بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 ایران استخدام ایران استخدام .

ایران استخدام

مشاور املاک در چه مکان هایی فعالیت دارد؟

همانطور که از اسم مشاور املاک مشخص است، بخشی از حوزه ملک و املاک به مشاوره برمی گردد.این نوشته به محل کار و نحوه فعالیت مشاور املاک اشاره کرده است که شاید برای شما مفید باشد.

مطلب مرتبط: وظایف شغل مشاور املاک کدامند؟

محل کار و نحوه فعالیت مشاور املاگ چگونه است؟
مشاور املاک معمولا در بنگاه‌های معاملاتی به صورت حضوری، فعالیت می‌کند. البته ممکن است کار برخی از مشاوران، جستجوی املاک مناسب جهت سرمایه‌گذاری باشد. در این شکل ممکن است فرد مشاور به صورت دورکار فعالیت کند. هر چند این شکل از کار چندان رایج نیست.


مشاور املاک معمولا در بنگاه‌های معاملاتی که به شکل یک دفتر است فعالیت می‌کند. او ممکن است چندین مشاور زیردست نیز داشته باشد.
کافیست تجربه و مهارت لازم را داشته باشید تا به عنوان مشاور مستقل یا در یک بنگاه معاملاتی کار کنید.

نتیجه گیری
برای کسب تجربه در این زمینه می توانید کار خود را به عنوان یک کار آموز شروع کنید. پیشنهاد می کنیم به آگهی های استخدام مشاور املاک بصورت کارآموزی مراجعه کنید و پس از کسب مهارت های لازم استخدام شوید.

منبع: آشنایی با شغل مشاور املاک


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم مشاور، مشاور املاک،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۷ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

مهارت های کارشناس تدارکات کدامند؟

کارشناس تدارکات یا تأمین یکی از شغل‌های مهم و ستادی در هر سازمان است. هر سازمان کوچک یا بزرگی برای تامین کالاهای موردنیاز خود و در جهت رسیدن به هدفش نیاز به تامین کننده دارد. شما می توانید استخدام کارشناس تدارکات در تهران و سایر استان ها را دنبال کنید.

مهارت و دانش کارشناس تدارکات

  1. کارشناس تدارکات باید فرد منظمی باشد. این نظم در رویه کار او تأثیر مثبتی دارد.
  2. با توجه به مکانیزه شدن سیستم‌های ارسال درخواست یا انبارداری بسیاری از سازمان‌ها، کارشناس تدارکات می‌بایستی مهارت کار با کامپیوتر را داشته باشد.
  3. توانایی کار با اینترنت نظیر ارسال و دریافت فکس، ایمیل و انجام کنفرانس‌های آنلاین برای ارتباط با تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی جز لاینفک شغل کارشناس تدارکات است.

شاید برای شما مفید باشد: چکیده ای از مهارت و دانش کارشناس تدارکات

  1. داشتن مهارت‌های زبان خارجه بخصوص در سازمان‌هایی که مواد اولیه خود را از طریق واردات یا خرید کالاهای خارجی تأمین می‌کنند یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.
  2. کارشناس تدارکات باید از جدیدترین روش‌های تأمین و آخرین محصولات مرتبط با نیازهای خود اطلاع داشته باشد. بنابراین می‌بایستی همیشه اطلاعات خود را درباره بازار به‌روز نگه دارد.

نتیجه گیری

شغل تأمین و تدارکات نیازمند داشتن توانایی‌های ارتباطی، مذاکره، کار با کامپیوتر و مهارت‌های حسابداری خوبی است. اکثر شرکت‌ها کسانی را به‌عنوان کارشناس تدارکات استخدام می‌کنند که تحصیلات آن‌ها با حوزه کاری شرکت، هم‌راستا باشد اما به‌طورکلی اکثر افرادی که در رشته مدیریت یا صنایع تحصیل‌کرده‌اند می‌توانند کارشناس تدارکات باشند.

