ايران استخدام ايران استخدام .

ايران استخدام

گام به گام تبديل شدن به آرايشگر حرفه اي

چگونه به آرايشگر موفق تبديل شويم؟

مهارت هاي آرايشگري خود را توسعه دهيد و به يك متخصص تبديل شويد. به عنوان يك آرايشگر در ارائه خدمات به مشتري استادانه عمل كنيد. از راه هاي تبليغاتي مناسب براي ديده شدن كارهاي خود استفاده كنيد. با نحوه خرده فروشي محصولات آرايشي آشنا شويد. نگرش مثبتي نسبت به مشتريان خود داشته باشيد. ترند ها را در مدل مو مدل ناخن و ساير موارد دنبال كنيد. در هر زمينه اي مانند يك آرايشگر حرفه اي نگاه كنيد و رفتار كنيد.

دوره آرايشگري چيست؟

در اين دوره با انجام صحيح فعاليت هاي مراقبتي قبل و بعد مو، درمان مو و پوست سر، پر كردن مو، رنگ كردن مو، كوتاه كردن مو، سفيد كردن مو، صاف كردن مو و آرايش كردن آشنا مي شويد. وقتي نوبت به خلاقيت و ايجاد زيبايي در صورت، مو، ناخن و ساير خدمات مي‌ رسد به ندرت هيچ حرفه اي در اين دنيا با آرايشگري قابل مقايسه نيست. بارها و بارها مطالعات نشان داده است كه آرايشگري از نظر رضايت شغلي در رديف مشاغل برتر قرار گرفته است و احتمال مي‌رود كه در سال هاي آينده استخدام آرايشگر با رشد قابل توجهي روبرو شود. مدت دوره كارآموزي آرايشگري حداقل ۳ سال است كه فرد در حين كار در اثر تعامل با كارفرما مهارت‌هاي لازم را كسب مي كند.

مسائل زير جنبه منفي يا ضعف در تجارت آرايشگاه ها هستند

  1. ماليات
  2. گردش مالي بالا
  3. استخدام و حفظ كارمندان دو مورد از برترين مشكلات در صنعت سالن سازي است
  4. اخلاق ضعيف در صنعت
  5. آرايشگر با بهره گرفتن از آموزش ها و مهارت هاي كه كسب كرده است به فرايند كوتاه كردن مو، باريك كردن بافت و نازك كردن مو با استفاده از هر ابزار كوتاه كردن مو به منظور ايجاد زيبايي در موها مي پردازد.

براي موفقيت به عنوان يك آرايشگر بايد جزئيات گرا باشيد و بتوانيد با مشتريان ارتباط برقرار كنيد. در نهايت يك آرايشگر برجسته بايد بتواند دستورالعمل هاي مشتريان را دنبال كند. مهارت هاي ارتباطي عالي را از خود نشان دهد و در جريان آخرين مدلها و تكنيكهاي آرايش قرار بگيرد.


برچسب: چگونه در حرفه آرايشگري موفق شويم؟،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۵:۰۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

كارمند اداري ملزم به انجام چه وظايفي است؟

كارمند اداري و دفتري چه كارهايي انجام مي دهد؟

كارمندان در هر سازمان و ارگاني نقش مهم و بسزايي دارند و وظايفي كه انجام مي دهند بر مبناي فرآيندهاي اداري آن موسسه تعريف مي گردد. كارمند اداري يكي از پر تقاضا ترين شغل ها در حوزه ي كسب و كار است. همانطور كه از اسم اين عنوان شغلي مشخص است، فرد مورد نظر در انجام كارهاي اداري و دفتري مشغول خواهد شد.

كارمند اداري چه مسئوليت هايي دارد؟

با توجه به اين كه شغل كارمند اداري در سطوح مختلفي تعريف مي‌شود، دامنه مسئوليت‌ها و وظايف نيز گسترده است. به عنوان مثال نوشتن نامه، فاكتورهاي فروش، عمليات مربوط به مهندس معمار گرفتن كپي و پرينت از اسناد و مدارك، نگهداري فايل‌هاي اداري مربوط به سازمان و رزرو اتاق جلسات و كنفرانس نمونه‌اي از مسئوليت‌هايي است كه بر عهده او قرار مي‌گيرد.

دو مورد از مشاغل كه كارمند اداري شناخته مي شوند:

استخدام كارمند اداري در سازمان‌هاي مختلف، با توجه به سمت و انواعي كه دارد بررسي مي‌شود. به عنوان مثال مجموعه وظايف كارمند اداري دانشگاه با كارمند بيمارستان كاملاً متفاوت خواهد بود اما هردو به يك عنوان شناخته مي‌شوند.
از طرفي مشاغل بسياري مانند حسابدار، صندوقدار، دستيار اجرايي و مواردي از اين قبيل، در سازمان‌ها و ادارات مختلف وجود دارند كه به عنوان كارمند اداري شناخته مي‌شوند. بر اين اساس جهت آگاهي كاربران، به دو مورد از آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

حسابدار:
شغل حسابداري نيز به عنوان يكي از انواع كارمند اداري محسوب مي‌شود. يك فرد به عنوان حسابدار در سازمان و ادارات مختلف، وظيفه مديريت سوابق مالي شركت را بر عهده دارد. در واقع حسابداران با حسابرسي درست سوابق مالي، نسبت به كارآمد بودن عمل شركت يا عدم آن نظر مي‌دهند.
بر اين اساس يك حسابدار ممكن است تحت عنوان كارمند اداري يك شركت، مشغول به فعاليت شود. بنابراين برخورداري از مهارت‌هايي مانند روابط عمومي بالا، تحليل و ارزيابي، رياضي و مهارت‌هاي ديگر براي اين شغل امتياز محسوب مي‌شود.

