ايران استخدام ايران استخدام .

ايران استخدام

ميزان حقوق دريافتي كارشناس توليد

كارشناس توليد چه كارهايي انجام ميدهد؟

موضوع سودآوري و اتخاذ مكانيسم‌هاي لازم براي رشد توليدات يك كسب و كار در رابطه با كارشناس توليد، بسيار ضروري است. يك كارشناس توليد به كسب و كارها كمك مي‌كند تا سودآورتر شوند و يك يا چند جنبه از ساختار و برنامه‌هاي رشد سازمان خود را تقويت كنند. به طور كلي، كارشناس توليد به عنوان يك مشاور تجاري در نظر گرفته مي‌شود و در شناسايي و توصيه راه‌حل‌هايي براي ناكارآمدي‌هاي يك شركت در عرصه توليد تخصص دارد.

حقوق و درآمد كارشناس توليد
حقوق و درآمد كارشناس توليد كاملا به محل فعاليت او بستگي دارد. همانطور كه در بخش استخدام كارشناس توليد نيز اشاره كرديم يك كارشناس توليد مي‌تواند در شركت‌ها و كسب و كارهاي متعدد مشغول به كار شود. از اين رو اگر كارشناس در يك شركت كوچك مشغول به كار شود قطعا حقوق كمتري نسبت به كسي كه در يك شركت پتروشيمي استخدام مي‌شود خواهد داشت. با اين حال شما هر جا كه استخدام شويد، از برخي از مزاياي مشترك همچون بيمه بهره‌مند خواهيد بود. البته موضوع بيمه به كارشناس يا افراد دوركار تعلق نمي‌گيرد.

نتيجه گيري
كارشناسي كه خبره است، مي‌تواند با نظارت درست بر روند توليد، موانع موجود بر رشد توليد را شناسايي كند و به اين ترتيب رشد آن شركت يا كسب و كار را چند برابر كند. اين شغل به دليل تعيين كننده بودن خود، بسيار مهم است و از اين رو لازم است افرادي كه وارد اين كار مي‌شوند علاوه بر آشنايي كامل با جزئيات اين حرفه، مهارت بالايي نيز در امور مربوط به آن داشته باشند.

منبع: ويژگي ها و مهارت هاي مورد نياز كارشناسان توليد


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم كارشناس، كارشناس توليد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۵۵ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسي بازار كار پذيرشگر و رزرويشن

از تعداد آگهي هاي استخدام پذيرشگر هتل در تهران وساير استان هاي كشور متوجه اين مسئله ميشويم كه اين شغل همواره عنوان شغلي بسيار پرتقاضايي براي كارفرما و كارجوست. اين بدين معناست كه رزويشن و پذيرشگر نه تنها در ايران بلكه در خارج از ايران هم پر تقاضا و پر طرفدار است.


از آنجايي كه تمامي شركت‌ها، سازمان‌ها، مراكز اقامتي و هتل‌ها، كلينيك‌ها و ساير مراكز اداري در خارج و داخل ايران نيازمند نيروي پذيرشگر هستند، استخدام نيروي رزرويشن و پذيرشگر، همواره در سطح جهان يكي از پرتقاضاترين عنوان‌هاي شغلي است.

البته در كشور‌هاي اروپايي و آمريكايي بازار كار نيروي پذيرشگر و بالتبع درآمد آن به مراتب بيشتر از كشور‌هاي آسيايي است.
البته در ايران نيز نيروي پذيرش حرفه‌اي و باسابقه نسبت به نيروي آماتور پذيرش حقوق بيشتري دريافت مي‌كند.

بازار كار عنوان شغلي رزواسيون و پذيرشگر در ايران بسيار پر رونق و البته پر تقاضا است. كمتر سازمان، شركت، هتل و يا مؤسسه‌اي را مي‌توان يافت كه نياز به يك نيروي پذيرشگر نداشته باشد. حال با اين شرايط مي‌توان تصور كرد كه چه تعداد نيروي كار به عنوان پذيرشگر در ايران در حال كار و فعاليت هستند!

