ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

مهندس عمران کیست؟

مهندس عمران کیست؟

مهندسین عمران ضمن حفاظت از سلامت عمومی و محیط زیست از برنامه ریزی، طراحی، ساخت، نگهداری استفاده می‌کند و زیر ساخت های نادیده گرفته شده از سوی افراد دیگر را بهبود می‌بخشد.

مطلب پیشنهادی: what is civil engineering?

مهندسان عمران بعد از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه‌های معتبر کشور و فارغ‌التحصیل شدن در شرکت‌ها و موسسه‌ها شروع به کار می‌کنند. آنها با استفاده از اصول کاربردی مربوط به رشته‌ی خود به طراحی طرح‌ها، ساخت، نظارت، بهره برداری، ساخت و همچنین نگهداری پروژه‌ها و سیستم‌های زیر بنایی در بخش‌های دولتی و خصوصی مانند: جاده‌ها، فرودگاه‌ها، تونل‌ها، ساختمان‌ها، پل‌ها، سیستم‌های تامین آب و تصفیه فاضلاب اقدام می‌کنند.

افرادی که در رشته‌ی مهندسی عمران فارغ‌التحصیل شده‌ اند می‌توانند با مراجعه به سایت ایران استخدام و مشاهده فرصت های شغلی مهندس عمران و استفاده از رزومه ساز آنلاین اطلاعات و مهارت های خود را در اختیار کارفرمایان قرار داده و در شرکت های معتبر شروع به کار کنند.

منبع: بررسی رشته مهندسی عمران و بازار کار آن


برچسب: استخدام مهندس عمران، استخدام مهندس عمران در تهران، استخدام مهندس عمران در اصفهان، استخدام، کاریابی، کار، ایران استخدام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۲۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

8 مهارت اصلی حسابدار

مهارت‌ها و توانایی‌های حسابدار

حسابداری یکی از مهم ترین رشته هادر همه کسب و کار های بروز و پویا میباشد. در صنعت، پتروشیمی، ارگان‌های دولتی، کسب‌وکارهای کوچک و تجارت‌های بزرگ از آن به‌عنوان یک‌رشته مهم یاد می‌شود. همچنین این رشته دارای شاخه‌های حسابداری عمومی، خصوصی، مالی، دولتی، حقوقی، مالیاتی و... است.

البته حسابداری امروزه با دهه‌های گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده و استخدام این شغل بسیار فراگیر شده است. تکنولوژی به داد این قشر از مشاغل رسیده و حالا آن‌ها علاوه بر یادگیری یک سری اصول تئوری می‌توانند از نرم‌افزارها و ابزارهای دیجیتال نیز این حوزه کمک بگیرند، البته یک حسابدار بسته به محیط و سازمانی که در آن مشغول به کار است، باید مهارت های خاصی داشته باشد. اکثر کارفرمایانی که برای استخدام حسابدار در سایت های کاریابی آگهی استخدام حسابدار درج میکنند، مهارت های مشترکی را در نظر میگیرند. جهت مشاهده آگهی های استخدام حسابدار اینجا کلیک نمایید.  

بطورکلی انتظار می‌رود که یک حسابدار مهارت‌های لازم در زمینه‌های زیر را دارا باشد:

  • مدرک تحصیلی مرتبط با این رشته 
  • آشنایی با دسته‌بندی‌های مختلف حسابداری و کسب تخصص و مدارج عالی در یک یا دو رسته و شاخه 
  • آشنایی با نرم‌افزارهای مدیریت مالی، حسابداری و آفیس 
  • امکان تجزیه‌ و تحلیل اطلاعات 
  • آشنایی با حوزه تخصصی محاسبات سود، دستمزد و حقوق 
  • تسلط به قواعد مدیریت مالی، قوانین مدنی در این حوزه (مالیات، سود، ارزش‌افزوده و...) 
  • روابط‌ عمومی بالا 
  • دقت بالا و عدم سردرگمی بخصوص در محاسبات حجم بالا و نقل و انتقالات

برگرفته از: خبرنامه دانشجویان ایران


برچسب: استخدام حسابدار، استخدام حسابدار در تهران، استخدام کارآموز حسابداری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۰۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

تدوینگر چه وظایفی دارد؟

وظایف تدوینگر چیست؟

با توجه به گسترش تبلیغات و تولید محتوا برای سایت ها و صفحات مجازی و افزایش روز افزون تقاضا برای ایجاد محتوای بصری و ویدیویی، تدوینگری و ادیت محتوای ویدیویی رونق یافته است و بطوریکه اکثر کسب و کار ها حتی به دنبال استخدام تدوینگر دورکاری یا استخدام تدوینگر پاره وقت برای مجموعه خود میباشند.