دستيار اجرايي:
شغل دستيار اجرايي بي شباهت به دستيار شخصي نيست. البته كارمند اداري به عنوان دستيار اجرايي، وظايف و مسئوليت‌هاي مهم‌ترين خواهد داشت. به عنوان مثال طراحي برنامه‌هاي سفر براي تيم اجرايي و مهمانان، تصميم‌گيري در فرايندهاي مهم و توانايي رهبري تيم از مهم‌ترين وظايف يك دستيار اجرايي خواهد بود.

آموزش هاي مورد نياز براي شغل كارمند اداري

در حالت كلي از آموزش‌هايي كه براي استخدام شدن در اين رشته شغلي موردنياز است مي‌توان به آموزش كار با كامپيوتر و مهارت‌هاي هفت گانه icdl اشاره كرد. از طرفي در هر سازماني متناسب با شرايط كاري، آموزش‌هاي ضمن خدمتي وجود دارد كه نياز است در حين انجام كار، فرد با آن‌ها آشنا شود. به عنوان مثال كار با نرم‌افزارهاي مهم و ضروري جهت انجام كار، چگونگي پاسخگويي تلفن، نحوه ارتباط با مديران سازمان‌هاي مختلف نمونه‌اي از اين آموزش‌ها هستند.

وضعيت استخدام كارمند اداري

در حال حاضر ميزان تقاضا و استخدام كارمند اداري در واحدهاي مختلف اداري زياد است. در واقع مي‌توان گفت هنوز هم شركت‌هاي بسياري براي جذب نيرو در اين زمينه اقدام به درج آگهي استخدام در سايت‌هاي مختلف كاريابي مي‌كنند. به عنوان مثال تعداد زيادي آگهي استخدام كارمند اداري در بين آگهي هاي استخدام استان تهران به چشم مي خورد. هر چند ممكن است در سال‌هاي نه چندان دور با توجه به پيشرفت و توسعه در سيستم اتوماسيون اداري و ديجيتالي شدن كارها، نياز به نيرو در اين زمينه كمي كاهش يابد.
يك كارمند اداري مي‌تواند در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشي بزرگ، بيمارستان‌ها، ادارات دولتي، سازمان‌هاي مربوط به امور خيريه، مدارس و شركت‌هاي بزرگ ارائه دهنده خدمات مختلف مالي استخدام و مشغول به كار شود.

 


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، كاريابي، كارمند اداري و دفتري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۳۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

چگونه برنامه نويس asp.net شويم؟

كاربردهاي برنامه نويسي ASP.Net 

دنياي مدرن دنياي كامپيوتر و اينترنت است. اين روزها اكثر كارها به‌صورت الكترونيكي و اينترنتي انجام مي‌شود. پشت بسياري از اين وب‌سايت‌ها و برنامه‌هاي تحت وب، برنامه‌نويساني هستند كه اين پلتفرم‌ها را با زبان‌ و تكنولوژي‌هاي مختلف مختلف مي‌نويسند و براي استفاده عموم مردم آماده مي‌كنند.

برنامه نويسي ASP.Net نيز يكي از اين تكنولوژي‌هاي برنامه‌نويسي وب است كه از آن براي ساخت وب‌سايت، اپليكيشن و نرم‌افزارهاي تحت وب استفاده مي‌شود. همچنين براي جستجو و مديريت بانك‌هاي اطلاعاتي نيز كاربرد دارد.
اين زبان برنامه‌نويسي به دليل اينكه توسط شركت مايكروسافت ارائه شده و محيط كار متن‌باز و رايگاني دارد توجه زيادي را به خود جلب كرده است. شركت مايكروسافت در چند دهه گذشته امكانات زياد و پيشرفته‌اي در اختيار برنامه‌نويسان قرار داده كه باعث تحول بزرگي در دنيا وب و تغييرات چشمگيري در حوزه نرم‌افزارهاي تحت وب شده است.

سيستم كامپيوتري مورد نياز براي برنامه نويسي asp.net

براي شروع شغل برنامه‌نويسي ASP.Net نياز به يك سيستم كامپيوتري معمولي و مقداري دانش كامپيوتر در حوزه الگوريتم و ساختمان داده‌ها داريد. بهترين محيط برنامه‌نويسي ASP.Net، نرم‌افزار ويژوال استوديو است اما از نرم‌افزارهاي ديگري مثل ويژوال Visual Web Developer و Adobe Dreamweaver نيز مي‌توان استفاده كرد.

