ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

معرفی کارشناس شبکه های اجتماعی و مسئولیت های آن

کارشناس شبکه های اجتماعی کیست؟

کارشناس در هر زمینه‌ ای یعنی فردی که در آن زمینه دانش و اطلاعات کافی برای پیشبرد اهداف مربوطه را دارد. به عبارت دیگر این فرد یک مرجع نیست بلکه کسی است که دانش و مهارت کامل در زمینه شبکه های اجتماعی را دارد. کارشناس شبکه‌ های اجتماعی فردی است که در حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی آموزش دیده و اقدامات لازم را برای دیده شدن برند کاربران انجام میدهد. یک کارشناس شبکه های اجتماعی همچنین ممکن است بر معیارهای سایت نظارت کند یا با خوانندگان سایت تعامل داشته باشد و مسئول طراحی خلاقانه برای برند های متنوع باشد. برای مشاهده دیگر مسئولیت های کارشناس شبکه های اجتماعی اینجا کلیک نمایید.

مسئولیت های کارشناس شبکه های اجتماعی

  • یک کارشناس شبکه های اجتماعی باید مخاطبان هدف هر کانال اجتماعی را درک کند و محتوای متقاعد کننده ایجاد کند که با مخاطب مورد نظر تطابق داشته باشد و منحصر به تعاملات معمولی هر کانال باشد. کارشناس شبکه های اجتماعی همچنین می تواند مسئول طراحی استراتژی، مدیریت جامعه، کارگردانی خلاق، نوشتن کپی، خدمات مشتری و تجزیه و تحلیل داده ها را بر عهده بگیرد.

  • کارشناسان بازاریابی شبکه های اجتماعی مسئول برنامه ‌ریزی استراتژی رسانه‌ های اجتماعی هستند. این برنامه شامل مواردی است که متناسب با اهداف کلی شرکت، تاکتیک های استراتژیک برای دستیابی به اهداف و به طور کلی کاوش، آزمایش و بهینه سازی کانال های مختلف شبکه های اجتماعی متناسب با مخاطبان یک برند باشد.

  • کارشناس شبکه های اجتماعی ابتدا باید یک هدف خاص ایجاد کنند و تاکتیک‌ های شبکه های اجتماعی خود را برای رسیدن به آن هدف هماهنگ کنند برای مثال اگر به دنبال ایجاد آگاهی در بین خریداران جوان هستند ممکن است تصمیم بگیرند که یک برنامه تاثیرگذار در اینستاگرام بسازند. این برنامه می تواند شامل کلیپ یا نوشتن هرگونه محتوای منحصر به فرد باشد. از این رو استخدام کارشناس تولید محتوا برای دیده شدن برند بسیار مفید است.

  • بعد از اینکه تصمیم به ایجاد برنامه تاثیرگذار در اینستاگرام کردند از آنجا با مخاطبان خود در شبکه‌ های اجتماعی درگیر می‌شوند و این درگیری موجب مشهور شدن برند و دیده شدن محتوایی می شود که با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.
  • همچنین هر کانال الگوریتم و تاکتیک های خاص خود را برای بهینه سازی دارد. به این ترتیب زمان بندی نیز بخش بزرگی از کار کارشناسان شبکه های اجتماعی را در بر می‌ گیرد.

  • کلیپ های تهیه شده به طور منظم در روزها و زمان های بهینه در کانالهای خاص به اشتراک گذاشته می شوند.

  • کارشناس شبکه های اجتماعی همچنین باید نتایج را با ردیابی و معیارها و بینش ها در هر مورد اندازه گیری کند. ابزارهای وجود دارند که به سنجش نتایج کمک می کنند تا به راحتی ببینید کدام کانال ها موثرتر هستند و چه محتوایی بیشترین تعامل را ایجاد می ‌کند. با این داده‌ ها کارشناس شبکه های اجتماعی می تواند محتوای جدید را آزمایش کند و پستهای با عملکرد بالا را بهینه کند.