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم کارشناس، کارشناس تدارکات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۵۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

محیط کاری و میزان درآمد فیلمبردار به چه صورت است؟

محیط کاری فیلمبردار چگونه است؟
از آن جایی که فیلمبرداران فریلنس بر روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کنند در نتیجه محیط کاری آن‌ها از یک پروژه به پروژه دیگر همیشه در حال تغییر است.به طور کلی این افراد بیشتر زمان خودشان را در استدیو سپری می‌کنند و اگرچه ممکن است که برای فیلمبرداری تبلیغاتی یا موزیک ویدیو به لوکیشن مورد نظر مشتری نقل مکان کنند. با این حال فیلمبرداران فریلنس تنوع بیشتری در محیط کاریشان دارند

مطلب مرتبط: مشاهده فرصت های شغلی فیلمبردار در کاریابی مجازی

این افراد علاوه بر اینکه می‌توانند در استدیو کار کنند، می‌توانند در محیط باز هم کارشان را انجام دهند، چه نزدیک محل زندگی‌شان باشد چه مجبور باشند برای فیلمبرداری به یک شهر دیگر بروند. همچنین از آن جایی هم که فیلمبرداری در فضای باز هم یکی از گزینه‌های روی میز است، باید در خودتان را برای هر مدل جو آب و هوایی آماده کنید.

میزان درآمد فیلمبرار چقدر است؟
درآمد فیلمبردار می تواند بسته به نوع کاری که انجام می دهد متفاوت باشد. فیلمبرداری که به طور مستقل در آتلیه کار میکند با توجه به کاری که انجام می دهد و قراردادی که دارد درآمد معینی کسب می کند.
فیلمبرداری که در شرکت های خصوصی مشغول به کار هستند با توجه به سیاست ها و وضعیت مالی شرکت حقوق دریافت می کنند. اما حقوق فیلمبردار حرفه ای که به صورت قراردادی یا پروژه ای با تهیه کنندگان کار می کنند با توجه به پروژه و قرارداد آن متفاوت است.
البته باید توجه داشت که این تفاوت درآمدها به تجربه کاری، تخصص افراد، نوع شرکت، شهر و محل کار و … بستگی دارد.

سخن نهایی
با بررسی شرایط موجود در آگهی های استخدام عکاس و فیلمبردار در تهران و سایر استانها می توانید به تفاوت موجود در میزان درآمد آنها پی ببرید.

منبع: بلاگ ایران استخدام


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم فیلمبردار، فیلمبردار، فیلمبرداری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۱۳ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

آشنایی با 7 مهارت اصلی وردپرس کار

وردپرس کار کیست؟

توسعه دهندگان وردپرس وب سایت هایی را برای شرکت ها با استفاده از ابزار ایجاد وردپرس طراحی و پیاده سازی می کنند. آنها مسئول توسعه جلویی و بک‌اند، از جمله پیاده‌سازی تم‌ها و افزونه‌ها هستند. هدف آنها ایجاد وب سایت های جذاب و کاربر پسند با توجه به مشخصات مشتری است. جهت مشاهده آگهی های استخدام وردپرس کار تهران و سایر استان های کشور، و همچنین مشاهده شرایط احراز و استخدام وردپرس کار به سایت ایران استخدام مراجعه نمایید.

مهارت های وردپرس کار

به نظرتان یک وردپرس کار چه مهارت‌هایی دارد؟ اگر موافق باشید در ادامه این موضوع را بررسی کنیم:

  1. آشنایی کامل به زبان‌های HTML، CSS، JS، Java، Perl، ASP
  2. آشنا به بوت استرپ و MySQL و همچنین درک فریم ورک‌های این دو ابزار
  3. آشنا به طراحی واکنش گرا یا همان Responsive و آگاهی از قواعد و بایدها و نبایدها
  4. آشنایی جزئی با قوانین سئو و کسب دانش در این زمینه
  5. قدرت تفکر استراتژیک
  6. توانمند در مشخص کردن اهداف پروژهتوانایی تعامل و ارتباط با مشتری و کاربر
  7. آشنایی نسبی با فروش و بازاریابی

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: استخدام وردپرس کار تهران، استخدام وردپرس کار غیر حضوری، وردپرس کار حرفه ای، استخدام وردپرس کار پروژه ای،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۰۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسی 6 وظیفه اصلی ویزیتور حرفه ای

ویزیتور کیست؟

نزدیک‌ترین معادل انگلیسی ویزیتور sales representative است که کوتاه شده آن sales rep است. این کلمه به معنی نماینده فروش هم می‌باشد. به معنی کلمه ویزیتور فکر کنید. اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟ بله درست است، بازدیدکننده! اما این بازدیدکننده چه نقش و اهمیتی در یک مجموعه دارد؟ جهت مشاهده جدید ترین آگهی های استخدام ویزیتور در تهران و سایر استان های کشوربه سایت ایران استخدام مراجعه نمایید.