اگر بخواهيم درباره سيستم كامپيوتري لازم براي شروع برنامه‌نويسي توضيح دهيم مي‌توانيم موارد زير را پيشنهاد كنيم:

CPU دو هسته‌اي با 1.8 گيگاهرتز (Core i# و نسل چهار به بالا)
رم حداقل 8 گيگا ( با رم 4 گيگ به مشكل كندي اجرا برمي‌خوريد)
حداقل 130 گيگ فضاي هارد كه 50 گيگ آن خالي باشد. هرقدر فضا و سرعت هارد بيشتر باشد، برنامه سريع‌تر و بدون خطا اجرا خواهد شد.
كارت گرافيكي حداقل 1280 در 720

شغل برنامه نويسي asp.net نيازمند چه رشته هاي تحصيلي هست؟

برنامه‌نويسي ASP.Net بايد از تكنولوژي‌هاي مختلفي مثل زبان‌هاي برنامه‌نويسي، مهارت‌هاي كار با پايگاه داده، رابط‌هاي برنامه‌نويسي وب‌سايت‌هاي مختلف (API) و راه‌اندازي سرور براي ايجاد يك پلتفرم نرم‌افزاري استفاده كنند. به‌همين‌دليل، اكثر افرادي كه وارد اين حوزه مي‌شوند در رشته مهندسي كامپيوتر و شاخه‌هاي مرتبط با آن نظير مهندسي فناوري اطلاعات تحصيل‌كرده‌اند.

دسته بندي زبان هاي برنامه نويسي

زبان‌هاي برنامه‌نويسي بر اساس محيطي كه براي آن برنامه توليد مي‌كنند، به چند دسته تقسيم مي‌شوند:

  1. تحت ويندوز مثل Java، C، Perl، Visual Basic
  2. تحت وب مثلاً HTML، CSS، JavaScript، PHP، Ruby، Java، Net
  3. موبايل مثل Java، Swift، Ruby، Javascript، Net
  4. چندمنظوره مثل Pyton، Java،Ruby، Net و غيره

همان‌طور كه مي‌بينيد زبان‌هاي چندمنظوره زبان‌هايي هستند كه مي‌توان با استفاده از آن‌ها براي چند پلتفرم برنامه نوشت. ASP.Net نيز يك زبان برنامه‌نويسي چندمنظوره است كه قابليت توليد برنامه‌هايي براي اجرا روي موبايل و وب را دارند. براي مشاهده شرايط استخدام برنامه نويس asp.net در تهران كليك نماييد.

 


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، كاريابي، برنامه نويس asp.net،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۲۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

معرفي كارشناس شبكه هاي اجتماعي و مسئوليت هاي آن

كارشناس شبكه هاي اجتماعي كيست؟

كارشناس در هر زمينه‌ اي يعني فردي كه در آن زمينه دانش و اطلاعات كافي براي پيشبرد اهداف مربوطه را دارد. به عبارت ديگر اين فرد يك مرجع نيست بلكه كسي است كه دانش و مهارت كامل در زمينه شبكه هاي اجتماعي را دارد. كارشناس شبكه‌ هاي اجتماعي فردي است كه در حوزه بازاريابي شبكه هاي اجتماعي آموزش ديده و اقدامات لازم را براي ديده شدن برند كاربران انجام ميدهد. يك كارشناس شبكه هاي اجتماعي همچنين ممكن است بر معيارهاي سايت نظارت كند يا با خوانندگان سايت تعامل داشته باشد و مسئول طراحي خلاقانه براي برند هاي متنوع باشد. براي مشاهده ديگر مسئوليت هاي كارشناس شبكه هاي اجتماعي اينجا كليك نماييد.

مسئوليت هاي كارشناس شبكه هاي اجتماعي

  • يك كارشناس شبكه هاي اجتماعي بايد مخاطبان هدف هر كانال اجتماعي را درك كند و محتواي متقاعد كننده ايجاد كند كه با مخاطب مورد نظر تطابق داشته باشد و منحصر به تعاملات معمولي هر كانال باشد. كارشناس شبكه هاي اجتماعي همچنين مي تواند مسئول طراحي استراتژي، مديريت جامعه، كارگرداني خلاق، نوشتن كپي، خدمات مشتري و تجزيه و تحليل داده ها را بر عهده بگيرد.

  • كارشناسان بازاريابي شبكه هاي اجتماعي مسئول برنامه ‌ريزي استراتژي رسانه‌ هاي اجتماعي هستند. اين برنامه شامل مواردي است كه متناسب با اهداف كلي شركت، تاكتيك هاي استراتژيك براي دستيابي به اهداف و به طور كلي كاوش، آزمايش و بهينه سازي كانال هاي مختلف شبكه هاي اجتماعي متناسب با مخاطبان يك برند باشد.

  • كارشناس شبكه هاي اجتماعي ابتدا بايد يك هدف خاص ايجاد كنند و تاكتيك‌ هاي شبكه هاي اجتماعي خود را براي رسيدن به آن هدف هماهنگ كنند براي مثال اگر به دنبال ايجاد آگاهي در بين خريداران جوان هستند ممكن است تصميم بگيرند كه يك برنامه تاثيرگذار در اينستاگرام بسازند. اين برنامه مي تواند شامل كليپ يا نوشتن هرگونه محتواي منحصر به فرد باشد. از اين رو استخدام كارشناس توليد محتوا براي ديده شدن برند بسيار مفيد است.

