ايران استخدام ايران استخدام .

ايران استخدام

كاربرد اتوكد چيست؟

ايجاد فناوري و نرم افزار جديد صنعت فناوري را در چند دهه گذشته به شدت تحت تاثير قرار داده است. در دنياي مهندسي و طراحي، اتوكد به طور خاص تحولي در پيش نويس ايجاد كرده است و آن را بسيار كارآمدتر كرده است. مشاغل زيادي وجود دارند كه از اتوكد استفاده مي كنند، از مهندسان مكانيك گرفته تا طراحان داخلي. شما ميتوانيد بروز ترين آگهي هاي استخدام اتوكد كار در تهران و ساير استان هاي كشور را در سايت كاريابي ايران استخدام مشاهده نماييد.

نرم افزار اتوكد به كمك كامپيوتر به كاربر اين امكان را مي دهد كه طرح هاي ديجيتالي دو بعدي و سه بعدي را ترسيم كند، به همين دليل است كه اتوكد تقاضاي زيادي دارد.در ادامه مطلب ما به قابليت هاي نرم افزار اتوكد خواهيم پرداخت.

  • امكان مستندسازي ايده‌هاي خلاقانه
  • امكان برنامه‌نويسي
  • اشتراك‌گذاري طرح‌ها
  • داراي ابزارهاي قدرتمند طراحي
  • امكان ترسيم طرح‌هاي دوبعدي
  • ارائه طرح‌هاي سه‌بعدي براي درك بيشتر خروجي نهايي كار
  • بالا بودن سرعت نقشه‌كشي ساختمان آن
  • امكان تحقق ايده‌هاي سه بعدي و بصري كردن آنها
  • پرقدرت‌ترين برنامه براي نقشه‌كشي ساختمان

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: اتوكد، اتوكد كار، استخدام اتوكد كار در تهران، استخدام اتوكد كار در اصفهان، استخدام اتوكدكار غيرحضوري، استخدام اتوكدكار پاره وقت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۵۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

حوزه هاي كاري و مشاغل مهندس سخت افزار

مهندسي سخت افزار علاوه بر اينكه مي‌تواند يك حرفه فردي براي شما باشد بلكه مي‌تواند شما را به عنوان عضوي از يك تيم مشغول به كار كند. اين يعني فرصت‌هاي بسيار زيادي جهت استخدام مهندس سخت افزار در يك مجموعه پيش رويتان قرار دارد. مهندسين سخت افزار به دليل نقش مهمي كه در مجموعه دارند اغلب اوقات به صورت فول تايم، حضوري و تمام وقت مشغول به كار هستند. تنوع آگهي هاي استخدام مهندس سخت افزار تهران و ساير استان هاي كشور در سايت ايران استخدام اين موضوع را تاييد ميكند.

از حوزه‌ها و صنايعي كه مي‌توانيد به عنوان يك متخصص سخت افزار فعاليت‌تان را آغاز كنيد مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

  • كمپاني‌هاي توليد سيستم‌هاي كامپيوتري و قطعات
  • مجموعه‌ها و شركت‌هاي دولتي
  • تيم‌هاي تحقيق و توسعه قطعات الكترونيكي
  • شركت‌هاي توليدكننده سيستم‌هاي صوتي، تصويري، كنسول‌هاي بازي و …
  • مجموعه‌هاي فعال در زمينه رباتيك
  • شركت‌هاي فعال در زمينه قطعات شبكه و اينترنت

همان طور كه مي‌بينيد صنايع مختلفي نياز به يك متخصص و مهندس سخت افزار دارند. همچنين شما علاوه بر اينكه مي‌توانيد به عنوان يك توسعه دهنده قطعات مشغول به كار شويد، بلكه مي‌توانيد در بخش‌هاي ديگري با عنوان‌هاي شغلي تحليلگر سيستم، معمار شبكه و همچنين معمار كامپيوتر هم كار كنيد.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: استخدام مهندس سخت افزار، استخدام مهندس كامپيوتر، استخدام مهندس سخت افزار در تهران، استخدام مهندس كامپيوتر در بانك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۵۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

برنامه نويس iOS را بهتر بشناسيم

همان طور كه خودتان هم شاهدش هستيد استفاده از تلفن‌ هاي هوشمند بيشتر از هر زمان ديگري شده و همين موضوع شركت‌هاي بسيار زيادي را براي رقابت در اين بازار هيجان زده كرده است. سيستم عامل iOS يكي از سيستم عامل‌هاي محبوب در بين گوشي‌هاي هوشمند است. اين موقعيت باعث شده بسياري از برنامه ها و اپليكيشن ها به زبان برنامه نويسي iOS نوشته شوند كه خود باعث افزايش تقاضا براي جذب و استخدام برنامه نويس iOS ميباشد.

