Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  راننده راننده

ایران استخدام

انواغ شغل راننده كدامند؟

شغل راننده، يكي از شغل‌هايي است كه شايد در نگاه اول به نظر برسد كه نيازمند گذراندن مهارت يا دوره‌ي خاصي نيست. در صورتي‌كه با كمي دقت متوجه مي‌شويم، متناسب‌ با نوعي كه دارد، از حساسيت بالايي برخوردار است. رانندگي متناسب با نوع وسيله نقليه و شرايط كاري داراي انواع مختلفي است.
به طور كلي فردي كه به عنوان راننده انتخاب مي‌شود، بايد از تمام قوانين و ضوابط رانندگي مطلع باشد. حرفه‌اي بودن براي ورود به فرصت هاي شغلي راننده از ديگر مواردي است كه براي شروع كار لازم است. در واقع با توجه به‌اين‌كه شغل رانندگي با جان و مال مردم و خود فرد روبرو است بايد با تسلط و مهارت كافي شروع به كار كرد.
با توجه به حساسيت اين شغل، در اين مقاله تصميم گرفتيم شما را با انواع شغل راننده آشنا كنيم. خوشحال مي‌شويم تا پايان ما را همراهي كنيد.

انواع شغل راننده

همان‌طور كه در مطالب بالا اشاره شد، رانندگي بر اساس نوع وسيله نقليه، داراي انواع مختلفي است. اين دسته‌بندي به صورت زير است.

●       راننده تاكسي

●       راننده ون

●       راننده ميني‌بوس

●       راننده اتوبوس

●       راننده كاميون

●       راننده جرثقيل

●       راننده ليفتراك

●       راننده تريلي

منبع: ايران استخدام


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/18 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :