ايران استخدام ايران استخدام .

ايران استخدام

بررسي 10 وظيفه اصلي كارشناس انبار

شرح وظايف كارشناس انبار

وظايف كارشناس انبار، افزايش كارايي و اطمينان از ايمني و يكپارچگي عمليات انبار است. از اين رو مي‌توان اين شغل را فعاليتي مهم دانست كه فرد متقاضي آن بايد مهارت‌هاي خاصي داشته باشد و از نظر شخصيتي واجد ويژگي‌هاي متناسب با اين شغل باشد. در ادامه به مهارت‌ها و ويژگي‌هاي شخصيتي كارشناس انبار پرداخته مي‌شود.

هرچند كه وظايف نام برده شده ميتواند جهت شرح وظايف انباردار نيز به كار رود. اما اگر به آگهي هاي استخدام انباردار در كرج نگاهي بياندازيم، متوجه تفاوت اين رده شغلي كارشناس انبار ميشويم.

  • نظارت بر كاركنان انبار و فعاليت‌هاي روزانه
  • سرپرستي، ارزيابي و گزارش بهره وري انبار
  • پيگيري و هماهنگي دريافت، نگهداري و تحويل به موقع كالا و مواد
  • سفارش لوازم و حفظ سطح موجودي
  • بررسي صحت سفارشات، صورتحساب‌ها، اقلام دريافتي، موجودي كالا و تحويل آن
  • نگهداري سوابق، گزارش اطلاعات مربوطه و تهيه هرگونه مستندات لازم
  • انجام بازرسي روزانه از محوطه انبار
  • ارتباط و هماهنگي با ساير بخش‌ها و مشتريان
  • نظارت بر مخارج و اجراي اقدامات اصلاحي در صورت نياز
  • اجراي دستورالعمل‌هاي عملياتي و سياست‌هاي ايمني

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: استخدام كارشناس انبار، استخدام انباردار، وظايف انباردار، استخدام كارشناس انبار در كرج،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۱۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

چگونه به يك متخصص سئو تبديل شويم؟

هيچ رشته دانشگاه مشخصي وجود ندارد كه صرفا و مستقيما مرتبط با سئو باشد. بدون شك هم هيچ برنامه 4 ساله كارشناسي بازاريابي و مديريتي نمي‌تواند به تنهايي شما را به يك سئو كار حرفه‌اي تبديل كند. در نتيجه براي توسعه مهارت‌ها و توانمندي‌هاي مرتبط با اين زمينه صرفا نمي‌توانيد به دانشگاه و دروس آن بسنده كنيد. به عنوان مثال تحصيلات مورد نياز درج شده در آگهي هاي استخدام سئو كار گواه اين مسئله ميباشد. با اين حال اغلب متقاضيان اين موقعيت شغلي داراي مدرك كارشناسي بيزينس، مديريت، ارتباطات يا بازاريابي هستند. بعد از گذراندن اين دوره‌هاي دانشگاهي يا در حين تحصيل بايد بر روي مهارت‌ها و درك فني و تئوري سئو خودتان كار كنيد. در وركشاپ‌هاي مرتبط شركت كنيد و سعي كنيد مدتي به صورت كارآموزي با يك مجموعه همكاري كنيد. در اين صورت و با گذر زمان و همت خودتان مطمئنا مي‌توانيد مهارت‌هايتان را توسعه دهيد.

تقاضا براي كارشناس سئو

از آنجايي كه شركت‌ها بهينه‌سازي موتورهاي جستجو را انجام مي‌دهند تا از رقباي خود عقب نمانند، متخصصان سئو از تقاضاي بالايي برخوردار هستند. كارشناسان سئو براي كمك به تيم هاي بازاريابي براي جمع آوري ترافيك وب با كيفيت، كمك به ايجاد كمپين هاي ديجيتال موفق و آوردن كسب و كار جديد به شركت استخدام مي شوند.
چه در حال حاضر يك متخصص سئو هستيد يا در حال كار در اين زمينه هستيد، شغل سئو نويدبخش هيجان و پتانسيل فوق العاده اي براي رشد است. راه هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي توانيد با تجربه سئو از آنها استفاده كنيد، از جمله بازاريابي محتوا، مشاوره كسب و كار، و تجزيه و تحليل داده ها.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: كار، كاريابي، استخدام، ايران استخدام، سئوكار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۴۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شغل كارشناس بيمه مناسب چه كسانيست؟

نقش بيمه در زندگي افراد چيست؟

بيمه در زندگي امروز يك جز جدانشدني زندگي افراد است. استفاده از بيمه به افراد در قبال خطرات و ناامني‌هاي آينده اطمينان خاطر و آرامش مي‌دهد. بسياري از سرمايه‌هاي جاني و مالي افراد، سرمايه‌هايي هستند كه در طي ساليان به‌دست‌آمده يا ارزش معنوي زيادي دارند و درصورتي‌كه آسيب ببينند جبران آن‌ها براي فرد مي‌تواند غيرممكن باشد. به همين دليل بيمه‌ها در قبال دريافت حق بيمه مستمر ساليانه از افراد، در چنين شرايطي كنار آن‌ها هستند و بخش قابل‌توجهي از خسارت وارده را جبران مي‌كنند.

اين روزها بيمه، جز بزرگ‌ترين صنايع با گردش‌هاي مالي كلان محسوب مي‌شود و فرهنگ استفاده از آن بيش‌ازپيش در جامعه جاافتاده است. براي ورود به اين شغل بايد دقيقا بدانيد كه كارشناس بيمه كيست، چه وظايفي دارد، تحصيلات او چقدر است، حقوق و درآمدش به چه ميزان است.

شخصيت شناسي كارشناس بيمه

شخصيت شناسي هر شغل يك امر نسبي است و به اين معني نيست كه كساني كه چنين فاكتورهاي شخصيتي ندارند نمي‌توانند در آن شغل موفق شوند. بلكه بدين معناست كه كساني با چنين ويژگي‌هاي شخصيتي موفقيت بيشتر و سريع‌تري را به دست خواهند آورد.
بر اساس تست شخصيت شناسي شغلي MBTI مناسب‌ترين شخصيت‌ها براي شغل كارشناس بيمه ESTJ، ISTJ، ESTP، ISTP و ISFP هستند.
اگر خود را فردي با اين تيپ شخصيتي مي دانيد و علاقه مند به اين شغل هستيد مي توانيد با استفاده از سيستم رزومه ساز رايگان ايران استخدام رزومه اي حرفه اي براي خود بسازيد و از طريق راه هاي ارتباطي موجود در آگهي هاي استخدام براي كارفرمايان ارسال كنيد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كارشناس بيمه تامين اجتماعي، كارشناس بيمه، كارشناس بيمه ايران، كارشناس بيمه تصادفات، كارشناس بيمه به انگليسي، كارشناس بيمه پاسارگاد، كارشناس بيمه سامان، كارشناس بيمه ايران سيار، كارشناس بيمه دانا، كارشناس بيمه بيكاري، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۵۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شخصيت شناسي كارشناس خزانه

ويژگي هاي شخصيتي كارشناس خزانه
براي يك كارشناس خزانه، داشتن برخي از ويژگي‌هاي شخصيتي از جمله مهارت‌هاي بين فردي، امانتداري، دقت، داشتن حوصله، صداقت و درستكاري ضروري است. شما مي توانيد براي مشاهده مقاله هايي در مورد كارشناس خزانه اينجا كليك نماييد.