برنامه نويس iOS يا همان iOS developer در قبال طراحي و ساخت برنامه‌هاي موبايلي كه از سيستم عامل iOS قدرت گرفته‌اند مسئول هستند. توسعه دهندگان iOS كساني هستند كه درك عميقي از اكوسيستم iOS دارند. اكوسيستمي كه شامل فهم چگونگي كار كردن برنامه‌ها بر روي دستگاه‌هاي مختلف اين شركت مي‌شود. به عبارت ساده‌تر اين افراد بايد بتوانند برنامه‌هاي موبايلي iOS بسازند، برنامه‌هايي كه با قوانين و چهارچوب‌هاي اين شركت بزرگ تكنولوژي همسو باشند.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: استخدام برنامه نويس، كاريابي، استخدام برنامه نويس در تهران، استخدام برنامه نويس ios، استخدام برنامه نويس ios در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۳۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

انواغ شغل راننده كدامند؟

شغل راننده، يكي از شغل‌هايي است كه شايد در نگاه اول به نظر برسد كه نيازمند گذراندن مهارت يا دوره‌ي خاصي نيست. در صورتي‌كه با كمي دقت متوجه مي‌شويم، متناسب‌ با نوعي كه دارد، از حساسيت بالايي برخوردار است. رانندگي متناسب با نوع وسيله نقليه و شرايط كاري داراي انواع مختلفي است.
به طور كلي فردي كه به عنوان راننده انتخاب مي‌شود، بايد از تمام قوانين و ضوابط رانندگي مطلع باشد. حرفه‌اي بودن براي ورود به فرصت هاي شغلي راننده از ديگر مواردي است كه براي شروع كار لازم است. در واقع با توجه به‌اين‌كه شغل رانندگي با جان و مال مردم و خود فرد روبرو است بايد با تسلط و مهارت كافي شروع به كار كرد.
با توجه به حساسيت اين شغل، در اين مقاله تصميم گرفتيم شما را با انواع شغل راننده آشنا كنيم. خوشحال مي‌شويم تا پايان ما را همراهي كنيد.

انواع شغل راننده

همان‌طور كه در مطالب بالا اشاره شد، رانندگي بر اساس نوع وسيله نقليه، داراي انواع مختلفي است. اين دسته‌بندي به صورت زير است.

●       راننده تاكسي

●       راننده ون

●       راننده ميني‌بوس

●       راننده اتوبوس

●       راننده كاميون

●       راننده جرثقيل

●       راننده ليفتراك

●       راننده تريلي

منبع: ايران استخدام


برچسب: كا، كاريابي، استخدام، ايران استخدام، راننده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۴۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شرح وظايف كارشناس تبليغات

:از مهم‌ترين وظايفي كه كارفرمايان در هنگام جذب كارشناس تبليغات براي آنها در نظر ميگيرند مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم

  • همكاري با تيم بازاريابي و كمك به تسريع فرآيندهاي مرتبط
  • توسعه، نظارت و همچنين بهبود پروژه‌هاي تبليغاتي مشتري
  • تعامل و ارتباط با مشتري به منظور آناليز اطلاعات، تاريخچه تبليغات و همچنين شناخت نيازهاي مخاطبين كه به منظور فراهم
  • كردن بهترين تبليغات صورت مي‌گيرد
  • همكاري و تعامل با كارشناسان يك كسب و كار به منظور توسعه استراتژي‌هاي متناسب با هر پروژه
  • تعيين يك رسانه تبليغاتي مناسب از جمه تبليغات آنلاين، ايميل و حتي روزنامه‌اي
  • طراحي و ارائه يك پلن تبليغاتي نمونه به منظور آشنايي مشتري و شركت با جنبه‌هاي مختلف پروژه