  • بعد از اينكه تصميم به ايجاد برنامه تاثيرگذار در اينستاگرام كردند از آنجا با مخاطبان خود در شبكه‌ هاي اجتماعي درگير مي‌شوند و اين درگيري موجب مشهور شدن برند و ديده شدن محتوايي مي شود كه با مخاطبان به اشتراك گذاشته شده است.
  • همچنين هر كانال الگوريتم و تاكتيك هاي خاص خود را براي بهينه سازي دارد. به اين ترتيب زمان بندي نيز بخش بزرگي از كار كارشناسان شبكه هاي اجتماعي را در بر مي‌ گيرد.

  • كليپ هاي تهيه شده به طور منظم در روزها و زمان هاي بهينه در كانالهاي خاص به اشتراك گذاشته مي شوند.

  • كارشناس شبكه هاي اجتماعي همچنين بايد نتايج را با رديابي و معيارها و بينش ها در هر مورد اندازه گيري كند. ابزارهاي وجود دارند كه به سنجش نتايج كمك مي كنند تا به راحتي ببينيد كدام كانال ها موثرتر هستند و چه محتوايي بيشترين تعامل را ايجاد مي ‌كند. با اين داده‌ ها كارشناس شبكه هاي اجتماعي مي تواند محتواي جديد را آزمايش كند و پستهاي با عملكرد بالا را بهينه كند.

  • برخي از كارشناسان شبكه‌ هاي اجتماعي مسئول استراتژي هاي پولي هستند و بايد در استفاده از ابزارهايي مانند مدير تبليغات فيسبوك ساير گزينه هاي پولي در كانالها باشند كه در اين كار نيز مهارت خاصي كسب مي‌كنند.

منبع: گويا اي تي


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، كاريابي، كارشناس شبكه هاي اجتماعي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۳۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

رشته مهندسي كامپيوتر و گرايش هاي آن

رشته مهندسي كامپيوتر چيست؟ و چه گرايش هايي در دانشگاه دارد؟

حتما در اطرافيان خود افراد زيادي را ديده‌ايد كه علاقه خاصي به گوشي و لپ‌تاپ و وسايل اين چنيني دارند. اگر صبح تا شب هم پاي سيستم باشند، خسته نمي‌شوند و از يادگيري نرم‌افزارهاي جديد لذت مي‌برند. اگر شما نيز اين ويژگي‌ها را داريد، دروازه‌هاي ورود به شغل مهندسي كامپيوتر به رويتان باز است!
اما بياييد پيش از اينكه به سراغ معرفي شغل مهندسي كامپيوتر برويم، عينك فيلسوفانه به چشم بزنيم و اين رشته را از زاويه‌اي عميق‌تر نگاه كنيم. متخصصان كامپيوتر در حقيقت افرادي هستند كه ما را از كارهاي تكراري و پيش پا افتاده نجات مي‌دهند. آن‌ها با كمك برنامه‌هاي كامپيوتري توانسته‌اند توجه مغز و عضلات انسان را به جاي كارهاي بيهوده و تكرارشونده به سمت امور مهم بكشانند.

شعار مهندسان كامپيوتر اين است كه:

” انسان مي‌انديشد اما اين ماشين است كه كار مي‌كند!”

مهندسي كامپيوتر نرم افزار

پر طرفدارترين گرايش كامپيوتر، نرم افزار است. همانطور كه مي‌دانيد تا نرم‌افزاري نباشد، كامپيوتر كار نمي‌كند. نرم‌افزارها نقش حكمران را براي سخت‌افزار بازي مي‌كنند و به او دستور مي‌دهند كه چه كاري بايد انجام دهد.
مهندسان نرم افزار در دانشگاه با انواع زبان‌هاي برنامه‌نويسي، سيستم‌ عامل‌هاي مختلف و الگوريتم‌هاي كامپيوتري آشنا مي‌شوند. اما اگر خودشان تلاش نكنند و آموزش نبينند، راه به جايي نمي‌برند. اگر وارد اين رشته شديد، حتما از دوران دانشجويي كارآموزي برويد تا چم و خم كار دستتان بيايد. واقعيت اين است كه با پاس كردن درس‌هاي تئوري، مهندس نمي‌شويد. بلكه با آموزشي عميق، مفهومي و عملي بهتر با اين رشته تعامل پيدا خواهيد كرد. به اين ترتيب علاقه‌تان به رشته نرم افزار بيشتر نيز خواهد شد و عطش يادگيري در شما جوانه مي‌زند! پيشنهاد ميكنيم، بروز ترين آگهي هاي مربوط به استخدام مهندس نرم افزار در اصفهان و ساير استان هاي كشور را در سايت ايران استخدام مشاهده نماييد.