مهارت‌هاي بين فردي

همانطور كه يكي از خزانه‌دارها اشاره مي‌كند، “اگر روي تيم خود تمركز نكنيد و مطمئن نباشيد كه مهارت مناسبي را اين زمينه داريد يا نه، واقعاً نمي‌توانيد كار ديگري انجام دهيد.” اما چگونه؟ اينجاست كه داشتن ويژگي همكاري يا مهارت‌هاي بين فردي مهم مي‌شود. زيرا كارشناس خزانه بايد بتواند با عملكرد بالا محيطي را ايجاد كند كه در آن افراد بتوانند مسئوليت را بر عهده بگيرند و مهارت‌هاي خود را افزايش دهند. همچنين مهم است كه اطمينان حاصل شود كه اعضاي تيم احساس ارزشمندي، احترام و توانايي براي ريسك كردن به شيوه‌اي كنترل شده و مناسب و بدون ترس از شكست داشته باشند.

امانت‌دار بودن

كارشناس خزانه، با امور مالي يك شركت سروكار دارد. از اين رو مي‌تواند به راحتي دخل و تصرف‌هاي شخصي در مسائل مالي داشته باشد. كارشناسي كه حس امانت‌داري در خود نداشته باشد، مي‌تواند به اشكال مختلف به امور مالي شركت خود ضرر بزند. از اين رو امانت‌دار بودن بسيار ضروري است. امانت‌دار بودن، همچنين نيازمند آن است كه كارشناس، رازدار امور مالي شركت باشد.

نتيجه گيري
جهت اطلاع از وضعيت اين شغل و نيازمندي‌هاي مرتبط با آن مي‌توانيد به سايت ايران استخدام مراجعه كنيد. همچنين اگر به عنوان كارفرما به نيروي كار در اين زمينه نياز داريد مي‌توانيد نيازمندي‌هاي خود را با سايت ايران استخدام در ميان بگذاريد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدام كارشناس، كارشناس خزانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۰۵ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شرح وظايف كارشناس واردات (8 وظيفه اصلي كارشناس واردات)

چشم انداز شغل واردات، با شركت‌ها و كسب و كارهاي فعال در زمينه بازرگاني و صادرات و واردات مرتبط است. يعني هر چقدر كشوري در زمينه واردات و صادرات فعاليت داشته باشد به همان ميزان نيز مشاغل مربوط به واردات زياد خواهد بود. با اين حال كارشناس واردات مي‌تواند در بخش‌هاي مختلف مربوط به واردات فعاليت داشته باشد.

بررسي وظايف كارشناس واردات 

  1. پيشنهاد اصلاحات و تغييرات به تامين كنندگان خدمات، در صورت نياز
  2. تدوين و تغيير روش‌ها و رويه‌هاي طبقه بندي تعرفه‌هاي كالاها و محصولات وارداتي
  3. نظارت بر محموله ها براي اطمينان از تحويل مناسب و رعايت اقدامات حوزه‌هاي تجاري بين المللي
  4. ارزيابي اوراق و فاكتورهاي تجاري مختلف و اطمينان از مطابقت آنها با قوانين تجاري
  5. مشاوره دادن به مشتريان در مورد مسائلي مانند تخصيص، تعرفه‌ها و امنيت و تعامل با نمايندگان مشتري براي تسهيل حمل و نقل
  6. تنظيم و سازماندهي كالاها و محصولات براي اعزام و انتقال، ذخيره و تحويل كالاها و محصولات
  7. انجام وظايف و مسئوليت‌هاي شغلي كارشناس واردات و صادرات كه نياز به نظارت و پاسخگويي دارد
  8. صلاحيت‌هاي آموزشي و مهارت‌هاي مورد نياز

برگرفته از: مجله ايران استخدام


برچسب: استخدام كارشناس واردات، استخدام كارشناس بازرگاني خارجي، استخدام كارشناس بازرگاني داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۵۵ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

7 وظيفه كارشناس تحليلگر سيستم

تحليلگر سيستم فرد ارزشمندي در سازمان به حساب مي‌آيد. بخصوص مجموعه‌هايي كه داراي زيرساخت‌ها و معماري‌هاي IT هستند. گاهي اوقات اشاره به اينكه اين افراد دقيقا چه وظايفي دارند، كار سختيست. به اين خاطر كه مسئوليت‌ها و وظايف آن‌ها بسيار زياد است!