كارشناس تبليغات

  • همكاري با تيم فروش و كارشناسان محصول به منظور توسعه جنبه‌هاي مختلف تبليغات
  • بررسي و همچنين تاييد قراردادهاي فروش و تبليغات در صورت نياز
  • توسعه برنامه‌هاي فروش، تكنيك‌هاي تبليغات و همچنين فرآيندهاي مرتبط با آن‌ها
  • همكاري با تيم بازاريابي به منظور توسعه و بهبود استراتژي‌هاي تبليغاتي
  • همكاري با تيم طراحي و هنرمندان گرافيكي به منظور توسعه و ساخت بهترين نمونه تبليغات
  • نظارت كامل بر روي يك پروژه تبليغاتي از صفر تا صد ماجرا
  • توسعه و همچنين بهبود قوانين و فرآيندهاي مرتبط با تبليغات به منظور دستيابي به اهداف مشخص شده كسب و كار
  • مشخص كردن ميزان بودجه و طراحي فرآيند زماني مشخص به منظور پياده سازي، مديريت و نظارت بر روي يك پروژه
  • ارزيابي پروژه‌هاي تبليغاتي براي اثربخشي بيشتر فروش و همچنين بازاريابي
  • دنبال كردن و جمع آوري داده‌هاي حاصل از تبليغات به منظور تحليل و آناليز نتيجه و ميزان موفقيت و شكست
  • افزايش ميزان فروش يك كسب و كار به كمك ايده‌هاي خلاقانه تبليغات و استراتژي‌هاي نوين
  • توسعه و بهبود سئو on-site و off-site و همچنين آناليز و تحليل نتيجه كار
  • آناليز و تحليل ميزان ROI به منظور پيدا كردن فرصت‌هاي جديد در آينده

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: كا، كاريابي، استخدام، ايران استخدام، كارشناس تبليغات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۴۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مهارت هاي لازم براي شغل كارشناس خريد و تداركات

مانند بسياري از مشاغل ديگر، داشتن مهارت و تجربه كاري مرتبط از عوامل اصلي موفقيت و استخدام در شغل كارشناس خريد و تداركات مي باشد. ما برخي از مهمترين اين مهارت ها را براي شما بر مي شماريم:

  • داشتن مهارت در مذاكره براي گرفتن نتايج سودمند در زمان‌هاي همكاري با ديگران. مسئول خريد و تداركات بايد از اين مهارت خود براي همكاري با فروشندگان و خريد محصولات مورد نياز با بهترين كيفيت و قيمت بيشترين استفاده را ببرد.
  • داشتن مهارت‌هاي اقتصادي لازم براي تحليل و فهم اطلاعات اقتصادي مورد نياز. اين مهارت در زمان بررسي گزارش‌ها و اطلاعات و برآورد قيمت كالا و خدمات بسيار مهم است.
  • داشتن مهارت‌هاي تحليلي شامل استخراج و تفسير دانش مفيد از اطلاعات خام. در مرحله بررسي گزارش‌هاي مالي، ساختار قيمت‌ گذاري، وضعيت بازار و بقيه اطلاعات اقتصادي براي تعيين قيمت منطقي، اين مهارت بسيار اهميت پيدا مي‌كند.
  • توانايي حل مسائل پيچيده براي پيدا كردن بهترين راه‌حل در زمان‌هاي مواجهه با مشكل. بطور مثال توانايي انتخاب محصول يا خدماتي با بهترين قيمت و كيفيت در بين تعدادي زيادي از گزينه‌ها

از ساير مهارت‌هاي مورد نياز براي استخدام كارشناس تداركات مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • كسب تجربه زياد در مورد توسعه قراردادها و موافقت‌نامه‌هاي تجاري خاص
  • آشنايي كامل با قوانين و راه‌كارهاي مديريت خريد و تداركات
  • تسلط بر اصول خريد

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كا، كاريابي، استخدام، ايران استخدام، كارشناس خريد و تداركات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۴۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مراحل تبديل شدن به يك كارشناس خدمات پس از فروش

واقعيت اين است كه هرچقدر تجربه و مهارت شما در اين زمينه بيشتر باشد شانس شما براي پذيرش شدن در موقعيت‌هاي شغلي بهتر و سمت‌هاي بالاتر بيشتر شده و درنتيجه درآمد شما نيز افزايش پيدا خواهد كرد. اما ابتدايي‌ترين و درعين حال اصلي‌ترين مراحل براي اينكه بتوانيد يك كارشناس خدمات پس از فروش شويد به شرح زير است:

اتمام دوران دبيرستان و گرفتن مدرك ديپلم:
اين روزها تقريبا تمامي كارفرمايان براي استخدام كارجو داشتن حداقل مدرك ديپلم را جز الزامات ذكر مي‌كنند. البته واضح است كه شما با داشتن مدرك ديپلم مي‌توانيد در ابتدايي‌ترين موقعيت كاري در اين زمينه استخدام شويد.

