ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

مهارت های کارشناس تدارکات کدامند؟

کارشناس تدارکات یا تأمین یکی از شغل‌های مهم و ستادی در هر سازمان است. هر سازمان کوچک یا بزرگی برای تامین کالاهای موردنیاز خود و در جهت رسیدن به هدفش نیاز به تامین کننده دارد. شما می توانید استخدام کارشناس تدارکات در تهران و سایر استان ها را دنبال کنید.

مهارت و دانش کارشناس تدارکات

  1. کارشناس تدارکات باید فرد منظمی باشد. این نظم در رویه کار او تأثیر مثبتی دارد.
  2. با توجه به مکانیزه شدن سیستم‌های ارسال درخواست یا انبارداری بسیاری از سازمان‌ها، کارشناس تدارکات می‌بایستی مهارت کار با کامپیوتر را داشته باشد.
  3. توانایی کار با اینترنت نظیر ارسال و دریافت فکس، ایمیل و انجام کنفرانس‌های آنلاین برای ارتباط با تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی جز لاینفک شغل کارشناس تدارکات است.

شاید برای شما مفید باشد: چکیده ای از مهارت و دانش کارشناس تدارکات

  1. داشتن مهارت‌های زبان خارجه بخصوص در سازمان‌هایی که مواد اولیه خود را از طریق واردات یا خرید کالاهای خارجی تأمین می‌کنند یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.
  2. کارشناس تدارکات باید از جدیدترین روش‌های تأمین و آخرین محصولات مرتبط با نیازهای خود اطلاع داشته باشد. بنابراین می‌بایستی همیشه اطلاعات خود را درباره بازار به‌روز نگه دارد.

نتیجه گیری

شغل تأمین و تدارکات نیازمند داشتن توانایی‌های ارتباطی، مذاکره، کار با کامپیوتر و مهارت‌های حسابداری خوبی است. اکثر شرکت‌ها کسانی را به‌عنوان کارشناس تدارکات استخدام می‌کنند که تحصیلات آن‌ها با حوزه کاری شرکت، هم‌راستا باشد اما به‌طورکلی اکثر افرادی که در رشته مدیریت یا صنایع تحصیل‌کرده‌اند می‌توانند کارشناس تدارکات باشند.

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم کارشناس، کارشناس تدارکات،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۵۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)