مسلما تا به اینجای کار به اهمیت شغلی یک تدوینگر واقف شده‌اید. این فرد وظایف سبک و سنگین بسیاری بر دوش دارد که تمامی آن‌ها بر روی نتیجه کار تاثیر مستقیمی دارند. در ادامه قصد داریم که شما را با برخی از ابتدایی‌ترین و البته اصلی‌ترین وظایف تدوینگر بپردازیم:

حفظ یکپارچگی:
این فرد باید بتواند علاوه بر ایجاد تغییرات مناسب بر روی فوتیج‌های خام و جلب توجه مخاطب، به داستان اصلی و سناریو آسیبی وارد نکند. در واقع نباید با حذف سکانس‌های مهم قسمت‌هایی از داستان کاسته شود. به این خاطر که این کار کاربر را برای فهم محتوا گیج می‌کند.

ویرایش:
یک تدوینگر باید توانایی درک و شناخت کافی از ژانرهای مختلف را داشته باشد. در نتیجه باید مطمئن شود که ویرایش به گونه‌ایست که مدت زمان محتوا متناسب با انتظار مشتری، مخاطب و همچنین ژانر آن است. اغلب اوقات کار تدوین فیلم‌ها با نظارت کارگردان صورت می‌گیرد. اگر که به هر دلیلی تفاوت زیادی بین نظرات این فرد و کارگران وجود داشته باشد یک نسخه director cut هم تهیه می‌شود. نسخه‌ای که کاملا مطابق با نظر و ایده‌های خود کارگردان تدوین شده است.

توانایی انتخاب:
همان طور که می‌دانید در فرآیند فیلمبرداری سکانس‌ها از زوایای مختلفی تعبیه می‌شوند. در بخش پست پروداکشن تدوینگر باید بتواند با نگاهی دقیق بهترین زوایا را برای کنار هم قرار دادن فوتیج‌ها انتخاب کند. زاویه‌هایی که در انتقال داستان بهتر عمل می‌کنند.

داشتن ذوق هنری:
بالاتر گفتیم که تدوین به معنی کنار هم چیدن درست تصویر، صوت و افکت است. این کار تنها در صورت داشتن دید و ذوقی هنری امکان‌پذیر است. در واقع این فرد باید بتواند با استفاده از جلوه‌های صوتی و تصویری، سکانس‌ها و تاکید بر روی هر صحنه را تقویت کند و حس موجود در سناریو را به بیننده منتقل کند.


برچسب: کار، استخدام تدوینگر، تدوینگر، استخدام تدوینگر دورکاری، ایران استخدام، استخدام، کاریابی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۲۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

میزان درآمد و حقوق حسابدار

مهم ترین عامل موفقیت در حسابداری

حسابداری بر خلاف برخی رشته‌های دیگر، به کسب مهارت‌های تجربی نیاز کمتری داشته و مهم‌ترین عامل موفقیت در این رشته، توانایی و استعداد در ریاضیات، آمار و ارقام و نمودارها می‌باشد.

میزان حقوق و درآمد حسابدار چقدر است؟

حقوق حسابداری نیز همانند اغلب مشاغل به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی‌توان حقوق معینی را برای تمامی حسابدارها در نظر گرفت. به عنوان مثال حقوق حسابداری که در یک کارخانه بزرگ کار کرده و حجم کاری زیادی نیز دارد، مسلماً از حقوق حسابدار یک شرکت کوچک بیشتر خواهد بود. عواملی از قبیل حجم کاری، شرکت دولتی یا خصوصی، نوع حسابداری، میزان سابقه کاری و ... می‌توانند در میزان حقوق یک حسابدار موثر باشند. البته برخی از افراد حرفه‌ای نیز اقدام به تاسیس شرکت‌های حسابداری کرده و به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند که مسلماً حقوق‌های متغیر و وابسته به پروژه‌های کار شده دریافت خواهند کرد.

