ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

بررسی محیط کار حسابدار

یک حسابدار حرفه ای، آموزش دیده ای است که معاملات تجاری را از طرف یک شرکت یا سازمان ثبت می کند، عملکرد شرکت را به مدیریت گزارش می دهد و صورت های مالی را صادر می کند. بنابراین عمدتاً مسئولیت فرآیند تهیه و بررسی سوابق مالی را بر عهده دارند. اگر چه وقتی نوبت به کار می رسد، این فقط نوک کوه یخ مسئولیت آنهاست. وظایف آنها بخش قابل توجهی از کار مالی را در بر می گیرد.

جهت مشاهده آگهی های استخدام حسابدار در تهران و سایر استان های کشور کلیک نمایید.

معمولاً فرد حسابدار بطور تمام وقت در یک شرکت، سازمان یا مجموعه فعالیت می کنند. محیط کاری شغل حسابدار یک محیط اداری و پشت میزنشینی می باشد. ساعت کاری این فرد به طور روزانه یا هفتگی محاسبه می شود و با توجه به میزان این ساعت حقوق ماهانه و سالیانه وی معین می‌گردد.

شخص حسابدار در زمان کار خود طبق برنامه‌ها و اطلاعات موجود در کامپیوتر و یا بررسی اسناد فیزیکی شرکت اطلاعات مورد نیاز را ثبت می کند. افراد هم می توانند به طور مستقل با یک شرکت همکاری داشته باشند و هم می توانند در تیم حسابداری شرکت‌ها فعالیت کنند.

منبع: وب سایت خبری و تحلیلی اقتصاد۲۴


برچسب: حسابدار کیست؟، استخدام حسابدار در تهران، استخدام حسابدار در بیمارستان استخدام حسابدار پاره وقت، استخدام حسابدار در شرکت های بزرگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۰۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)