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كار، كاريابي، استخدام، ايران استخدام، استخدام پذيرشگر هتل، استخدام پذيرشگر هتل در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۲۲ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

نحوه فعاليت و حقوق و درآمد كارشناس ارتباط با مشتري CRM

نحوه فعاليت كارشناس ارتباط با مشتري
كارشناسان ارتباط با مشتري CRM مي‌توانند به شكل تمام وقت و پاره وقت فعاليت داشته باشند. البته برخي از شركت‌ها اين شغل را در قالب پروژه و به صورت دوركاري نيز تعريف كرده‌اند. يعني به دنبال استخدام كارشناس ارتباط با مشتري دوركاري هستند. از اين رو برخي از افراد مي‌توانند در صورت تمايل به شكل دوركار نيز فعاليت داشته باشند. اگر تمايل داريد بصورت دوركار در اين شغل فعاليت داشته باشيد، ميتوانيد آگهي هاي استخدام اپراتور تلفني در منزل را مشاهده نماييد.

درآمد و حقوق كارشناس CRM
حقوق و درآمد كارشناس ارتباط با مشتري كاملا به شركتي كه در آن مشغول به فعاليت است و ميزان فعاليت‌هاي او بستگي دارد. اين موضوع در مورد تمامي مشاغل صادق است و در واقع درآمد هر فرد تابعي از فعاليت‌هاي او، نوع شركت اعم از خصوصي يا دولتي بودن، مهارت كارشناس، سابقه كار و نيز مدرك تحصيلي او است. با اين حال حداقل حقوق هر فرد، تابع حقوق تعيين شده توسط وزارت كار است و نبايد از آن كمتر باشد. اگر شرايط استخدام اپراتور تلفني اصفهان، تبريز و ساير شهر هاي كشور را در كاريابي ايران استخدام دنبال كنيد.

منبع: شرح وظايف كارشناس ارتباط با مشتري


برچسب: كاريابي، استخدام، استخدام كارشناس ارتباط با مشتري، استخدام كارشناس CRM،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۳:۵۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

حقوق و نحوه كار مهندس مكانيك

نحوه كار مهندس مكانيك

مهندسان مكانيك اغلب به صورت حضوري در شركت‌ها و يا محل كار خود فعاليت مي‌كنند. شكل حضوري معمولا به صورت تمام وقت يا پاره‌وقت است. با اين حال چند سالي است كه شكل دوركاري اين شغل نيز تعريف شده است و همانطور كه در بخش وظايف مشاهده كرديد، بخشي از روند كار مهندس مكانيك به شكل پروژه‌اي است و مي‌تواند به شكل دوركاري انجام شود. شما مي توانيد آگهي هاي استخدام مهندس مكانيك بصورت دوركاري را در سايت كاريابي مجازي ايران استخدام مشاهده نماييد.

حقوق مهندس مكانيك

حقوق مهندس مكانيك بر اساس محل كار او اعم از دولتي يا خصوصي بودن متفاوت است. علاوه بر اينها نحوه استخدام او يعني به صورت تمام وقت يا پاره‌وقت نيز بر ميزان حقوق او تاثيرگذار است. براي اطلاع از شرايط احراز استخدام مهندس مكانيك بصورت نيمه وقت آخرين فرصت هاي شغلي آن را از ايران استخدام دنبال نماييد.
با توجه به حداقل حقوق تعيين شده از سوي وزارت كار، بديهي است كه در صورت استخدام در جاهاي معتبر و به شرط تجربه اين رقم مي‌تواند بسيار بالاتر از اينها باشد.
در رابطه با درآمد مهندس مكانيك به صورت دوركار نيز مي‌توان اين حقوق را تابعي از عوامل مختلف از جمله توافق مهندس با طرف كار، تعداد پروژه‌ها و زمان اختصاص يافته به پروژه متغير دانست.

سخن نهايي

در حال حاضر دانشجوي توانمند مهندسي مكانيك پس از فارغ‌التحصيلي مشكل كاريابي ندارد، چرا كه گرايش به سمت توليد داخل و ايجاد تكنولوژي توليد تجهيزات و وسايل در داخل كشور و روي آوردن به خدمات مهندسي در داخل كشور به علت محدوديت‌هاي ارزي و كاهش درآمدهاي نفتي، باعث رشد چشمگير بازاركار مهندسان مكانيك در ايران شده است.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدام مهندس، مهندس مكانيك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۰:۳۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسي محيط كار حسابدار

يك حسابدار حرفه اي، آموزش ديده اي است كه معاملات تجاري را از طرف يك شركت يا سازمان ثبت مي كند، عملكرد شركت را به مديريت گزارش مي دهد و صورت هاي مالي را صادر مي كند. بنابراين عمدتاً مسئوليت فرآيند تهيه و بررسي سوابق مالي را بر عهده دارند. اگر چه وقتي نوبت به كار مي رسد، اين فقط نوك كوه يخ مسئوليت آنهاست. وظايف آنها بخش قابل توجهي از كار مالي را در بر مي گيرد.