مهندسي كامپيوتر سخت افزار

اما گرايشي خاص براي آدم‌هاي خاص، همين سخت افزار است. رشته‌اي كاملا عملي و فيزيكي. حتما مي‌دانيد كه به هر آنچه قابل لمس باشد مثل كيس، كيبورد، ماوس، مانيتور، سيم‌پيچي‌هاي شبكه و… سخت افزار كامپيوتر مي‌گويند. همانطور كه در مطلب معرفي شغل مهندس سخت افزار اشاره شد، دانشجويان اين گرايش در طول تحصيل خود ياد مي‌گيرند كه چگونه سخت‌افزارها را طراحي و كنترل كنند. طراحي شبكه‌هاي كامپيوتري را نيز يك مهندس سخت افزار مي‌تواند انجام مي‌دهد. كارفرمايان زيادي براي استخدام مهندس سخت افزار در سايت ايران استخدام درج آگهي نموده اند.

فناوري اطلاعات (IT) و علوم كامپيوتر

فناوري اطلاعات در واقع زيرمجموعه‌ي گرايش نرم افزار محسوب مي‌شود و از تركيب اين رشته با مهندسي صنايع، مديريت و مهندسي الكترونيك به وجود آمده است. رابطه نرم افزار با IT مثل ارتباط پزشك و داروساز مي‌ماند. يعني همانطور كه پزشك دارو را تجويز مي‌كند و داروساز آن را مي‌سازد؛ مهندس نرم‌ افزار نيز به ارائه راه‌حل براي مشكلات پيچيده مي‌پردازد و مهندس IT آن راه‌حل‌ها را پياده‌سازي كرده و قابل استفاده مي‌كند. رشته علوم كامپيوتر نيز پلي ميان كامپيوتر و رياضي است و به مطالعه نحوه محاسبات مي‌پردازد. در اين رشته دانشجو ياد مي‌گيرد كه راه‌حلي براي مسئله‌ها پيدا كند كه در كمترين زمان و با بيشترين دقت به حل آن منجر شود.

در مقطع كارشناسي ارشد نيز رشته كامپيوتر داراي ۶ گرايش است كه شامل نرم افزار، معماري كامپيوتر، هوش مصنوعي، الگوريتم محاسبات، علوم كامپيوتر، بيوانفورماتيك و IT مي‌شود.


برچسب: كار، كاريابي، ايران استخدام، استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۳۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي رشته هاي تحصيلي نظرات (0)

خدمات كاريابي مجازي ايران استخدام

امروزه با توجه به نقش پررنگ اينترنت در زندگي افراد، بسياري از كارها به صورت آنلاين و در مدت زمان سريع‌تري انجام خواهد شد. به عنوان مثال اين روزها با استفاده از اينترنت، به راحتي مي‌توان به صورت آنلاين خريدهاي خود را مانند پوشاك، كتاب، غذا و حتي مواد غذايي را سفارش داد.
سايت كاريابي مجازي ايران استخدام نيز يكي از معتبرترين و قديمي‌ترين سايت‌هاي كاريابي است كه به صورت اينترنتي كارجويان و كارفرمايان را به يكديگر معرفي مي‌كند. براي آشنايي بيشتر با اين سايت مي‌توانيد در ادامه ما را همراهي كنيد.


معرفي كاريابي مجازي ايران استخدام

سايت كاريابي ايران استخدام از معتبرترين سايت‌هاي كاريابي است و نزديك به يك دهه است كه كار خود را آغاز كرده است. در اين سايت انواع آگهي‌هاي استخدام مربوط به سازمان‌هاي دولتي و شركت‌هاي خصوصي معتبر منتشر مي‌شود.
در واقع همان‌طور كه براي كارجو پيدا كردن يك شغل معتبر با محيط كاري مطمئن اهميت دارد، براي كارفرما نيز پيدا كردن افراد مطمئن، متعهد، باتجربه و كاردان از اهميت بالايي برخوردار است. بر اين اساس سايت ايران استخدام تلاش كرده است در يك فضاي مناسب و ايمن، كارجو و كارفرما را در نقاط مختلف كشور به يكديگر معرفي كند.
بر اين اساس كارجو مي‌تواند به سايت ايران استخدام مراجعه كند يا اپليكيشن ايران استخدام را بر روي گوشي هوشمند خود نصب كند. سپس جهت پيدا كردن شغل موردنظر، در قسمت جستجو مشاغل، با انتخاب فيلترهاي موردنظر خود مانند شهر، جنسيت، شغل، ميزان مهارت و مواردي از اين قبيل، با فرصت‌هاي شغلي بيشتري آشنا شود‌. كارفرمايان نيز مي‌توانند با انتخاب گزينه درج آگهي استخدام نسبت به‌ ثبت آگهي خود با شرايطي كه مدنظر دارند اقدام كنند.