نتیجه گیری

بهتر است برای کسب تجربه و سابقه کاری در ابتدا دوره‌های کارآموزی بگذرانید. با توجه به مطالب بیان شده در رابطه با معرفی حسابداری، می‌توان نتیجه گرفت که حسابداری از جمله شغل‌های پرطرفدار بوده و اگر مسیرهای شغلی آن را به خوبی طی کنید، می‌توانید شغل ایده آلی پیدا کنید.

منیع: خبرگزاری الف


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، حسابدار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۵۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

منشی آشنا به کامپیوتر کیست؟

منشی آشنا به کامپیوتر چه وظایفی دارد؟

کامپیوتر از ابزارهای است که بیشتر اطلاعات دفتر، کار یا شرکت و سازمان در آن ذخیره می شود و بیشتر داده ها باید در این رایانه بایگانی شوند و فایل های مخصوص به خود را داشته باشند. اکسس یا ورد و نرم افزارهایی مختلف و آشنایی با اپیلیکشن های مختلف در شغل منشی گری بسیار کارایی دارد. در دنیای دیجیتالی امروزی تسلط بر روی رایانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از موقع شرط اصلی استخدام منشی، آشنایی به کامپیوتر خواهد بود. آشنایی با این ابزار یکی از مهمترین نیازهای این شغل می باشد. افرادی که در رشته های کامپیوتر و حسابداری تحصیل کرده‌اند در این رشته موفق تر عمل می کنند. خوشبختانه شرط تحصیل در همه این آگهی های استخدام قید نشده است بنابراین افرادی که توانایی ارتباط برقرار کردن و روابط عمومی بالا و آشنایی با کامپیوتر را داشته باشند نیز در این رشته استخدام خواهند شد. کارگزینی سوالات متداول را در هنگام استخدام از افراد می پرسد که بر اساس آنها منشی را پذیرش می‌کند. شما میتوانید سایر شرایط مورد نیاز برای استخدام منشی را از در این قسمت مشاهده کنید.

ورود به تمامی رشته‌ها و مشاغل نیازمند داشتن مهارت ها و توانایی های مخصوص به خود هستند و دانستن وظایف و مهارت های هر رشته می‌تواند کمک قابل‌توجهی در انتخاب درست مسیر شغلی و تحصیلی یک فرد داشته باشد. به‌ همین دلیل در این مطلب با معرفی شغل منشی و وظایف و مهارت های مورد نیاز آن، کوشیدیم تا دید بهتری از این حرفه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام منشی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۲۸ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

وظایف کانتر فروش چیست؟

کانتر فروش چه وظایفی دارد؟

کانتر فروش یا همان کارمند آژانس هواپیمایی یکی از مشاغل پرطرفدار به ویژه برای خانم ها است. داشتن تحصیلات دانشگاهی برای این شغل الزامی نیست. اما اگر به سیر و سفر علاقه مند هستید، این شغل برایتان بسیار مناسب است.

برخی از مهم ترین وظایف کانتر فروش در دفاتر آژانس مسافرتی به شرح زیر است:

  • ارائه اطلاعات لازم به مشتریان درخصوص انواع تور و سفرهای تفریحی

  • ارائه زمان بندی سفرها و برنامه ریزی برای تورهای مسافرتی

  • رزرو کردن برنامه سفر انتخابی از سوی مشتریان

  • دریافت پیش پرداخت برای رزرو بلیط ها

  • دریافت مدارک و مبالغ مربوطه

  • رزرو هتل محل اقامت

  • کنترل پاسپورت ها

شغل کانتر فروش عموما برای افرادی که دارای روابط عمومی بالا هستند بسیار مناسب است. افراد با داشتن سابقه کار در حوزه کانتر فروش آژانس های مسافرتی، می توانند ارتقا سمت پیدا کنند یا به صورت مستقل یک آژانس مسافرتی را تاسیس و اداره کنند.