  • برخی از کارشناسان شبکه‌ های اجتماعی مسئول استراتژی های پولی هستند و باید در استفاده از ابزارهایی مانند مدیر تبلیغات فیسبوک سایر گزینه های پولی در کانالها باشند که در این کار نیز مهارت خاصی کسب می‌کنند.

منبع: گویا ای تی


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، کارشناس شبکه های اجتماعی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۳۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

انواغ شغل راننده کدامند؟

شغل راننده، یکی از شغل‌هایی است که شاید در نگاه اول به نظر برسد که نیازمند گذراندن مهارت یا دوره‌ی خاصی نیست. در صورتی‌که با کمی دقت متوجه می‌شویم، متناسب‌ با نوعی که دارد، از حساسیت بالایی برخوردار است. رانندگی متناسب با نوع وسیله نقلیه و شرایط کاری دارای انواع مختلفی است.
به طور کلی فردی که به عنوان راننده انتخاب می‌شود، باید از تمام قوانین و ضوابط رانندگی مطلع باشد. حرفه‌ای بودن برای ورود به فرصت های شغلی راننده از دیگر مواردی است که برای شروع کار لازم است. در واقع با توجه به‌این‌که شغل رانندگی با جان و مال مردم و خود فرد روبرو است باید با تسلط و مهارت کافی شروع به کار کرد.
با توجه به حساسیت این شغل، در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با انواع شغل راننده آشنا کنیم. خوشحال می‌شویم تا پایان ما را همراهی کنید.

انواع شغل راننده

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، رانندگی بر اساس نوع وسیله نقلیه، دارای انواع مختلفی است. این دسته‌بندی به صورت زیر است.

●       راننده تاکسی

●       راننده ون

●       راننده مینی‌بوس

●       راننده اتوبوس

●       راننده کامیون

●       راننده جرثقیل

●       راننده لیفتراک

●       راننده تریلی

منبع: ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، راننده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۴۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شرح وظایف کارشناس تبلیغات

:از مهم‌ترین وظایفی که کارفرمایان در هنگام جذب کارشناس تبلیغات برای آنها در نظر میگیرند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • همکاری با تیم بازاریابی و کمک به تسریع فرآیندهای مرتبط
  • توسعه، نظارت و همچنین بهبود پروژه‌های تبلیغاتی مشتری
  • تعامل و ارتباط با مشتری به منظور آنالیز اطلاعات، تاریخچه تبلیغات و همچنین شناخت نیازهای مخاطبین که به منظور فراهم
  • کردن بهترین تبلیغات صورت می‌گیرد
  • همکاری و تعامل با کارشناسان یک کسب و کار به منظور توسعه استراتژی‌های متناسب با هر پروژه
  • تعیین یک رسانه تبلیغاتی مناسب از جمه تبلیغات آنلاین، ایمیل و حتی روزنامه‌ای
  • طراحی و ارائه یک پلن تبلیغاتی نمونه به منظور آشنایی مشتری و شرکت با جنبه‌های مختلف پروژه

کارشناس تبلیغات

  • همکاری با تیم فروش و کارشناسان محصول به منظور توسعه جنبه‌های مختلف تبلیغات
  • بررسی و همچنین تایید قراردادهای فروش و تبلیغات در صورت نیاز
  • توسعه برنامه‌های فروش، تکنیک‌های تبلیغات و همچنین فرآیندهای مرتبط با آن‌ها
  • همکاری با تیم بازاریابی به منظور توسعه و بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی
  • همکاری با تیم طراحی و هنرمندان گرافیکی به منظور توسعه و ساخت بهترین نمونه تبلیغات
  • نظارت کامل بر روی یک پروژه تبلیغاتی از صفر تا صد ماجرا
  • توسعه و همچنین بهبود قوانین و فرآیندهای مرتبط با تبلیغات به منظور دستیابی به اهداف مشخص شده کسب و کار
  • مشخص کردن میزان بودجه و طراحی فرآیند زمانی مشخص به منظور پیاده سازی، مدیریت و نظارت بر روی یک پروژه
  • ارزیابی پروژه‌های تبلیغاتی برای اثربخشی بیشتر فروش و همچنین بازاریابی
  • دنبال کردن و جمع آوری داده‌های حاصل از تبلیغات به منظور تحلیل و آنالیز نتیجه و میزان موفقیت و شکست
  • افزایش میزان فروش یک کسب و کار به کمک ایده‌های خلاقانه تبلیغات و استراتژی‌های نوین
  • توسعه و بهبود سئو on-site و off-site و همچنین آنالیز و تحلیل نتیجه کار
  • آنالیز و تحلیل میزان ROI به منظور پیدا کردن فرصت‌های جدید در آینده