جهت مشاهده آگهي هاي استخدام حسابدار در تهران و ساير استان هاي كشور كليك نماييد.

معمولاً فرد حسابدار بطور تمام وقت در يك شركت، سازمان يا مجموعه فعاليت مي كنند. محيط كاري شغل حسابدار يك محيط اداري و پشت ميزنشيني مي باشد. ساعت كاري اين فرد به طور روزانه يا هفتگي محاسبه مي شود و با توجه به ميزان اين ساعت حقوق ماهانه و ساليانه وي معين مي‌گردد.

شخص حسابدار در زمان كار خود طبق برنامه‌ها و اطلاعات موجود در كامپيوتر و يا بررسي اسناد فيزيكي شركت اطلاعات مورد نياز را ثبت مي كند. افراد هم مي توانند به طور مستقل با يك شركت همكاري داشته باشند و هم مي توانند در تيم حسابداري شركت‌ها فعاليت كنند.

منبع: وب سايت خبري و تحليلي اقتصاد۲۴


برچسب: حسابدار كيست؟، استخدام حسابدار در تهران، استخدام حسابدار در بيمارستان استخدام حسابدار پاره وقت، استخدام حسابدار در شركت هاي بزرگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۰۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

برنامه نويس كيست؟

كمي درباره‌ي نحوه‌ي برقراري ارتباط در موجودات زنده فكر كنيد، ما انسان‌ها از طريق صحبت كردن با هم ارتباط برقرار مي‌كنيم، حيوانات با توليد صداهاي مخصوص به خود با يكديگر ارتباط برقرار مي‌كنند، برخي از حشرات با توليد امواج فراصوت از محيط اطراف خود آگاه مي‌شوند…

اما اگر بخواهيم اين موضوع را در مورد ماشين‌هاي الكترونيكي بررسي كنيم، به اين نتيجه مي رسيم كه براي ارتباط با اين ماشين ها كه تنها از قطعات الكترونيكي تشكيل شده اند، مجبوريم با زبان خود كامپيوتر با آن ها ارتباط برقرار كنيم و دستورات خاصي را وارد آن ها كنيم، به اين زبان به‌خصوص، زبان برنامه‌نويسي مي گويند كه خود تاريخچه و انواع مختلفي دارد.


با اين مطلب از ايران استخدام همراه باشيد زيرا قصد داريم كمي بيشتر در مورد شغل برنامه نويس و اينكه برنامه‌نويس كيست و چه وظايفي برعهده دارد؟
شغل برنامه نويسي بسيار پيچيده و متفاوت است. يك برنامه نويس بايد از قابليت ها و توانايي هاي بسيار بالايي برخودار باشد، تا بتواند در اين زمينه بسيار موفق شود. امروزه با توجه به پيشرفت تكنولوژي به برنامه نويسي توجه بيشتري ميشود. ناگفته نباشد كه اين پيشرفت را مديون برنامه نويسان بزرگ هستيم. از بابت پيدا كردن موقغيت شغلي مناسب در اين زمينه اصلا احساس نگراني نداشته باشيد، فقط كافيست به عنوان كارجو در كاريابي ايران استخدام ثبت نام كنيد و آگهي هاي استخدام برنامه نويس در تهران و ساير استان هاي كشور را دنبال كنيد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: استخدام برنامه نويس، استخدام برنامه نويس در تهران، استخدام كارآموز برنامه نويسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۰۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

وظايف اصلي برقكار كدام اند؟

برقكار يك فرد متخصص در سيم كشي برق ساختمان ها، خطوط انتقال، ماشين هاي ثابت و تجهيزات مرتبط است. برق ممكن است در نصب قطعات الكتريكي جديد يا تعمير و نگهداري و تعمير زيرساخت هاي الكتريكي موجود به كار گرفته شود. برق‌كارها همچنين ممكن است در سيم‌كشي كشتي‌ها، هواپيماها و ديگر پلت‌فرم‌هاي متحرك و همچنين خطوط داده و كابل تخصص داشته باشند.