بررسی وظایف ویزیتور

  1. مدیریت داده‌های مرتبط با قیمت و فروش
  2. انجام پیگیری‌های پس از فروش به منظور بازاریابی، کمک به مشتریان، سفارش گیری جدید و ارائه لیست محصولات و خدمات بروز به آن‌ها
  3. تهیه گزارش‌های بازه‌ای بر اساس داده‌های خرید و فروش
  4. بروز بودن نسبت به بازار و ترندهای محبوب و پرطرفدار
  5. زیر نظر گرفتن تغییرات بازار و همچنین شناسایی نیازهای جدید کاربران
  6. همکاری با دیگر ویزیتورهای مجموعه و نظارت بر روی فرآیند کاری آنان

برگرفته از: مجله ایران استخدام


برچسب: استخدام ویزیتور در کرج، استخدام ویزیتور دارویی در تهران، استخدام ویزیتور دورکاری، ویزیتور یعنی چی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۱۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

تضمین کیفیت و کنترل کیفیت چه تفاوتی دارند؟

تفاوت های تضمین کیفیت وکنترل کیفیت

تضمین کیفیت:
تضمین کیفیت بخشی از برنامه مدیریت کیفیت میباشد. تضمین کیفیت شامل تمام فعالیت‌هایی است که تضمین می‌کند محصول شما برای طی فرآیند تولید آماده است. به عبارت دیگر، شما تأیید می‌کنید که الزامات کیفیتی که برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌اید، با تولید محصولات برآورده می‌شوند و همچنین کارشناس تضمین کیفیت در آزمایشگاه نقش مهمی دارد.

کنترل کیفیت:
کنترل کیفیت مرحله بازرسی تضمین کیفیت است. کنترل کیفیت، مجموعه‌ای از روش‌هاست که برای تأیید اینکه یک محصول پس از تولید انبوه ایمن و مؤثر است، استفاده می‌شود. هم تضمین کیفیت و هم کنترل کیفیت ضروری هستند. تنها با تکیه بر کنترل کیفیت نمی‌توانید کیفیت محصول را آزمایش کنید.

روش‌های مختلفی برای تضمین کیفیت و کنترل کیفیت و استراتژی‌های مدیریت پروژه یا بهبود فرآیند وجود دارد. آنها طراحی شده‌اند تا در زمان مدیریت کیفیت و توسعه پروژه شما صرفه جویی کنند.
استفاده از این موارد می‌تواند کمک کننده باشد، اما شما احتمالاً به یک سیستم مدیریت کیفیت نیاز دارید تا به طور مؤثر کل فرآیند برنامه ریزی کیفیت را مدیریت کند.
همچنین شما میتوانید با مشاهده آگهی های استخدام کارشناس تضمین کیفیت در سایت کاریابی ایران استخدام و همچنین آگهی های استخدام کارشناس کنترل کیفیت، متوجه تفاوت این دو عنوان شغلی شوید.

شاید برای شما مفید باشد: تضمین کیفیت چیست و چه تفاوتی با کنترل کیفیت دارد؟

سخن نهایی
از این رو وجود کارشناسان تضمین کیفیت و کنترل کیفیت، در سلامت محصولات و کیفیت آن مهم است و بخش بزرگی از مدیریت کیفیت به این دو نقش وابسته است.

منبع: کارشناس تضمین کیفیت کیست؟


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدم کارشناس، کارشناس تضمین کیفیت، تضمین کیفیت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۰۴ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

بررسی 10 وظیفه اصلی کارشناس انبار

شرح وظایف کارشناس انبار

وظایف کارشناس انبار، افزایش کارایی و اطمینان از ایمنی و یکپارچگی عملیات انبار است. از این رو می‌توان این شغل را فعالیتی مهم دانست که فرد متقاضی آن باید مهارت‌های خاصی داشته باشد و از نظر شخصیتی واجد ویژگی‌های متناسب با این شغل باشد. در ادامه به مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی کارشناس انبار پرداخته می‌شود.

هرچند که وظایف نام برده شده میتواند جهت شرح وظایف انباردار نیز به کار رود. اما اگر به آگهی های استخدام انباردار در کرج نگاهی بیاندازیم، متوجه تفاوت این رده شغلی کارشناس انبار میشویم.