منبع: بلاگ ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، کارشناس تبلیغات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۴۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مهارت های لازم برای شغل کارشناس خرید و تدارکات

مانند بسیاری از مشاغل دیگر، داشتن مهارت و تجربه کاری مرتبط از عوامل اصلی موفقیت و استخدام در شغل کارشناس خرید و تدارکات می باشد. ما برخی از مهمترین این مهارت ها را برای شما بر می شماریم:

  • داشتن مهارت در مذاکره برای گرفتن نتایج سودمند در زمان‌های همکاری با دیگران. مسئول خرید و تدارکات باید از این مهارت خود برای همکاری با فروشندگان و خرید محصولات مورد نیاز با بهترین کیفیت و قیمت بیشترین استفاده را ببرد.
  • داشتن مهارت‌های اقتصادی لازم برای تحلیل و فهم اطلاعات اقتصادی مورد نیاز. این مهارت در زمان بررسی گزارش‌ها و اطلاعات و برآورد قیمت کالا و خدمات بسیار مهم است.
  • داشتن مهارت‌های تحلیلی شامل استخراج و تفسیر دانش مفید از اطلاعات خام. در مرحله بررسی گزارش‌های مالی، ساختار قیمت‌ گذاری، وضعیت بازار و بقیه اطلاعات اقتصادی برای تعیین قیمت منطقی، این مهارت بسیار اهمیت پیدا می‌کند.
  • توانایی حل مسائل پیچیده برای پیدا کردن بهترین راه‌حل در زمان‌های مواجهه با مشکل. بطور مثال توانایی انتخاب محصول یا خدماتی با بهترین قیمت و کیفیت در بین تعدادی زیادی از گزینه‌ها

از سایر مهارت‌های مورد نیاز برای استخدام کارشناس تدارکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب تجربه زیاد در مورد توسعه قراردادها و موافقت‌نامه‌های تجاری خاص
  • آشنایی کامل با قوانین و راه‌کارهای مدیریت خرید و تدارکات
  • تسلط بر اصول خرید

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، کارشناس خرید و تدارکات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۴۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مراحل تبدیل شدن به یک کارشناس خدمات پس از فروش

واقعیت این است که هرچقدر تجربه و مهارت شما در این زمینه بیشتر باشد شانس شما برای پذیرش شدن در موقعیت‌های شغلی بهتر و سمت‌های بالاتر بیشتر شده و درنتیجه درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اما ابتدایی‌ترین و درعین حال اصلی‌ترین مراحل برای اینکه بتوانید یک کارشناس خدمات پس از فروش شوید به شرح زیر است:

اتمام دوران دبیرستان و گرفتن مدرک دیپلم:
این روزها تقریبا تمامی کارفرمایان برای استخدام کارجو داشتن حداقل مدرک دیپلم را جز الزامات ذکر می‌کنند. البته واضح است که شما با داشتن مدرک دیپلم می‌توانید در ابتدایی‌ترین موقعیت کاری در این زمینه استخدام شوید.

ادامه تحصیل و کسب مدرک دانشگاهی:
همان‌طور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم، داشتن مدرک کاردانی و یا کارشناسی، بخصوص در رشته‌های اقتصاد، بازاریابی یا رشته‌هایی از این قبیل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در پیدا کردن یک کار خوب در زمینه خدمات پشتیبانی برای شما داشته باشد.
البته شما می‌توانید با مدرک دیپلم خود استخدام شوید و درحین اشتغال به‌کار تحصیلات خود را نیز ادامه دهید تا بتوانید ارتقای شغلی پیدا کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.