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام، کانتر فروش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۰۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

حسابدار کیست؟ (12 وظیفه اصلی حسابدار)

حسابداری چیست و حسابدار کیست؟

حسابداری (accounting) یا نظام ارزش‌گذاری(accountancy) به فرآیند اندازه‌گیری، پردازش و نظارت بر روی اطلاعات مالی و غیرمالی یک مجموعه گفته می‌شود. حسابداری که با نام زبان تجارت هم شناخته می‌شود نظارت کاملی بر روی تمامی فعالیت‌های مالی و اقتصادی یک کسب و کار دارد. در نتیجه بعد از اندازه‌گیری و محاسبات مربوطه اطلاعات جمع‌آوری شده را در اختیار سهام‌داران، مدیران و گاها هم مشتریان قرار می‌دهند.

جالب است بدانید که خود رشته حسابداری به چندین زیرمجموعه تقسیم می‌شود. از این موارد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حسابداری مالی
  • حسابداری هزینه‌ها
  • حسابداری مدیریتی
  • حسابداری مالیاتی
  • حسابداری خارجی

در نتیجه شخصی که مسئولیت نگهداری، تفسیر، محاسبات و نظارت بر روی سوابق مالی را بر عهده دارد به عنوان حسابدار شناخته می‌شود. اغلب اوقات حسابداران مسئولیت‌های بزرگ و کوچک گسترده و زیادی بر عهده دارند که جنس این مسئولیت‌ها با توجه به مجموعه یا فردی که برای آن کار می‌کنند می‌تواند متفاوت باشد. همان طور که در ابتدا هم گفتیم حسابداران و حرفه آن‌ها به عنوان ستون فقرات مالی یک تجارت بر روی سوابق مالی و فعالیت‌های اقتصادی کسب و کار تمرکز می‌کنند. به همین دلیل کارفرمایانی که به دنبال جذب و استخدام حسابدار میباشند، حساسیت زیادی در استخدام حسابدار نشان میدهند.

همچنین مطمئن می‌شوند که معاملات پولی کاملا دقیق صورت می‌گیرند و در نهایت هم مالیات‌های کسب و کار سر وقت پرداخت می‌شوند.

وظایف و مسئولیت‌ها حسابدار

حسابداران به کمک اعداد و ارقام و سوابق مالی تصویری از سلامت مالی یک شرکت، سازمان یا فرد ترسیم می‌کنند. پس بدون شکل مسئولیت سنگینی بر دوش دارند. در ادامه به تعدادی از مسئولیت‌ها و وظایف حسابدار اشاره می‌کنیم:

  1. تعیین الزامات مربوط به حقوق و دستمزد، نگهداری داده‌های مرتبط با حقوق و دستمزد، تهیه و پردازش حقوق و دستمزد ماهانه کارکنان
  2. تعامل با حسابداران ارشد داخلی و خارجی مجموعه جهت تکمیل فرآیند حسابرسی
  3. توضیح و روشن کردن فاکتورها و سیاست‌های حسابداری برای افراد مجموعه و مشتریان
  4. تهیه و بررسی میزان بودجه، درآمد، هزینه‌ها، ثبت حقوق، دستمزدها، فاکتورها و سایر اسناد حسابداری
  5. تجزیه، تحلیل و بررسی بودجه محلی و خصوصی و همچنین بررسی قراردادها و کمک‌های مالی
  6. تهیه صورت حساب‌های سود و زیان
  7. تجزیه و تحلیل روند درآمد مجموعه و توصیه میزان سطوح بودجه مناسب مرتبط با پروژه‌های پیش رو
  8. گردآوری اطلاعات مالی برای آماده سازی ورودی‌ها حساب‌ها و مستندات تجاری
  9. نظارت بر روند سیستم‌های مالی خودکار شرکت
  10. برطرف کردن مغایرت‌های حسابداری
  11. ایجاد، حفظ و همچنین هماهنگی اجرای روش‌های حسابرسی
  12. توصیه، توسعه و نگهداری پایگاه داده‌های مالی، سیستم‌های نرم افزاری و سیستم‌های پرونده سازی سنتی و دستی

    محیط کاری حسابدار

حسابداران با توجه به نقشی که دارند می‌توانند در مکان‌های متنوعی مشغول به کار شوند. برخی از رایج‌ترین محیط‌های کاری برای این افراد مجموعه‌های بزرگ و شرکت‌های تجاری است. البته همان طور که گفتیم کار این افراد تنها محدود به سازمان‌های بزرگ نمی‌شوند و می‌توانند برای کسب و کارهای کوچک و حتی افراد مستقل هم کار کنند. از طرفی علاوه بر اینکه می‌توانند به صورت حضوری کار کنند، به لطف پیشرفت تکنولوژی و اینترنت قادرند تا کارشان را به صورت کاملا ریموت و دورکار هم انجام دهند.


