ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

معرفی زبان برنامه نویسی پایتون (Python) و بازار کار آن

بررسی باز کار و حقوق و درآمد برنامه نویس پایتون (Python)

باتوجه به گسترش کاربرد کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند، شغل برنامه نویسی نیز همواره درحال پیشرفت است. در واقع به یک برنامه نویس حرفه ای در بسیاری شرکت های دولتی، مراکز خصوصی و شرکت های مختلف نیاز است تا بتوانند با استفاده از ابزارهای دیجیتال کسب و کار خود را به بهترین شکل ساماندهی کنند.

زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟

زبان برنامه نویسی پایتون نخستین بار در سال 1991 توسط خیدوفن اختراع شده است. این زبان به عنوان یک زبان کاربردی برای تحلیل داده ها و همچنین طراحی برنامه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد.
زبان برنامه نویسی پایتون امروزه یکی از قدرتمند ترین زبان ها در سراسر جهان است و جزء 5 زبان برنامه نویسی برتر در دنیا محسوب می شود. علاقه مندان به حرفه برنامه نویسی با تسلط بر این زبان می توانند عملکرد فوق العاده و درآمد بالایی داشته باشند.

هدف برنامه نویسی پایتون چیست؟

چهار هدف اصلی برنامه نویس پایتون به شرح زیر است:

  •  کدهای زبان پایتون مانند زبان انگلیسی خوانا هستند.
  •  امکان توسعه و کاربرد این زبان در زمان محدود وجود دارد.
  • زبان پایتون زبانی متن باز (Open Source) است، بنابراین همه افراد در گسترش آن می توانند مشارکت داشته باشند.
  • زبان پایتون نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی آسان تر و قابل فهم تر می باشد.


اگر به عنوان یک برنامه نویس قصد دارید مشغول به فعالت شوید، می توانید آگهی های مرتبط با استخدام برنامه نویس پایتون را از طریق کاریابی مجازی ایران استخدام دریافت نمایید.

درآمد شغل برنامه نویس پایتون

شغل برنامه نویسی مزیت های زیادی دارد، یکی از بزرگترین مزیت های این شغل امکان دورکاری، فریلنسری و کار آزاد یا کار در هنگام تحصیل است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و کارفرمایان به درج آگهی استخدام در این زمینه می پردازند.
با این تفاسیر برای شغل برنامه نویسی پایتون نمی توان درآمد مشخصی درنظر گرفت. میزان درآمد افراد در این شغل به میزان مهارت های آنها، ساعات کاری و نوع سمت شغلی آنها بستگی دارد. درواقع زبان پایتون را به عنوان یکی از زبان های راحت برای آموزش و درآمد زایی در نظر می گیرند اما در حقیقت زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان شیء گرا و کاربردی برای توسعه نرم افزارها و برنامه نویسی است.
میزان درآمد برنامه نویسان پایتون به میزان تسلط آنها به زبان برنامه نویسی و مهارت هایشان بستگی دارد..


بازار کار برنامه نویس پایتون

همواره برای استخدام برنامه نویس درخواست های زیادی وجود دارد. عناوین شغلی مرتبط با برنامه نویسی پایتون شامل برنامه ‌نویس back-end، برنامه ‌نویس front-endو برنامه ‌نویس full-stack است. به طورکلی بازار کار برنامه نویسی در ایران به دو صورت کار به صورت فریلنسری یا آزاد و کار در شرکت های دولتی و خصوصی به صورت استخدامی می باشد.
چشم انداز شغلی برنامه نویسی پایتون در ایران بسیار خوب است زیرا برنامه نویسان تنها با کسب مهارت های مختلف، آشنایی با شرح وظایف برنامه نویس پایتون و با تسلط کامل بر این زبان برنامه نویسی و آشنایی با سایر زبان ها مانند جاوا و اسکریپت می توانند در این شغل به موفقیت های زیادی دست یابند.

 


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۲۷ توسط:iranestekhdam موضوع: نظرات (0)