كاريابي ايران استخدام


امكانات و مزيت‌هاي سايت كاريابي ايران استخدام

در سايت كاريابي مجازي ايران استخدام، علاوه بر درج آگهي توسط كارفرمايان و امكان جستجو شغل توسط كارجويان، امكانات بسياري وجود دارد. به عنوان مثال كارجويان مي‌توانند با استفاده از رزومه ساز حرفه‌اي آنلاين و رايگان اين سايت، نسبت به ساخت رزومه بر اساس شرايط، توانايي و مهارت‌هاي خود اقدام كنند. در نهايت با يافتن شغل موردعلاقه خود، رزومه حرفه‌اي ساخته شده را براي كارفرما ارسال كنند.
از طرفي براي كارفرمايان نيز امكان استفاده از بانك رزومه و ارزيابي كارجويان فراهم مي‌شود. در واقع كارفرمايان مي‌توانند بعد از ثبت‌نام به عنوان كارفرما و درج آگهي در سايت ايران استخدام، رزومه ارسالي كارجويان را مطالعه كنند و بر اساس نيازمندي نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام كنند.
استفاده از بانك رزومه براي كارفرما باعث مي‌شود كه با اعمال يك سري فيلترها مانند سن، نوع مهارت و ميزان تجربه، در مدت زمان كمتري نيروي موردنظر خود را پيدا كند. از امكانات ديگر سايت كاريابي ايران استخدام مي‌توان به امكان دانلود و استفاده از نمونه سؤالات آزمون‌ها و كتاب‌هاي استخدامي اشاره كرد.

سخن پاياني

سايت كاريابي مجازي ايران استخدام يك سايت قديمي و معتبر كاريابي است كه از سال 1391 كار خود را آغاز كرده است. در اين سايت علاوه بر اخبار مربوط به استخدامي سازمان‌ها و نهادهاي دولتي، شركت‌هاي خصوصي و درج آگهي توسط كارفرمايان، امكانات ديگري وجود دارد. در اين مطلب به معرفي امكانات و مزيت‌هاي ديگر آن پرداختيم.
جهت استفاده از سايت كاريابي مجازي ايران استخدام همچنين مي‌توانيد اپليكيشن ايران استخدام را نصب كنيد. در اين صورت امكان دستيابي راحت به اخبار مربوط به آگهي‌ها و امكانات ديگر آن براي شما فراهم مي‌شود.

برگرفته از: بررسي خدمات كاريابي آنلاين ايران استخدام در يك نگاه


برچسب: كار، كاريابي، ايران استخدام، استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۰۷ توسط:iranestekhdam موضوع: نظرات (0)

مهارت هاي مورد نياز مهندس عمران چيست؟

مهندس عمران چه مهارت هايي بايد داشته باشد؟

شغل مهندس عمران يكي از مشاغلي است كه اين روزها با توجه به افزايش پروژه‌هاي عمراني و ساخت و ساز در سطح كشور از اهميت زيادي برخوردار است. مهندسي عمران يكي از شاخه‌هاي مهندسي است و در گرايش‌هاي متعدد و مختلفي امكان كسب مهارت و تجربه در آن وجود دارد.

وظايف مهندس عمران

همانطور كه ميدانيم هر فرد براي كسب مهارت هاي مورد نياز شغلي كه وارد آن مي شود ابتدا بايد بداند كه چه وظايفي در آن شغل دارد. برخي از اين وظايف عبارتند از:
يك مهندس عمران حرفه‌اي وظيفه دارد كه بتواند با فراگيري مهارت‌هاي لازم، پروژه‌هاي عمراني را بر اساس سه عوامل مهم ايمني، زيبايي و مقرون به‌صرفه بودن پيش ببرد.
به طور كلي وظايف يك مهندس عمران، براساس تخصص گرفته شده، محدود به موارد زير مي‌شود.

  • توانايي مديريت بودجه و منابع در دسترس پروژه
  • تشخيص كيفيت و قدرت پايه سازه، با استفاده از آزمايش خاك
  • برنامه‌ريزي جهت خريد تجهيزات و مصالح پروژه
  • طراحي نقشه‌هاي مختلف با بهره‌گيري از نرم‌افزارهاي طراحي كامپيوتري
  • برگزاري جلسات و مذاكره با معماران و پيمانكاران فرعي ديگر
  • انجام آزمايش و تعيين كيفيت مواد و مصالح با استفاده از نرم‌افزارهاي مدل‌سازي كامپيوتري موجود
  • ارزيابي ميزان دوام اثرات زيست محيطي سازه و اطمينان از ايمني آن
  • بررسي مشخصات پروژه و نظارت بر انجام فرايند آن

مهارت هاي مورد نياز شغل مهندس عمران

در ايران گرايش‌هاي متعدد و متنوعي براي اين رشته وجود دارد كه فرد با داشتن مدارك هركدام از اين رشته‌ها، مي‌تواند به عنوان مهندس عمران مشغول به كار شود. البته فرد براي شروع به كار، در همه‌ي اين رشته‌ها، نيازمند تاييديه سازمان نظام مهندسي عمران است. اين سازمان با استفاده از برگزاري آزمون‌هاي تئوري و فني، صلاحيت فرد را از نظر طراحي و نظارت بر پروژه‌هاي عمراني تاييد مي‌كند.
فرد پس از احراز صلاحيت توسط سازمان نظام مهندسي و گرفتن پروانه اشتغال مي‌تواند اقدام به كار كند. در اين مرحله، يك مهندس عمران حتي مي‌تواند با گذراندن دوره‌هاي تكميلي خاص، براي تدريس در مراكز علمي يا دانشگاه‌ها و پژوهشكده‌هاي خصوصي استخدام شود. ازاين‌رو يك فارغ‌التحصيل رشته مهندسي عمران براي گرفتن تاييديه نظام مهندسي عمران بايد دوره‌هاي آموزش مختلفي را گذرانده باشد و مهارت‌هاي متنوعي را كسب كرده باشد. در زير نمونه‌اي از آن‌ها را بيان مي‌كنيم.
يك فرد به عنوان مهندس عمران با كسب مدارك دانشگاهي كارداني عمران يا مهندسي عمران در گرايش‌هاي مختلف، بايد حتما دوره‌هاي آموزشي ETABS، AutoCad، Staad pro، Matlab، ADAPT، CSiBridge را گذرانده باشد. با گذراندن اين دوره‌ها، فرد نسبت به مهارت‌هاي زير توانايي كامل را به دست مي‌آورد.

