسیاری از مشاغل تعریف شده است و در مورد شغل منشی نیز این امکان به وجود آمده است.

وظایف منشی دورکار
منشی دورکار معمولا وظایفی همچون پاسخ دادن به تلفن‌ها، تماس با مشتریان یا ارباب رجوع، هماهنگ کردن وقت ملاقات میان ارباب رجوع با کارفرما، دریافت پیام ارباب‌رجوع و بررسی آنها، دریافت و در موارد لازم ارسال فکس و وظایفی از این قبیل را بر عهده دارد.

منبع: ایران استخدام


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم منشی، منشی، کاریابی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۱۱ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)