کسب تجربه:
داشتن تجربه در هرزمینه شغلی یکی از ارکان مهم استخدام و کسب درآمد است. شما می‌توانید به‌عنوان کارآموز در شرکت‌ها استخدام شوید و مهارت‌های مورد نیاز این شغل را بصورت عملی بیاموزید. یا حتی می‌توانید مدتی به‌عنوان یک نقش دفتری یا اجرایی مشغول به‌کار شوید تا بتوانید مهارت‌هایی مانند خدمات‌دهی و ارتباط با مشتری، کار با نرم‌افزارها، تایپ و… بیشتر آشنا شوید.
بسیاری از کارفرمایان برای این شغل مشتاق استخدام کارشناسان خدمات پس از فروش هستند که سابقه کار دفتری یا کار در بخش فروش را داشته باشند.

کارشناس خدمات پس از فروش

کسب مهارت‌ها و آموزش‌های مورد نیاز:
مهارت‌های مورد نیاز برای افزایش شانس استخدام کارشناس خدمات پس از فروش را بررسی کرده و شروع به یادگیری آن‌ها کنید. همچنین یادگیری استفاده از برنامه‌هایی مانند سیستم‌های CRM و ERP می‌تواند تاثیر خوبی در استخدام شما داشته باشد.
فراموش نکنید که در رزومه خود به تمامی مهارت‌ها و گواهینامه‌هایی که در این زمینه دارید اشاره کنید.

به دنبال کار در زمینه‌ی شغلی باشید که بتوانید از دانش و نقاط قوت خود استفاده کنید:
همان‌طور که مشخص است این شغل می‌تواند در انواع زمینه‌های کاری از جمله پزشکی، مهندسی، داروئی و… باشد. به همین جهت بهتر است شما باتوجه به علاقه، دانش و نقاط قوتی که دارید یکی از این زمینه‌ها را انتخاب کنید.
بطور مثال اگر تحصیلات دانشگاهی شما مرتبط با کامپیوتر بوده است، یا اگر به دلیل علاقه شخصی اطلاعات زیادی در این زمینه دارید می‌توانید در شرکت‌های فروش نرم‌افزار و یا قطعات کامپیوتری مشغول بکار شوید.

بروز باشید:
باتوجه به پیشرفت سریع و مداوم علم و تکنولوژی بروز بودن در هر شغلی یکی از اصلی‌ترین نکات رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود. در این شغل نیز نیاز است که همیشه درباره آخرین محصولات و فناوری‌های صنعتی که در حال فعالیت در آن هستید، اطلاعات کسب کنید. به‌این منظور می‌توانید در کنفرانس‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شود بروید و با سایر افراد فعال در این حوزه تبادل اطلاعات کنید.

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، کارشناس خدمات پس از فروش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۹:۳۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

چه کسانی برای شغل کارشناس منابع انسانی مناسب هستند؟

کارشناس منابع انسانی لازم است از نظر شخصیتی واجد برخی از ویژگی‌ها باشد. از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان استخدام کارشناس منابع انسانی در نظر گرفت عبارتند از:

مهارت‌های ارتباطی قوی:
یک عنصر کلیدی برای هر نقش منابع انسانی برقراری ارتباط بین کارفرمایان و کارکنان است. معمولاً از مدیران منابع انسانی خواسته می‌شود تا اطلاعات را به طرق مختلف به طیف وسیعی از مخاطبان منتقل کنند، بنابراین مهم است که در برقراری ارتباط رو در رو، از طریق ایمیل و نامه و تلفن راحت و ماهر باشید. این مهم است که هر کسی که در نظر دارد شغلی در HR داشته باشد بتواند پیام‌ها و اطلاعات را به طور واضح و مختصر منتقل کند.

مدیریت زمان و سازماندهی:
نقش‌های منابع انسانی از وظایف مختلفی تشکیل شده‌اند و در هر روز کاری می‌توانید خود را در حال شعبده‌بازی چند شغل به طور همزمان بیابید بنابراین، سازماندهی شما ضروری است. همچنین این احتمال وجود دارد که نقش شما با درجه‌ای از وظایف اداری همراه باشد، بنابراین اینکه بتوانید همه چیز را به درستی ثبت کنید ضروری است. اگر می‌خواهید مدیر منابع انسانی باشید، مدیریت زمان بسیار مهم است. شما با زندگی شخصی افراد و همچنین شغل آنها سر و کار خواهید داشت و آنها می خواهند ایمان داشته باشند که مسائل به موقع حل خواهد شد.

همدل بودن:
توانایی نشان دادن همدلی با افراد دیگر در مورد طیف وسیعی از موضوعات برای یک مدیر منابع انسانی خوب ضروری است. مدیران منابع انسانی مسئول اطمینان از خوشحالی و حمایت کارکنان در محل کار خود هستند و اغلب مجبورند با وسعتی از مسائلی که بر کارمندان در محل کار تأثیر می‌گذارند دست و پنجه نرم کنند. مدیران منابع انسانی باید افرادی باشند که کارکنان دیگر از نزدیک شدن برای کمک و مشاوره راحت باشند.

حلال مشکل بودن:
به عنوان یک مدیر منابع انسانی ممکن است خود را درگیرهایی کنید که هر از گاهی در محل کار به وجود می‌آیند. توانایی مقابله با این موارد به شیوه‌ای هماهنگ و حرفه‌ای مهم خواهد بود. پراکندگی موقعیت‌های پرتنش و اینکه بتوانید نتیجه مثبتی را از یک موقعیت دشوار ببینید، شما را در موقعیت خوبی در حوزه منابع انسانی قرار می‌دهد.

قدرت رهبری:
مدیران منابع انسانی اغلب به عنوان چراغ راه همه دانش در یک شرکت دیده می‌شوند. از پاسخگویی به نگرانی‌های کارمندان گرفته تا مدیریت جمع آوری کمک‌های خیریه و سازماندهی روابط اجتماعی کارکنان، مدیران منابع انسانی باید راحت گروه‌ها و پروژه‌ها را رهبری کنند. بسیاری از مردم به دنبال راهنمایی شما هستند و مهم است که بتوانید ارتباط نزدیک و دوستانه را با توانایی کنترل و رهبری کارکنان متعادل کنید.

منبع: ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، مدیر منابع انسانی، کارشناس منابع انسانی، استخدام کارشناس منابع انسانی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۷:۳۱ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

کارشناس بازرگانی کیست؟

هر شرکت و سازمانی که به نحوی محصولی برای فروش دارد، به فردی به عنوان کارشناس بازرگانی نیازمند است. کارشناسان بازرگانی زیر نظر مدیرعامل وظایف خود را انجام می دهند و خود نیز مسئول نظارت بر وظایف و کارهای بخش بازرگانی شرکت می‌باشند. این افراد معمولا متناسب با حیطه کاری خود وظایف متعددی دارند.

تعریف شغل کارشناس بازرگانی

به تعریفی ساده، یک کارشناس بازرگانی، واسطی است بین بخش مالی و اقتصادی با بخش ارتباطات و فروش مجموعه.
کارشناسان بازرگانی بعد از مدیر کل نقش بسیار مهمی در مجموعه ایفا می‌کنند. به‌طور دقیق‌تر مسئولیت برنامه‌ریزی و موفقیت شرکت در زمینه ارتباطات و فروش برعهده این افراد قرار دارد.
درحالت کلی از یک مدیر بازرگانی در یک مجموعه، انتظار می‌رود که بر همه‌ی کارهای خرید، فروش، رسیدگی به امور واحد بازرگانی و کارهای تبلیغاتی مجموعه اشراف کامل داشته و برای انجام هرچه بهتر تمامی این کارها برنامه‌ریزی کرده و استراتژی‌های مورد نیاز را درنظر بگیرد.
باتوجه به اهمیت نقش کارشناس بازرگانی در یک مجموعه، استخدام کارشناس بازرگانی داخلی یا خارجی با وسواس و دقت خاصی انجام می‌شود تا فردی که استخدام شوند بتواند تاثیر مثبتی در آینده مجموعه داشته باشد.

ویژگی‌های فردی یک کارشناس بازرگانی

  • دارا بودن روابط عمومی قوی
  • علاقه‌مند به یادگیری و به‌روز بودن
  • قدرت حل مشکل بخصوص در زمان‌های بحرانی
  • توانایی کار در تیم

برگرفته از: معرفی شغل کارشناس بازرگانی


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

4 ویژگی کارشناس شبکه های اجتماعی موفق

تمامی کارفرمایان به منظور استخدام کارشناس شبکه‌های اجتماعی، همیشه به دنبال افرادی فعال و مستعد یادگیری هستند تا بتوانند پروسه بازاریابی جاذبه‌ای کسب و کارشان را به خوبی مدیریت کنند. در این مسیر لازم است که یک کارشناس شبکه اجتماعی همواره از لحاظ اطلاعات به روز باشد و البته خصوصیات دیگری نیز داشته باشد که عبارتند از:

1- کارشناس شبکه های اجتماعی همیشه باید در حال یادگیری باشد:

یادگیری روش‌ها و استراتژ‌ی‌های جدید و مؤثر برای یک کارشناس شبکه اجتماعی امری لازم و ضروری است، چرا که به روز بودن یک مؤلفه مهم برای موفقیت این افراد بعد از استخدام کارشناس شبکه‌های اجتماعی است. روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی اجتماعی و دیجیتالی دائماً در حال تغییر هستند. بنابراین باید تمامی کارشناسان شبکه‌های اجتماعی دراین مورد اطلاعات جدید و به روزی داشته باشند تا بهتر بتوانند بازار‌های آنلاین کسب و کار را مدیریت کنند. به همین دلیل یادگیری و علاقه به یادگیری باید یکی از ویژگی‌های ضروری حین گزینش و استخدام کارشناس شبکه‌های اجتماعی باشد.

2- یک کارشناس شبکه های اجتماعی باید مهارت سردبیری و نویسندگی داشته باشد:

داشتن قلم زیبا و نوشتن به سبک خاص، استعدادی است که ممکن است هر کسی نداشته باشد. لذا لازم است که کارفرما حین جذب کارشناس شبکه‌های اجتماعی آن را در نظر بگیرد. مهارت نویسندگی یکی از باید‌های کارشناسان شبکه‌های اجتماعی است. همانطور که می‌دانید در گذشته معمولاً ابزار‌های تبلیغاتی، زبان گویای کسب و کار‌ها به شمار می‌رفتند، اما امروز این محتوای مؤثر کاربرپسند است که به جای تمامی ابزار‌های قدیمی انجام وظیفه می‌کند. پس داشتن مهارت نوشتن، یکی از ویژگی‌های لازم و ضروری کارشناس شبکه‌های اجتماعی است.

3- مدیر شبکه های اجتماعی (ادمین) باید اطلاعات کاملی از اتفاقات فضای عمومی و جهان داشته باشد:

هر ادمین شبکه‌های اجتماعی باید در جریان اطلاعات و وقایع پیرامون خود و همچنین در سرتاسر جهان باشد. وی باید تمامی بازخورد‌ها و عکس العمل‌های کاربران فضای مجازی را بداند و یا حدس بزند. چرا که پیش‌بینی رفتار‌های کاربران در این زمینه می‌تواند در دنیای واقعی تاثیر زیادی بر کسب و کارش بگذارد. شناخت دنیای حقیقی و اتفاقاتی که در آن اتفاق می‌افتد، موضوعی کلیدی برای بهبود بخشیدن به فعالیت در فضای مجازیست.