ادامه تحصيل و كسب مدرك دانشگاهي:
همان‌طور كه قبل‌تر نيز اشاره كرديم، داشتن مدرك كارداني و يا كارشناسي، بخصوص در رشته‌هاي اقتصاد، بازاريابي يا رشته‌هايي از اين قبيل مي‌تواند تاثير بسيار زيادي در پيدا كردن يك كار خوب در زمينه خدمات پشتيباني براي شما داشته باشد.
البته شما مي‌توانيد با مدرك ديپلم خود استخدام شويد و درحين اشتغال به‌كار تحصيلات خود را نيز ادامه دهيد تا بتوانيد ارتقاي شغلي پيدا كنيد و درآمد بيشتري داشته باشيد.

كسب تجربه:
داشتن تجربه در هرزمينه شغلي يكي از اركان مهم استخدام و كسب درآمد است. شما مي‌توانيد به‌عنوان كارآموز در شركت‌ها استخدام شويد و مهارت‌هاي مورد نياز اين شغل را بصورت عملي بياموزيد. يا حتي مي‌توانيد مدتي به‌عنوان يك نقش دفتري يا اجرايي مشغول به‌كار شويد تا بتوانيد مهارت‌هايي مانند خدمات‌دهي و ارتباط با مشتري، كار با نرم‌افزارها، تايپ و… بيشتر آشنا شويد.
بسياري از كارفرمايان براي اين شغل مشتاق استخدام كارشناسان خدمات پس از فروش هستند كه سابقه كار دفتري يا كار در بخش فروش را داشته باشند.

كارشناس خدمات پس از فروش

كسب مهارت‌ها و آموزش‌هاي مورد نياز:
مهارت‌هاي مورد نياز براي افزايش شانس استخدام كارشناس خدمات پس از فروش را بررسي كرده و شروع به يادگيري آن‌ها كنيد. همچنين يادگيري استفاده از برنامه‌هايي مانند سيستم‌هاي CRM و ERP مي‌تواند تاثير خوبي در استخدام شما داشته باشد.
فراموش نكنيد كه در رزومه خود به تمامي مهارت‌ها و گواهينامه‌هايي كه در اين زمينه داريد اشاره كنيد.

به دنبال كار در زمينه‌ي شغلي باشيد كه بتوانيد از دانش و نقاط قوت خود استفاده كنيد:
همان‌طور كه مشخص است اين شغل مي‌تواند در انواع زمينه‌هاي كاري از جمله پزشكي، مهندسي، داروئي و… باشد. به همين جهت بهتر است شما باتوجه به علاقه، دانش و نقاط قوتي كه داريد يكي از اين زمينه‌ها را انتخاب كنيد.
بطور مثال اگر تحصيلات دانشگاهي شما مرتبط با كامپيوتر بوده است، يا اگر به دليل علاقه شخصي اطلاعات زيادي در اين زمينه داريد مي‌توانيد در شركت‌هاي فروش نرم‌افزار و يا قطعات كامپيوتري مشغول بكار شويد.

بروز باشيد:
باتوجه به پيشرفت سريع و مداوم علم و تكنولوژي بروز بودن در هر شغلي يكي از اصلي‌ترين نكات رسيدن به موفقيت محسوب مي‌شود. در اين شغل نيز نياز است كه هميشه درباره آخرين محصولات و فناوري‌هاي صنعتي كه در حال فعاليت در آن هستيد، اطلاعات كسب كنيد. به‌اين منظور مي‌توانيد در كنفرانس‌ها، همايش‌ها و نمايشگاه‌هايي كه در اين زمينه برگزار مي‌شود برويد و با ساير افراد فعال در اين حوزه تبادل اطلاعات كنيد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كا، كاريابي، استخدام، ايران استخدام، كارشناس خدمات پس از فروش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۳۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)