برچسب: کار، کاریابی، ایران استخدام، استخدام، حسابدار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۷:۱۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

گام به گام تبدیل شدن به آرایشگر حرفه ای

چگونه به آرایشگر موفق تبدیل شویم؟

مهارت های آرایشگری خود را توسعه دهید و به یک متخصص تبدیل شوید. به عنوان یک آرایشگر در ارائه خدمات به مشتری استادانه عمل کنید. از راه های تبلیغاتی مناسب برای دیده شدن کارهای خود استفاده کنید. با نحوه خرده فروشی محصولات آرایشی آشنا شوید. نگرش مثبتی نسبت به مشتریان خود داشته باشید. ترند ها را در مدل مو مدل ناخن و سایر موارد دنبال کنید. در هر زمینه ای مانند یک آرایشگر حرفه ای نگاه کنید و رفتار کنید.

دوره آرایشگری چیست؟

در این دوره با انجام صحیح فعالیت های مراقبتی قبل و بعد مو، درمان مو و پوست سر، پر کردن مو، رنگ کردن مو، کوتاه کردن مو، سفید کردن مو، صاف کردن مو و آرایش کردن آشنا می شوید. وقتی نوبت به خلاقیت و ایجاد زیبایی در صورت، مو، ناخن و سایر خدمات می‌ رسد به ندرت هیچ حرفه ای در این دنیا با آرایشگری قابل مقایسه نیست. بارها و بارها مطالعات نشان داده است که آرایشگری از نظر رضایت شغلی در ردیف مشاغل برتر قرار گرفته است و احتمال می‌رود که در سال های آینده استخدام آرایشگر با رشد قابل توجهی روبرو شود. مدت دوره کارآموزی آرایشگری حداقل ۳ سال است که فرد در حین کار در اثر تعامل با کارفرما مهارت‌های لازم را کسب می کند.

مسائل زیر جنبه منفی یا ضعف در تجارت آرایشگاه ها هستند

  1. مالیات
  2. گردش مالی بالا
  3. استخدام و حفظ کارمندان دو مورد از برترین مشکلات در صنعت سالن سازی است
  4. اخلاق ضعیف در صنعت
  5. آرایشگر با بهره گرفتن از آموزش ها و مهارت های که کسب کرده است به فرایند کوتاه کردن مو، باریک کردن بافت و نازک کردن مو با استفاده از هر ابزار کوتاه کردن مو به منظور ایجاد زیبایی در موها می پردازد.

برای موفقیت به عنوان یک آرایشگر باید جزئیات گرا باشید و بتوانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید. در نهایت یک آرایشگر برجسته باید بتواند دستورالعمل های مشتریان را دنبال کند. مهارت های ارتباطی عالی را از خود نشان دهد و در جریان آخرین مدلها و تکنیکهای آرایش قرار بگیرد.


برچسب: چگونه در حرفه آرایشگری موفق شویم؟،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۵:۰۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

کارمند اداری ملزم به انجام چه وظایفی است؟

کارمند اداری و دفتری چه کارهایی انجام می دهد؟

کارمندان در هر سازمان و ارگانی نقش مهم و بسزایی دارند و وظایفی که انجام می دهند بر مبنای فرآیندهای اداری آن موسسه تعریف می گردد. کارمند اداری یکی از پر تقاضا ترین شغل ها در حوزه ی کسب و کار است. همانطور که از اسم این عنوان شغلی مشخص است، فرد مورد نظر در انجام کارهای اداری و دفتری مشغول خواهد شد.

کارمند اداری چه مسئولیت هایی دارد؟

با توجه به این که شغل کارمند اداری در سطوح مختلفی تعریف می‌شود، دامنه مسئولیت‌ها و وظایف نیز گسترده است. به عنوان مثال نوشتن نامه، فاکتورهای فروش، عملیات مربوط به مهندس معمار گرفتن کپی و پرینت از اسناد و مدارک، نگهداری فایل‌های اداری مربوط به سازمان و رزرو اتاق جلسات و کنفرانس نمونه‌ای از مسئولیت‌هایی است که بر عهده او قرار می‌گیرد.

دو مورد از مشاغل که کارمند اداری شناخته می شوند:

استخدام کارمند اداری در سازمان‌های مختلف، با توجه به سمت و انواعی که دارد بررسی می‌شود. به عنوان مثال مجموعه وظایف کارمند اداری دانشگاه با کارمند بیمارستان کاملاً متفاوت خواهد بود اما هردو به یک عنوان شناخته می‌شوند.
از طرفی مشاغل بسیاری مانند حسابدار، صندوقدار، دستیار اجرایی و مواردی از این قبیل، در سازمان‌ها و ادارات مختلف وجود دارند که به عنوان کارمند اداری شناخته می‌شوند. بر این اساس جهت آگاهی کاربران، به دو مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

حسابدار:
شغل حسابداری نیز به عنوان یکی از انواع کارمند اداری محسوب می‌شود. یک فرد به عنوان حسابدار در سازمان و ادارات مختلف، وظیفه مدیریت سوابق مالی شرکت را بر عهده دارد. در واقع حسابداران با حسابرسی درست سوابق مالی، نسبت به کارآمد بودن عمل شرکت یا عدم آن نظر می‌دهند.
بر این اساس یک حسابدار ممکن است تحت عنوان کارمند اداری یک شرکت، مشغول به فعالیت شود. بنابراین برخورداری از مهارت‌هایی مانند روابط عمومی بالا، تحلیل و ارزیابی، ریاضی و مهارت‌های دیگر برای این شغل امتیاز محسوب می‌شود.

دستیار اجرایی:
شغل دستیار اجرایی بی شباهت به دستیار شخصی نیست. البته کارمند اداری به عنوان دستیار اجرایی، وظایف و مسئولیت‌های مهم‌ترین خواهد داشت. به عنوان مثال طراحی برنامه‌های سفر برای تیم اجرایی و مهمانان، تصمیم‌گیری در فرایندهای مهم و توانایی رهبری تیم از مهم‌ترین وظایف یک دستیار اجرایی خواهد بود.

آموزش های مورد نیاز برای شغل کارمند اداری

در حالت کلی از آموزش‌هایی که برای استخدام شدن در این رشته شغلی موردنیاز است می‌توان به آموزش کار با کامپیوتر و مهارت‌های هفت گانه icdl اشاره کرد. از طرفی در هر سازمانی متناسب با شرایط کاری، آموزش‌های ضمن خدمتی وجود دارد که نیاز است در حین انجام کار، فرد با آن‌ها آشنا شود. به عنوان مثال کار با نرم‌افزارهای مهم و ضروری جهت انجام کار، چگونگی پاسخگویی تلفن، نحوه ارتباط با مدیران سازمان‌های مختلف نمونه‌ای از این آموزش‌ها هستند.

وضعیت استخدام کارمند اداری

در حال حاضر میزان تقاضا و استخدام کارمند اداری در واحدهای مختلف اداری زیاد است. در واقع می‌توان گفت هنوز هم شرکت‌های بسیاری برای جذب نیرو در این زمینه اقدام به درج آگهی استخدام در سایت‌های مختلف کاریابی می‌کنند. به عنوان مثال تعداد زیادی آگهی استخدام کارمند اداری در بین آگهی های استخدام استان تهران به چشم می خورد. هر چند ممکن است در سال‌های نه چندان دور با توجه به پیشرفت و توسعه در سیستم اتوماسیون اداری و دیجیتالی شدن کارها، نیاز به نیرو در این زمینه کمی کاهش یابد.
یک کارمند اداری می‌تواند در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی بزرگ، بیمارستان‌ها، ادارات دولتی، سازمان‌های مربوط به امور خیریه، مدارس و شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات مختلف مالی استخدام و مشغول به کار شود.

 


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، کارمند اداری و دفتری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۳۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

چگونه برنامه نویس asp.net شویم؟

کاربردهای برنامه نویسی ASP.Net 

دنیای مدرن دنیای کامپیوتر و اینترنت است. این روزها اکثر کارها به‌صورت الکترونیکی و اینترنتی انجام می‌شود. پشت بسیاری از این وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تحت وب، برنامه‌نویسانی هستند که این پلتفرم‌ها را با زبان‌ و تکنولوژی‌های مختلف مختلف می‌نویسند و برای استفاده عموم مردم آماده می‌کنند.

برنامه نویسی ASP.Net نیز یکی از این تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی وب است که از آن برای ساخت وب‌سایت، اپلیکیشن و نرم‌افزارهای تحت وب استفاده می‌شود. همچنین برای جستجو و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی نیز کاربرد دارد.
این زبان برنامه‌نویسی به دلیل اینکه توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده و محیط کار متن‌باز و رایگانی دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده است. شرکت مایکروسافت در چند دهه گذشته امکانات زیاد و پیشرفته‌ای در اختیار برنامه‌نویسان قرار داده که باعث تحول بزرگی در دنیا وب و تغییرات چشمگیری در حوزه نرم‌افزارهای تحت وب شده است.

سیستم کامپیوتری مورد نیاز برای برنامه نویسی asp.net

برای شروع شغل برنامه‌نویسی ASP.Net نیاز به یک سیستم کامپیوتری معمولی و مقداری دانش کامپیوتر در حوزه الگوریتم و ساختمان داده‌ها دارید. بهترین محیط برنامه‌نویسی ASP.Net، نرم‌افزار ویژوال استودیو است اما از نرم‌افزارهای دیگری مثل ویژوال Visual Web Developer و Adobe Dreamweaver نیز می‌توان استفاده کرد.

اگر بخواهیم درباره سیستم کامپیوتری لازم برای شروع برنامه‌نویسی توضیح دهیم می‌توانیم موارد زیر را پیشنهاد کنیم:

CPU دو هسته‌ای با 1.8 گیگاهرتز (Core i# و نسل چهار به بالا)
رم حداقل 8 گیگا ( با رم 4 گیگ به مشکل کندی اجرا برمی‌خورید)
حداقل 130 گیگ فضای هارد که 50 گیگ آن خالی باشد. هرقدر فضا و سرعت هارد بیشتر باشد، برنامه سریع‌تر و بدون خطا اجرا خواهد شد.
کارت گرافیکی حداقل 1280 در 720

شغل برنامه نویسی asp.net نیازمند چه رشته های تحصیلی هست؟

برنامه‌نویسی ASP.Net باید از تکنولوژی‌های مختلفی مثل زبان‌های برنامه‌نویسی، مهارت‌های کار با پایگاه داده، رابط‌های برنامه‌نویسی وب‌سایت‌های مختلف (API) و راه‌اندازی سرور برای ایجاد یک پلتفرم نرم‌افزاری استفاده کنند. به‌همین‌دلیل، اکثر افرادی که وارد این حوزه می‌شوند در رشته مهندسی کامپیوتر و شاخه‌های مرتبط با آن نظیر مهندسی فناوری اطلاعات تحصیل‌کرده‌اند.

دسته بندی زبان های برنامه نویسی

زبان‌های برنامه‌نویسی بر اساس محیطی که برای آن برنامه تولید می‌کنند، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  1. تحت ویندوز مثل Java، C، Perl، Visual Basic
  2. تحت وب مثلاً HTML، CSS، JavaScript، PHP، Ruby، Java، Net
  3. موبایل مثل Java، Swift، Ruby، Javascript، Net
  4. چندمنظوره مثل Pyton، Java،Ruby، Net و غیره

همان‌طور که می‌بینید زبان‌های چندمنظوره زبان‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها برای چند پلتفرم برنامه نوشت. ASP.Net نیز یک زبان برنامه‌نویسی چندمنظوره است که قابلیت تولید برنامه‌هایی برای اجرا روی موبایل و وب را دارند. برای مشاهده شرایط استخدام برنامه نویس asp.net در تهران کلیک نمایید.

 


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، کاریابی، برنامه نویس asp.net،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۲۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)