ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

شغل کارشناس بیمه مناسب چه کسانیست؟

نقش بیمه در زندگی افراد چیست؟

بیمه در زندگی امروز یک جز جدانشدنی زندگی افراد است. استفاده از بیمه به افراد در قبال خطرات و ناامنی‌های آینده اطمینان خاطر و آرامش می‌دهد. بسیاری از سرمایه‌های جانی و مالی افراد، سرمایه‌هایی هستند که در طی سالیان به‌دست‌آمده یا ارزش معنوی زیادی دارند و درصورتی‌که آسیب ببینند جبران آن‌ها برای فرد می‌تواند غیرممکن باشد. به همین دلیل بیمه‌ها در قبال دریافت حق بیمه مستمر سالیانه از افراد، در چنین شرایطی کنار آن‌ها هستند و بخش قابل‌توجهی از خسارت وارده را جبران می‌کنند.

این روزها بیمه، جز بزرگ‌ترین صنایع با گردش‌های مالی کلان محسوب می‌شود و فرهنگ استفاده از آن بیش‌ازپیش در جامعه جاافتاده است. برای ورود به این شغل باید دقیقا بدانید که کارشناس بیمه کیست، چه وظایفی دارد، تحصیلات او چقدر است، حقوق و درآمدش به چه میزان است.

شخصیت شناسی کارشناس بیمه

شخصیت شناسی هر شغل یک امر نسبی است و به این معنی نیست که کسانی که چنین فاکتورهای شخصیتی ندارند نمی‌توانند در آن شغل موفق شوند. بلکه بدین معناست که کسانی با چنین ویژگی‌های شخصیتی موفقیت بیشتر و سریع‌تری را به دست خواهند آورد.
بر اساس تست شخصیت شناسی شغلی MBTI مناسب‌ترین شخصیت‌ها برای شغل کارشناس بیمه ESTJ، ISTJ، ESTP، ISTP و ISFP هستند.
اگر خود را فردی با این تیپ شخصیتی می دانید و علاقه مند به این شغل هستید می توانید با استفاده از سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام رزومه ای حرفه ای برای خود بسازید و از طریق راه های ارتباطی موجود در آگهی های استخدام برای کارفرمایان ارسال کنید.

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کارشناس بیمه تامین اجتماعی، کارشناس بیمه، کارشناس بیمه ایران، کارشناس بیمه تصادفات، کارشناس بیمه به انگلیسی، کارشناس بیمه پاسارگاد، کارشناس بیمه سامان، کارشناس بیمه ایران سیار، کارشناس بیمه دانا، کارشناس بیمه بیکاری، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۵۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)