ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

میزان درآمد و حقوق حسابدار

مهم ترین عامل موفقیت در حسابداری

حسابداری بر خلاف برخی رشته‌های دیگر، به کسب مهارت‌های تجربی نیاز کمتری داشته و مهم‌ترین عامل موفقیت در این رشته، توانایی و استعداد در ریاضیات، آمار و ارقام و نمودارها می‌باشد.

میزان حقوق و درآمد حسابدار چقدر است؟

حقوق حسابداری نیز همانند اغلب مشاغل به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی‌توان حقوق معینی را برای تمامی حسابدارها در نظر گرفت. به عنوان مثال حقوق حسابداری که در یک کارخانه بزرگ کار کرده و حجم کاری زیادی نیز دارد، مسلماً از حقوق حسابدار یک شرکت کوچک بیشتر خواهد بود. عواملی از قبیل حجم کاری، شرکت دولتی یا خصوصی، نوع حسابداری، میزان سابقه کاری و ... می‌توانند در میزان حقوق یک حسابدار موثر باشند. البته برخی از افراد حرفه‌ای نیز اقدام به تاسیس شرکت‌های حسابداری کرده و به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند که مسلماً حقوق‌های متغیر و وابسته به پروژه‌های کار شده دریافت خواهند کرد.

نتیجه گیری

بهتر است برای کسب تجربه و سابقه کاری در ابتدا دوره‌های کارآموزی بگذرانید. با توجه به مطالب بیان شده در رابطه با معرفی حسابداری، می‌توان نتیجه گرفت که حسابداری از جمله شغل‌های پرطرفدار بوده و اگر مسیرهای شغلی آن را به خوبی طی کنید، می‌توانید شغل ایده آلی پیدا کنید.

منیع: خبرگزاری الف


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، حسابدار،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۵۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)