  • توانايي برنامه‌ريزي مناسب و تحليل ارزيابي محيط در رابطه با بروز خطرات احتمالي
  • مديريت زمان و تحويل پروژه در موعد مقرر
  • داراي تجربه و مهارت كافي جهت كار با برنامه‌هاي Civil3D و Microstation
  • توانايي ارائه گزارش‌هاي فني و تخصصي پروژه به زبان ساده
  • توانايي مديريت پروژه و حل مسئله
  • علاقه‌مند به كار تيمي و رعايت اصول مذاكره
  • توانايي بودجه بندي و مديريت مسائل مالي پروژه
  • برخورداري از قدرت رهبري يك گروه
  • رعايت اصول گزارش‌نويسي و مشاوره
  • روابط عمومي بالا

در واقع يك مهندس عمران بايد از هوش بالا، ذهن خلاق و قدرت طراحي و ترسيم بالايي برخوردار باشد. به عنوان مثال مهندسان عمران حتي قبل از شروع يك پروژه وظيفه دارند براي تخمين ميزان كيفيت خاك منطقه و پي آن آزمايشات متعددي انجام دهند. از اين‌رو فردي كه در شغل مهندسي عمران مشغول به كار مي‌شود، علاوه بر تحصيلات دانشگاهي، بايد تجربه و مهارت كافي را در اين زمينه كسب كرده باشد. كه در بالا به برخي از آنها اشاره كرديم.

برگرفته از: پايگاه اطلاع رساني و خبري جماران


برچسب: كا، كاريابي، استخدام، ايران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۴۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسي بازاركار و درآمد شغل برنامه نويس

بازاركار و درآمد برنامه نويسان به چه شكلي است؟

برنامه نويس كيست؟

برنامه نويس كسي است كه برنامه‌هاي كامپيوتري مي نويسد. يك برنامه نويس از زبان‌هاي مختلف كامپيوتر براي نوشتن كد استفاده مي كنند. برنامه نويسي شغلي است كه در آن فرد بايد خلاق و كوشا باشد زيرا قوانين مربوط به برنامه نويسي هميشه در حال تغيير است، بنابراين فرد بايد پشتكار زيادي داشته باشد. فرد بايد با بازار كار آشنايي كامل داشته باشد و برنامه هاي موجود را توسعه دهد‌.
شغل برنامه نويسي شغلي محبوب و جذاب است كه تقاضاي زيادي دارد. اين رشته هم در كشور ما و هم در كشورهاي ديگر داراي بازار كاري خوبي است و انواع مختلفي از برنامه ها را شامل مي شود.

بازاركار شغل برنامه نويس

با توجه به گسترش اينترنت و فضاي مجازي و همچنين فناوري اطلاعات در دنياي امروزي، براي شغل برنامه نويسي بازار كار بسيار خوبي وجود دارد و اين بازار كار روزانه رو به افزايش و رشد است و فرصت هاي شغلي جديد در حوزه‌ي برنامه نويسي خلق مي شود. برنامه نويسان در انواع بخش هاي كامپيوتري، موبايل و.... مي توانند فعاليت داشته باشند.

درآمد شغل برنامه نويسي

براي اين رشته نمي توان يك درآمد مشخص و ثابتي را اعلام كرد. زيرا هر فرد متناسب با مهارت، تجربه و دانشي كه دارد مي تواند درآمد مختلفي را به دست آورد. اما به طوركلي اگر فرد در ارگان هاي دولتي يا شركت ها مشغول بكار شود، با توجه به حقوق مشخص شده طبق قانون كار و يا حقوق تعيين شده توسط خود فرد و كارفرما ماهيانه مبلغي دريافت مي كنند. اما اگر فرد به طور شخصي كار برنامه نويسي را انجام دهد با توجه به خواسته خود مي تواند براي پروژه هايش هزينه دريافت كند . اين فرد مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي را با انجام پروژه هاي مختلف بدست آورد.

شغل برنامه نويسي در دنيا

شغل و دانش برنامه نويسي نه تنها در داخل كشور بلكه در تمامي دنيا حائز اهميت است. ازآنجا كه زبان برنامه نويسي در همه دنيا يك چيز است، يك فرد با تحصيل در اين رشته مي تواند در هر جاي دنيا فعاليت داشته باشد. علاوه براين به دليل اينترنتي بودن كار برنامه نويسي افراد مي توانند براي كشورهاي ديگر نيز فعاليت داشته باشه و درآمد دلاري از اين رشته كسب كنند. به طوركلي رشته برنامه نويسي محدوديتي ندارد و يك فرد با توجه به مهارت خود مي تواند به درآمدهاي بسيار بالايي برسد.