وظايف برقكار چيست؟

همانطور كه گفته شد، برقكار در ساختمان يا جاهاي صنعتي مثل كارخانه‌جات مشغول به فعاليت است. جهت اطلاع بيشتر در مورد محيط هاي استخدام برقكار عمومي و صنعتي ميتوانيد به آگهي استخدام برقكار در سايت ايران استخدام مراجعه كرده تا علاوه بر مشاهده شركت هاي آگهي دهنده، با شرايط استخدام برقكار نيز آشنا شويد.

وظايف و مهارت هاي برقكار حوزه گسترده اي را شامل ميشود. در ادامه به بررسي اصلي ترين وظايف برقكار ميپردازيم.

فعاليت‌هايي كه يك برقكار عمومي انجام مي‌دهد:

  1. طراحي، نصب و راه‌اندازي سيستم‌هاي روشنايي ساختمان
  2. نگهداري و بهبود عملكرد سيستم‌هاي روشنايي و بررسي فيوزها، لامپ‌ها و سيم‌كشي‌ها
  3. بازرسي، آزمايش و تشخيص عيوب سيستم‌هاي روشنايي
  4. پيروي از استانداردهاي برق‌رساني در تمام فعاليت‌ها
  5. انجام تعميرات پيشگيرانه و به‌موقع در سيستم‌هاي روشنايي
  6. بررسي و اطمينان از عملكرد سيستم‌هاي روشنايي
  7. نصب سيستم‌هاي دزدگير، ضد حريق و دوربين مداربسته


فعاليت‌هايي كه يك برقكار صنعتي انجام مي‌دهد:

  1. نصب تابلوهاي توزيع برق
  2. سيم‌كشي تابلوهاي برق
  3. نصب مدارهاي الكتريكي
  4. تعمير يا نصب موتورهاي الكتريكي
  5. راه اندازي دستگاه‌هاي حفاظتي و پيشگيرانه
  6. سيم‌كشي دستگاه‌هاي مختلف و اطلاع كامل از تجهيزات درون كارخانه‌جات و محيط‌هاي صنعتي

منبع 


برچسب: استخدام برقكار، استخدام برقكار در تهران، استخدام برقكار ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۹:۴۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بازاريابي تلفني چه مزايايي دارد؟

بازاريابي تلفني يك نوع ارتباط مستقيم با مخاطب، براي جلب نظر اوست. هرچند بسياري از افراد، نظر مثبتي نسبت به اين تماسها ندارند اما اين روش، در همه صنايع و خدمات بكار مي‌رود. با استفاده از اين روش مي‌توان تخمين دقيق‌تري از تعداد مشتريان بدست آورد.
همچنين هزينه اين نوع بازاريابي در‌مقايسه با روش‌هاي ديگر مثل فروش شخصي، خيلي كمتر است و درزمان نيز صرفه‌جويي مي‌شود. به‌همين‌دليل براي مشاغل نوپا و كوچك گزينه مناسبي است.

بهترين روش براي جلب‌نظر مشتري در ابتداي مكالمه يك بازارياب تلفني، شروع مكالمه با يك سوال است. اگر سوالي درباره نيازهاي مشتري پرسيده شود او ترغيب مي‌شود بيشتر حرف بزند و توضيح دهد.
مزيت اصلي بازاريابي تلفني در ارتباط مستقيم كلامي با مشتريان است به‌طوريكه مي‌توان علايق و نيازهاي آنها را كاملا درك كرد. به‌اين‌ترتيب مي‌توان راحت‌تر متوجه شد كه مشتري به دنبال چه خدمات يا محصولاتي است و اين اطلاعات را براي كاربردهاي بعدي، ثبت كرد و با توجه به آمارهاي بدست آمده، نتيجه‌گيري نمود.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog/


برچسب: استخدام بازارياب، استخدام بازارياب تلفني، استخدام بازارياب غير حضوري در تهران، استخدام بازارياب تلفني اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۰۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مزايا و معايب شغل مهمانداري هواپيما چيست؟

در پاسخ به اينكه مهماندار هواپيما كيست؟ يكي از اعضاي خدمه پرواز، مهماندار مباشيد كه براي ايجاد ايمني و تضمين آرامش مسافران طي پرواز استخدام ميشود. اينكه شغل مهماندار هواپيما يا مهماندار قطار شغل خوبي است يا نه، كاملاً به شما بستگي دارد. مهمانداري يكي از آن مشاغلي است كه مزايا و معايب زيادي دارد و شما واقعاً بايد تمام آنها را در نظر بگيريد و تصميم بگيريد كه آيا اين شغل براي شما مناسب است يا خير.