4- ادمین شبکه های اجتماعی باید توانایی انجام چند کار به صورت همزمان داشته باشد:

مدیر شبکه‌های اجتماعی باید به معنای واقعی تمرکز داشته باشد و بتواند به طور همزمان چندین کار را با هم مدیریت کند. توصیف کیفی و کمی آماری، بازاریابی دیجیتال، نویسندگی، پاسخگویی به مشتریان و… کار‌هایی هستند که یک مدیر شبکه‌های اجتماعی باید بتواند به طور همزمان انجام دهد. در مورد ویژگی های یک کارشناس شبکه های اجتماعی بیشتر بخوانید.

منبع: بلاگ ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۳۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مهارت های اصلی کارشناس مالی

بر کسی پوشیده نیست که کار به عنوان یک کارشناس حرفه‌ای مالی به چیزی بیش از مدرک و نمرات خوب نیاز دارد. رسیدگی به پول دیگران، به ویژه در صنعت به سرعت در حال توسعه امروز قطعاً به نوع خاصی از افراد نیاز دارد.
در کل مسیرهای زیادی وجود دارد که کارشناس مالی می‌تواند در پیش بگیرد. نه تنها باید توانایی تحلیلی دقیق و مهارت‌های ارتباطی قوی را داشته باشید، بلکه باید درک عمیقی از فناوری و توانایی آن در ارتقای بهره‌وری را نیز داشته باشید. وقتی نوبت به بهترین حرفه مالی می‌رسد، باید به مهارت‌های مهم موجود در این زمینه نیز توجه خاصی داشت.

1- مهارت‌های بین فردی:
مهارت‌های بین‌ فردی شامل توانایی برقراری ارتباط و ایجاد روابط با دیگران هستند که به طور معمول «مهارت‌های افراد» نامیده می‌شوند.
زمانی بود که متخصصان مالی به یک دفتر یا یک اتاقک متصل بودند، اما امروزه مهارت‌های بین فردی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. کارشناسان باید هر روز با مردم سروکار داشته باشند و دائماً در تلاش برای ایجاد روابط موفق با همکاران و مشتریان باشند. اگر می‌خواهید در زمینه مالی عالی باشید، صمیمی بودن و نزدیک بودن بخش بزرگی از الزامات شغلی است.

2- تفکر تحلیلی:
امروزه، مهارت‌های تفکر تحلیلی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در محیط‌هایی که کارها بسیار سریع انجام می‌شوند، از کارمندان انتظار می‌رود که سرعت‌عمل بالایی داشته، مشکلات را حل و داده‌ها را بررسی کنند.
تفکر تحلیلی یک مهارت حیاتی برای متخصصان امور مالی است. این مهارت که تا حدودی با مهارت‌های بین فردی نیز همپوشانی دارد، به درک موقعیت و دریافت پاسخ هوشمندانه و متفکرانه اشاره دارد. به عنوان یک متخصص امور مالی، شما باید انواع مشکلات را از فنی گرفته تا بین فردی حل کنید.
هنگامی که تفکر تحلیلی و حل مسئله نقطه قوت شماست، می‌توانید راه حل‌های هوشمندانه‌ای را به سرعت ابداع کنید که به نفع شرکت باشد. برخی از زمینه‌هایی که تفکر تحلیلی نقش کلیدی ایفا می‌کند شامل تجزیه و تحلیل مالی، تجزیه و تحلیل ریسک، مدیریت ریسک، برنامه ریزی مالی استراتژیک و تجزیه و تحلیل داده‌ها است.

3- مهارت‌های حسابداری:
مهارت‌های حسابداری به تکنیک‌ها و توانایی‌هایی اشاره دارد که به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های مالی را به طور کارآمد و موثر پیگیری، ثبت و مدیریت کنید. بسیاری از استخدام‌کنندگان از شما انتظار دارند که مهارت‌های حسابداری داشته باشید، این مهارت برای انجام تحلیل‌های مالی، گزارش‌دهی مالی، مدیریت داده‌ها، مدل‌سازی مالی و بسیاری از وظایف مرتبط بسیار مهم هستند. درک اساسی از مهارت‌های حسابداری مطمئناً می‌تواند به شما در استخدام شدن به عنوان یک کارشناس مالی کمک کند.