جمع بندي

شغل برنامه نويسي يكي از رشته هاي شغلي بسيار پر متقاضي در بازار كار مي باشد. هر فرد با دانش و مهارت خوب در اين رشته مي تواند به شغل بسيار مناسب با درآمد عالي برسد.
منبع : برنامه نويس كيست و شغل برنامه نويسي چيست؟ خبرگزاري آنا


برچسب: كار، كاريابي، استخدام، ايران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۴۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

معرفي زبان برنامه نويسي پايتون (Python) و بازار كار آن

بررسي باز كار و حقوق و درآمد برنامه نويس پايتون (Python)

باتوجه به گسترش كاربرد كامپيوتر و گوشي‌هاي هوشمند، شغل برنامه نويسي نيز همواره درحال پيشرفت است. در واقع به يك برنامه نويس حرفه اي در بسياري شركت هاي دولتي، مراكز خصوصي و شركت هاي مختلف نياز است تا بتوانند با استفاده از ابزارهاي ديجيتال كسب و كار خود را به بهترين شكل ساماندهي كنند.

زبان برنامه نويسي پايتون چيست؟

زبان برنامه نويسي پايتون نخستين بار در سال 1991 توسط خيدوفن اختراع شده است. اين زبان به عنوان يك زبان كاربردي براي تحليل داده ها و همچنين طراحي برنامه هاي كامپيوتري مورد استفاده قرار مي گيرد.
زبان برنامه نويسي پايتون امروزه يكي از قدرتمند ترين زبان ها در سراسر جهان است و جزء 5 زبان برنامه نويسي برتر در دنيا محسوب مي شود. علاقه مندان به حرفه برنامه نويسي با تسلط بر اين زبان مي توانند عملكرد فوق العاده و درآمد بالايي داشته باشند.

هدف برنامه نويسي پايتون چيست؟

چهار هدف اصلي برنامه نويس پايتون به شرح زير است:

  •  كدهاي زبان پايتون مانند زبان انگليسي خوانا هستند.
  •  امكان توسعه و كاربرد اين زبان در زمان محدود وجود دارد.
  • زبان پايتون زباني متن باز (Open Source) است، بنابراين همه افراد در گسترش آن مي توانند مشاركت داشته باشند.
  • زبان پايتون نسبت به ساير زبان هاي برنامه نويسي آسان تر و قابل فهم تر مي باشد.


اگر به عنوان يك برنامه نويس قصد داريد مشغول به فعالت شويد، مي توانيد آگهي هاي مرتبط با استخدام برنامه نويس پايتون را از طريق كاريابي مجازي ايران استخدام دريافت نماييد.

درآمد شغل برنامه نويس پايتون

شغل برنامه نويسي مزيت هاي زيادي دارد، يكي از بزرگترين مزيت هاي اين شغل امكان دوركاري، فريلنسري و كار آزاد يا كار در هنگام تحصيل است. به همين دليل بسياري از شركت ها و كارفرمايان به درج آگهي استخدام در اين زمينه مي پردازند.
با اين تفاسير براي شغل برنامه نويسي پايتون نمي توان درآمد مشخصي درنظر گرفت. ميزان درآمد افراد در اين شغل به ميزان مهارت هاي آنها، ساعات كاري و نوع سمت شغلي آنها بستگي دارد. درواقع زبان پايتون را به عنوان يكي از زبان هاي راحت براي آموزش و درآمد زايي در نظر مي گيرند اما در حقيقت زبان برنامه نويسي پايتون يك زبان شيء گرا و كاربردي براي توسعه نرم افزارها و برنامه نويسي است.
ميزان درآمد برنامه نويسان پايتون به ميزان تسلط آنها به زبان برنامه نويسي و مهارت هايشان بستگي دارد..


بازار كار برنامه نويس پايتون

همواره براي استخدام برنامه نويس درخواست هاي زيادي وجود دارد. عناوين شغلي مرتبط با برنامه نويسي پايتون شامل برنامه ‌نويس back-end، برنامه ‌نويس front-endو برنامه ‌نويس full-stack است. به طوركلي بازار كار برنامه نويسي در ايران به دو صورت كار به صورت فريلنسري يا آزاد و كار در شركت هاي دولتي و خصوصي به صورت استخدامي مي باشد.
چشم انداز شغلي برنامه نويسي پايتون در ايران بسيار خوب است زيرا برنامه نويسان تنها با كسب مهارت هاي مختلف، آشنايي با شرح وظايف برنامه نويس پايتون و با تسلط كامل بر اين زبان برنامه نويسي و آشنايي با ساير زبان ها مانند جاوا و اسكريپت مي توانند در اين شغل به موفقيت هاي زيادي دست يابند.

 


برچسب: كار، كاريابي، ايران استخدام، استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۲۷ توسط:iranestekhdam موضوع: نظرات (0)