در ادامه به بررسي وظايف كارشناس تحليلگر سيستم ميپردازيم:

  1. نگهداري و همچنين بروز رساني سيستم‌هاي موجود در سازمان در صورت نياز
  2. طراحي سيستم‌ها، فريم ورك‌ها، زيرساخت‌ها و معماري جديد با توجه به نيازها و اهداف كسب و كار
  3. برطرف كردن مشكلات فني و تكنيكال سيستم‌ها
  4. مديريت ريسك و برنامه ريزي جهت مقابله با ريسك‌هاي موجود در مسير يك پروژه
  5. همكاري با افراد حاضر در تيم IT، تحليلگران كسب و كار و همچنين مديران پروژه به منظور برطرف كردن مشكلات و مطمئن شدن از دوام و سازگار بودن راه حل‌هاي ارائه شده
  6. تهيه يك رابط ساده و راهنماي استفاده از سيستم براي كاربر عادي/سازمان
  7. راه اندازي جلسات آموزشي و وركشاپ‌ها به منظور آشنايي افراد حاضر در مجموعه با سير كاري يك سيستم

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: استخدام كارشناس تحليلگر سيستم، وظايف كارشناس تحليلگر سيستم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۴۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

ليست وظايف كارشناس پليمر

كارشناس پليمر چه وظايفي دارد؟

پليمر صنعت گسترده‌اي است كه در اين نوشته به برخي از اين وظايف اشاره شده است.

  • مشورت با مشتريان جهت تعيين نحوه تنظيم مواد با نيازهاي آنها
  • تعيين راه‌هايي براي تقويت يا تركيب مواد يا توسعه مواد جديد با خواص جديد يا خاص براي استفاده در انواع محصولات و كاربردها
  • آماده كردن گزارش‌ها، دست نوشته‌ها، پيشنهادات و دستورالعمل‌هاي فني براي استفاده توسط ساير دانشمندان و متقاضيان، مانند حاميان مالي و مشتريان

  • ابداع روش‌هاي آزمايشي براي ارزيابي اثرات شرايط مختلف بر روي مواد خاص
  • برنامه‌ريزي آزمايش‌هاي آزمايشگاهي براي تأييد امكان‌سنجي فرآيندها و تكنيك‌هاي مورد استفاده در توليد مواد با ويژگي‌هاي خاص
  • نظارت بر فرآيندهاي توليد براي اطمينان از استفاده كارآمد از تجهيزات، تغييرات به موقع در مشخصات و تكميل پروژه در چارچوب زماني و بودجه

نتيجه گيري

در رابطه با چشم انداز شغلي اين رشته نيز بايد گفت كه شرايط براي اين رشته مناسب است و چندان تيره و تار نيست. با اين حال براي اينكه بتوانيد اطلاعات دقيق‌تري پيرامون اين موضوع به دست آوريد بد نيست به برخي از سايت‌ هاي استخدامي از جمله ايران استخدام سر بزنيد.

منبع: ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم كارشناس، كارشناس پليمر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۱۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شخصيتي هاي مناسب شغل كارشناس آموزش

منظور از توسعه منابع انساني چارچوبي براي كمك به كاركنان براي توسعه مهارت ها، دانش و توانايي هاي خود است كه به نوبه خود اثربخشي سازمان را بهبود مي بخشد.

از نظر شخصيتي نمي‌توان كارشناس آموزش را در تيپ شخصيتي خاصي قرار داد. با اين حال برخي از ويژگي‌هاي شخصيتي وجود دارد كه بهتر است كارشناس آموزش آنها را داشته باشد. در ادامه به اين ويژگي ها خواهيم پرداخت.