4- هوش تجاری:
متخصصان امور مالی در کمک به کسب و کارها در تصمیم گیری هوشمندانه نقش حیاتی دارند. برای تصمیم گیری هوشمندانه و آگاهانه‌تر، آنها باید بتوانند میزان موجودی، فروش و اطلاعات مربوطه را در آینده پیش‌بینی کنند. به همین دلیل است که شرکت‌ها متخصصانی را ترجیح می‌دهند که در استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) مهارت داشته باشند. ابزارهای ERP مانند Oracle یا SAP برای مدیریت موجودی، برنامه ریزی خریدهای آینده، تخصیص ساعات کار و غیره نیز عالی هستند.
همچنین، باید بدانید که چگونه از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کار مانند Tableau استفاده کنید. دانش ابزارهای تجسم داده‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بینش‌های مبتنی بر داده را به طور مؤثری به همکاران، کارکنان غیر فنی و مدیریت ارشد خود منتقل کنید.
تیزبینی تجاری به مهارت و توانایی فرد در تفسیر یک مشکل تجاری و ابداع راه حل‌های نوآورانه برای آن اشاره دارد. در بخش مالی، برای بهبود عملکرد مالی یک شرکت، به هوش تجاری قوی و آگاهی تجاری نیاز دارید. توجه داشته باشید که به روز ماندن از آخرین تغییرات بازار در رقابت ضروری است.

 

منبع: بلاگ ایران استخدام


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۱:۰۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسی حقوق و درآمد کارشناس دیجیتال مارکتینگ

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ به دو شکل حضوری و آنلاین یا دورکار فعالیت می کنند. شکل فعالیت حضوری کارشناس دیجیتال مارکتینگ خود شامل کار به صورت پاره وقت و تمام وقت است که در هر دو شکل کارشناس موظف است در طی ساعات کاری یا اداری در شرکت حضور داشته باشد. در این شکل از فعالیت‌، کارشناس از برخی مزایا همچون بیمه، پورسانت و… برخوردار است. برخی از مزایای اختصاصی هم بسته به نوع شرکت ممکن است در نظر گرفته شود. اما در استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ بصورت دورکاری، کارشناس تمام فعالیت‌ها را به صورت آنلاین و از راه دور انجام می‌دهد. در این شکل از کار، کارشناس از برخی مزایا محروم می‌شود؛ اما در مقابل از امتیازات دیگری برخوردار است.

حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ

میزان حقوق کارشناس دیجیتال مارکتینگ هم به مانند بسیاری از فعالیت‌ها ممکن است بر حسب نوع سازمان و همچنین دولتی یا خصوص بودن آن، میزان وظایف کارشناس و نحوه کار او به شکل حضوری یا دورکار متغیر باشد. با این حال حداقل حقوق یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ کم تجربه که به صورت حضوری فعالیت دارد، بین 5 تا 10 میلیون تومان برآورد شده است. در رابطه با برخی از شرکت‌ها و میزان وظایف و مهارت‌های کارشناس ممکن است مبلغ فوق تا 50 میلیون تومان نیز افزایش یابد. بنابراین میزان حقوق یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ را می‌توان از 5 میلیون تا 50 میلیون متغیر دانست.
این رقم برای کارشناس دیجیتال مارکتینگ دورکار کاملا متغیر و متفاوت است. یعنی اگر بتوان برای یک کارشناس حضوری، ارقام مشترک پیدا کرد، این کار برای کارشناس دورکار کمی سخت‌تر است. به طور کلی حقوق یک کارشناس دورکار یا آنلاین بستگی به میزان مسئولیت‌های او دارد.

برگرقته از: کارشناس دیجیتال مارکتینگ کیست؟


برچسب: کا، کاریابی، استخدام، ایران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۵۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)