ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

تضمین کیفیت و کنترل کیفیت چه تفاوتی دارند؟

تفاوت های تضمین کیفیت وکنترل کیفیت

تضمین کیفیت:
تضمین کیفیت بخشی از برنامه مدیریت کیفیت میباشد. تضمین کیفیت شامل تمام فعالیت‌هایی است که تضمین می‌کند محصول شما برای طی فرآیند تولید آماده است. به عبارت دیگر، شما تأیید می‌کنید که الزامات کیفیتی که برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌اید، با تولید محصولات برآورده می‌شوند و همچنین کارشناس تضمین کیفیت در آزمایشگاه نقش مهمی دارد.

کنترل کیفیت:
کنترل کیفیت مرحله بازرسی تضمین کیفیت است. کنترل کیفیت، مجموعه‌ای از روش‌هاست که برای تأیید اینکه یک محصول پس از تولید انبوه ایمن و مؤثر است، استفاده می‌شود. هم تضمین کیفیت و هم کنترل کیفیت ضروری هستند. تنها با تکیه بر کنترل کیفیت نمی‌توانید کیفیت محصول را آزمایش کنید.

روش‌های مختلفی برای تضمین کیفیت و کنترل کیفیت و استراتژی‌های مدیریت پروژه یا بهبود فرآیند وجود دارد. آنها طراحی شده‌اند تا در زمان مدیریت کیفیت و توسعه پروژه شما صرفه جویی کنند.
استفاده از این موارد می‌تواند کمک کننده باشد، اما شما احتمالاً به یک سیستم مدیریت کیفیت نیاز دارید تا به طور مؤثر کل فرآیند برنامه ریزی کیفیت را مدیریت کند.
همچنین شما میتوانید با مشاهده آگهی های استخدام کارشناس تضمین کیفیت در سایت کاریابی ایران استخدام و همچنین آگهی های استخدام کارشناس کنترل کیفیت، متوجه تفاوت این دو عنوان شغلی شوید.

شاید برای شما مفید باشد: تضمین کیفیت چیست و چه تفاوتی با کنترل کیفیت دارد؟

سخن نهایی
از این رو وجود کارشناسان تضمین کیفیت و کنترل کیفیت، در سلامت محصولات و کیفیت آن مهم است و بخش بزرگی از مدیریت کیفیت به این دو نقش وابسته است.

منبع: کارشناس تضمین کیفیت کیست؟


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم کارشناس، کارشناس تضمین کیفیت، تضمین کیفیت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۰۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)