ويژگي هاي شخصيتي كارشناس آموزش

  • دانش عميق
    قبل از اينكه شخص ديگري را آموزش دهيد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه دانش عميقي در مورد دامنه يا صنعتي كه آموزش مي‌دهيد داريد. خواه دانش، محصول آموزش فروش يا آموزش مهارت‌هاي نرم مانند رهبري، كار گروهي يا مهارت‌هاي ارتباطي باشد، شما بايد خودتان به خوبي در آن مسلط باشيد.
    اطمينان حاصل كنيد كه تحقيقات كاملي انجام مي‌دهيد و زمان خوبي را صرف آماده سازي براي جلسه تمرين خود مي‌كنيد. با وجود اين، اگر با سوالاتي مواجه شديد كه پاسخي براي آنها نداريد، حالت تدافعي به خود نگيريد- آن را بپذيريد و به كادر خود بگوييد كه بعداً به آنها پاسخ خواهيد داد.

 

 

  • ارتباط قوي
    براي ارائه نقطه نظرات و آموزش، بايد در ارتباطات خود شفاف باشيد. ارتباط شفاف به توانايي توضيح مفاهيم دشوار به زبان ساده خلاصه مي‌شود. تنها راهي كه مي‌توانيد شنوندگان خود را درگير كرده و با انگيزه نگه داريد اين است كه بتوانند شما را به خوبي درك كنند.
    چه چيزي باعث ايجاد ارتباط قوي مي‌شود؟ كسي كه مي‌داند در مورد چه چيزي صحبت مي‌كند و مي‌تواند پيام خود را به طور دقيق منتقل كند، مي‌تواند ارتباط قوي نيز ايجاد كند. ارتباط چيزي فراتر از زبان و حرف زدن است. عواملي مانند تماس چشمي، حركات دست و وضعيت بدن نيز چيزهاي زيادي در مورد مهارت‌هاي ارتباطي افراد مي‌گويند.
  • توانايي ارزيابي نيازهاي آموزشي
    آيا مي‌توانيد شكاف‌هاي موجود در تجارت را ارزيابي كنيد؟ آيا مي‌دانيد كاركنان شما چه كمبودهايي دارند؟ آيا از انواع ارزيابي‌هاي مورد نياز براي شناسايي نيازهاي آموزشي در شركت مطلع هستيد؟
    به عنوان يك مدير آموزش، بايد دائماً مراقب شكاف‌هاي موجود در تجارت باشيد و به راه‌هايي براي پر كردن آنها فكر كنيد. نيازهاي آموزشي مي‌تواند از دانش صنعت گرفته تا حين كار، آموزش عملي و آموزش مهارت‌هاي نرم متغير باشد.
    در اين دنياي هميشه در حال تغيير، هدف شما بايد اين باشد كه اطمينان حاصل كنيد كه شركت شما با جديدترين ابزارها و روش‌ها به روز شده است. روش‌هاي ارزيابي مي‌تواند شامل نظرسنجي‌هاي كاركنان، گروه‌هاي متمركز، ارزيابي‌هاي فردي و حتي آموزش‌هاي مرتبط با عملكرد باشد.

منبع: بلاگ ايران استخدام


برچسب: استخدام كارشناس آموزش، استخدام مدير آموزش و توسعه، شرح وظايف كارشناس آموزش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۴۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

فرصت هاي شغلي كارشناس صادرات در ايران

كارشناس صادرات كيست؟
كارشناسان صادرات و واردات محموله هاي عبور از مرزهاي بين المللي را تسهيل مي كنند. آنها همچنين ممكن است هماهنگ كننده واردات/صادرات يا مديران واردات/صادرات ناميده شوند. وظيفه اصلي آنها اطمينان از رعايت مقررات گمركي است. آنها همچنين ممكن است محموله ها را رديابي كنند و با مشتريان براي كاهش عوارض بدهي كار كنند. اكثر متخصصان در اين زمينه حداقل داراي مدرك ليسانس در زمينه مرتبط با تجارت و تجربه هستند.