مهمانداري ممكن است در تصور بسياري از افراد شغلي سخت يا برعكس شغلي آسان در نظر گرفته شود. در حالي كه اين شغل هم مزايا و معايب خاص خود را دارد.

برخي از مزاياي اين شغل عبارت است از:

  • با افراد زيادي ملاقات مي‌كنيد و دوستان مادام العمر پيدا مي‌كنيد
  • مهارت‌هاي اجتماعي زيادي به دست مي‌آوريد.
  • هيچ روتيني وجود ندارد، بنابراين هرگز خسته نخواهيد شد


برخي معايب و سختي‌هاي اين شغل:

  • ممكن است عادت‌هاي بد غذايي پيدا كنيد
  • ممكن است دستمزد در اوايل كار كم باشد
  • اغلب بايد در حالت آماده باش قرار بگيريد (در حال تماس)

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog/


برچسب: مهماندار هواپيما، استخدام مهماندار هواپيما، استخدام تهران، سختي هاي شغل مهمانداري هواپيما،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۴:۰۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

وظايف برنامه نويس اندرويد چيست؟

معرفي سيستم عامل اندرويد

سيستم عامل اندرويد يك شركت آمريكايي به نام Android Inc است كه در سال 2005 توسط كمپاني غول پيكر گوگل خريداري شد و دو سال بعد از آن يعني در سال 2007 به بازار معرفي شد.
بعد از ورود اين سيستم عامل به بازار و جلب توجه بسياري از توليدكنندگان گوشي‌هاي هوشمند، شركت‌ها و مجموعه‌هاي مختلف به دنبال استخدام برنامه نويس حرفه اي اندرويد هستند. اما آيا برنامه نويسي اندرويد تنها به نوشتن و ساختن اپليكيشن‌ها محدود مي‌شود؟ قطعا خير و اين تنها بخشي از وظايفي است كه اين افراد بر عهده دارند.

برنامه نويس اندرويد چه وظايفي دارد؟

همچنين تمامي پروژه‌هايي كه به منظور ساخت و توسعه برنامه‌هاي اندرويد شكل مي‌گيرند بخش‌هاي متفاوت و متنوعي دارند كه اين موضوع در هر شركت هم شكل متفاوتي دارد. همين موضوع باعث مي‌شود كه اين افراد وظايف گسترده و مختلفي بر دوش داشته باشند. ما مي‌توانيم وظايف و مسئوليت‌هاي آن‌ها را در موارد زير خلاصه كنيم:

طراحي و ساخت رابط كاربري و اپليكيشن:
مطمئنا اصلي‌ترين وظيفه يك توسعه دهنده اندرويد ساخت و طراحي برنامه است. اين يعني نوشتن كدهاي تميز و البته طراحي يك معماري فكر شده – از طرفي در اين بين بايد باگ‌ها و خطاهاي احتمالي را هم در نظر بگيرد و سعي كند با رويكردهاي مناسب تا حد امكان از آن‌ها دوري كند!

همكاري با ديگر اعضاي تيم:
همكاري و تعامل موثر با ديگر اعضا يكي از فاكتورهاي كليدي براي به موفقيت رسيدن پروژه است. نه شما، بلكه تمامي افراد تيم بايد بتوانند با مهندسين و طراحان بخش رابط كاربري، تجربه كاربري، توسعه دهندگان Back-End و … ارتباط برقرار كنند. از آن جايي كه هر كدام از اعضاي تيم نقش مهم و متفاوتي ايفا مي‌كنند، تعامل كارآمد كليد ساخت و ارائه يك محصول عالي به حساب مي‌آيد.

مديريت پايگاه داده‌ها و ساخت APIها:
به عنوان يك توسعه دهنده و برنامه نويس اندرويد اكثر اوقات با پايگاه داده‌ها و APIهاي خارجي زيادي سر و كار خواهيد داشت. اين يعني شما بايد بتوانيد درك خوبي از كدهايي كه توسط مهندسين ديگري نوشته شده‌اند داشته باشيد. همچنين بايد بتوانيد خودتان هم رابط‌هاي API متنوعي براي پشتيباني از اپليكيشن‌ها طراحي كنيد.

شما مي توانيد براي مشاهده فرصت هاي شغلي استخدام شدن در يك شركت يا مجموعه اي اينجا كليك نماييد.

منبع: ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، كاريابي، برنامه نويس اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۰۵ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)