ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

محیط کاری و میزان درآمد فیلمبردار به چه صورت است؟

محیط کاری فیلمبردار چگونه است؟
از آن جایی که فیلمبرداران فریلنس بر روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کنند در نتیجه محیط کاری آن‌ها از یک پروژه به پروژه دیگر همیشه در حال تغییر است.به طور کلی این افراد بیشتر زمان خودشان را در استدیو سپری می‌کنند و اگرچه ممکن است که برای فیلمبرداری تبلیغاتی یا موزیک ویدیو به لوکیشن مورد نظر مشتری نقل مکان کنند. با این حال فیلمبرداران فریلنس تنوع بیشتری در محیط کاریشان دارند

مطلب مرتبط: مشاهده فرصت های شغلی فیلمبردار در کاریابی مجازی

این افراد علاوه بر اینکه می‌توانند در استدیو کار کنند، می‌توانند در محیط باز هم کارشان را انجام دهند، چه نزدیک محل زندگی‌شان باشد چه مجبور باشند برای فیلمبرداری به یک شهر دیگر بروند. همچنین از آن جایی هم که فیلمبرداری در فضای باز هم یکی از گزینه‌های روی میز است، باید در خودتان را برای هر مدل جو آب و هوایی آماده کنید.

میزان درآمد فیلمبرار چقدر است؟
درآمد فیلمبردار می تواند بسته به نوع کاری که انجام می دهد متفاوت باشد. فیلمبرداری که به طور مستقل در آتلیه کار میکند با توجه به کاری که انجام می دهد و قراردادی که دارد درآمد معینی کسب می کند.
فیلمبرداری که در شرکت های خصوصی مشغول به کار هستند با توجه به سیاست ها و وضعیت مالی شرکت حقوق دریافت می کنند. اما حقوق فیلمبردار حرفه ای که به صورت قراردادی یا پروژه ای با تهیه کنندگان کار می کنند با توجه به پروژه و قرارداد آن متفاوت است.
البته باید توجه داشت که این تفاوت درآمدها به تجربه کاری، تخصص افراد، نوع شرکت، شهر و محل کار و … بستگی دارد.

سخن نهایی
با بررسی شرایط موجود در آگهی های استخدام عکاس و فیلمبردار در تهران و سایر استانها می توانید به تفاوت موجود در میزان درآمد آنها پی ببرید.

منبع: بلاگ ایران استخدام


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم فیلمبردار، فیلمبردار، فیلمبرداری،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۱۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)