فرصت هاي شغلي كارشناس صادرات

كارشناس صادرات داراي طيف گسترده‌اي از فرصت‌هاي شغلي در زمينه‌هاي مختلف مانند توليد، ساخت و توزيع، كشاورزي، خودرو و غيره است. به عبارتي هر كسب و كاري كه بر پايه صادرات كالا و يا خدمات قرار داشته باشد، مي‌تواند نسبت به استخدام كارشناس صادرات اقدام نمايد.
براي برخي از شركت ها سابقه كاري اهميت بالايي ندارد اين شركت ها اقدام به استخدام كارشناس صادرات بصورت كارآموز كرده و بعد از آموزش مهارت هاي لازم به جذب نيرو مي پردازند.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: استخدام كارشناس صادرات در تهران، شرح وظايف كارشناس صادرات، استخدام كارشناس بازرگاني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۲۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بخشي از وظايف كارشناس برنامه ريزي

وظايف كارشناس برنامه ريزي
وظايف و مسئوليت‌هاي كارشناس برنامه ريزي تا حد زيادي به مجموعه‌اي كه در آن مشغول به كار است بستگي دارد.در اينجا اشاره اي به بخشي از مهارت هاي كارشناس برنامه ريزي شده است.

  • بررسي و ارزيابي پيشرفت و بحث در مورد تغييرات مورد نياز، با سرپرستان بخش يا ساير پرسنل
  • توزيع برنامه‌هاي توليد يا سفارشات كاري به بخش‌ها
  • بررسي اسناد، مواد يا محصولات و فرآيندهاي كاري براي ارزيابي كامل بودن، دقت و انطباق با استانداردها و مشخصات
  • جمع‌آوري اطلاعاتي مانند نرخ توليد و پيشرفت، موجودي مواد، مواد مورد استفاده يا اطلاعات مشتري در صورت نياز به دليل تغييرات طراحي، كمبود نيروي كار يا مواد، عقب ماندگي، يا ساير وقفه‌ها، همكاري با مديريت، بازاريابي، فروش، توليد يا مهندسي و برنامه‌هاي توليد نيز با كارشناس برنامه ريزي است.

  • آماده كردن مستندات مربوط به توالي توليد، حمل و نقل، برنامه پرسنل يا سفارشات خريد
  • ثبت داده‌هاي توليد، از جمله حجم توليد، مصرف مواد خام يا اقدامات كنترل كيفيت
  • نگهداري فايل‌هايي مانند سوابق نگهداري، بارنامه‌ها يا گزارش‌هاي هزينه
  • محاسبه ارقامي مانند مقدار نيروي كار يا مواد مورد نياز، هزينه‌هاي ساخت يا دستمزد، با استفاده از برنامه‌هاي قيمت گذاري،
  • اضافه كردن ماشين‌ها، ماشين حساب‌ها يا كامپيوترها
  • ارائه اسناد و اطلاعات براي محاسبه تاخيرها، مشكلات يا تغييرات در برآورد هزينه
  • برنامه‌ريزي با استفاده از پيش‌بيني‌هاي فروش، تعهدات يا جدول‌هاي زماني توليد براي واحدهاي تجاري، برنامه‌هاي خاص يا مشاغل

سخن نهايي
برنامه‌ريزي فعاليتي است كه بسياري از ما ممكن است آن را در زندگي شخصي خود نيز به كرات تجربه كرده باشيم. از اين رو درك آن در پيشبرد آسان اهداف، براي همگان روشن است.شما مي توانيد براي مشاهده فرصت هاي شغلي كارشناس برنامه ريزي كليك نماييد.

منبع: مجله ايران استخدام


برچسب: كار، ايران استخدام، استخدام، استخدم كارشناس، كارشناس برنامه ريزي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۵۱ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)