  • نظارت بر کارکنان انبار و فعالیت‌های روزانه
  • سرپرستی، ارزیابی و گزارش بهره وری انبار
  • پیگیری و هماهنگی دریافت، نگهداری و تحویل به موقع کالا و مواد
  • سفارش لوازم و حفظ سطح موجودی
  • بررسی صحت سفارشات، صورتحساب‌ها، اقلام دریافتی، موجودی کالا و تحویل آن
  • نگهداری سوابق، گزارش اطلاعات مربوطه و تهیه هرگونه مستندات لازم
  • انجام بازرسی روزانه از محوطه انبار
  • ارتباط و هماهنگی با سایر بخش‌ها و مشتریان
  • نظارت بر مخارج و اجرای اقدامات اصلاحی در صورت نیاز
  • اجرای دستورالعمل‌های عملیاتی و سیاست‌های ایمنی

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: استخدام کارشناس انبار، استخدام انباردار، وظایف انباردار، استخدام کارشناس انبار در کرج،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۱۹ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

چگونه به یک متخصص سئو تبدیل شویم؟

هیچ رشته دانشگاه مشخصی وجود ندارد که صرفا و مستقیما مرتبط با سئو باشد. بدون شک هم هیچ برنامه 4 ساله کارشناسی بازاریابی و مدیریتی نمی‌تواند به تنهایی شما را به یک سئو کار حرفه‌ای تبدیل کند. در نتیجه برای توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌های مرتبط با این زمینه صرفا نمی‌توانید به دانشگاه و دروس آن بسنده کنید. به عنوان مثال تحصیلات مورد نیاز درج شده در آگهی های استخدام سئو کار گواه این مسئله میباشد. با این حال اغلب متقاضیان این موقعیت شغلی دارای مدرک کارشناسی بیزینس، مدیریت، ارتباطات یا بازاریابی هستند. بعد از گذراندن این دوره‌های دانشگاهی یا در حین تحصیل باید بر روی مهارت‌ها و درک فنی و تئوری سئو خودتان کار کنید. در ورکشاپ‌های مرتبط شرکت کنید و سعی کنید مدتی به صورت کارآموزی با یک مجموعه همکاری کنید. در این صورت و با گذر زمان و همت خودتان مطمئنا می‌توانید مهارت‌هایتان را توسعه دهید.

تقاضا برای کارشناس سئو

از آنجایی که شرکت‌ها بهینه‌سازی موتورهای جستجو را انجام می‌دهند تا از رقبای خود عقب نمانند، متخصصان سئو از تقاضای بالایی برخوردار هستند. کارشناسان سئو برای کمک به تیم های بازاریابی برای جمع آوری ترافیک وب با کیفیت، کمک به ایجاد کمپین های دیجیتال موفق و آوردن کسب و کار جدید به شرکت استخدام می شوند.
چه در حال حاضر یک متخصص سئو هستید یا در حال کار در این زمینه هستید، شغل سئو نویدبخش هیجان و پتانسیل فوق العاده ای برای رشد است. راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید با تجربه سئو از آنها استفاده کنید، از جمله بازاریابی محتوا، مشاوره کسب و کار، و تجزیه و تحلیل داده ها.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog


برچسب: کار، کاریابی، استخدام، ایران استخدام، سئوکار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۴۶ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شغل کارشناس بیمه مناسب چه کسانیست؟

نقش بیمه در زندگی افراد چیست؟

بیمه در زندگی امروز یک جز جدانشدنی زندگی افراد است. استفاده از بیمه به افراد در قبال خطرات و ناامنی‌های آینده اطمینان خاطر و آرامش می‌دهد. بسیاری از سرمایه‌های جانی و مالی افراد، سرمایه‌هایی هستند که در طی سالیان به‌دست‌آمده یا ارزش معنوی زیادی دارند و درصورتی‌که آسیب ببینند جبران آن‌ها برای فرد می‌تواند غیرممکن باشد. به همین دلیل بیمه‌ها در قبال دریافت حق بیمه مستمر سالیانه از افراد، در چنین شرایطی کنار آن‌ها هستند و بخش قابل‌توجهی از خسارت وارده را جبران می‌کنند.

این روزها بیمه، جز بزرگ‌ترین صنایع با گردش‌های مالی کلان محسوب می‌شود و فرهنگ استفاده از آن بیش‌ازپیش در جامعه جاافتاده است. برای ورود به این شغل باید دقیقا بدانید که کارشناس بیمه کیست، چه وظایفی دارد، تحصیلات او چقدر است، حقوق و درآمدش به چه میزان است.

شخصیت شناسی کارشناس بیمه

شخصیت شناسی هر شغل یک امر نسبی است و به این معنی نیست که کسانی که چنین فاکتورهای شخصیتی ندارند نمی‌توانند در آن شغل موفق شوند. بلکه بدین معناست که کسانی با چنین ویژگی‌های شخصیتی موفقیت بیشتر و سریع‌تری را به دست خواهند آورد.
بر اساس تست شخصیت شناسی شغلی MBTI مناسب‌ترین شخصیت‌ها برای شغل کارشناس بیمه ESTJ، ISTJ، ESTP، ISTP و ISFP هستند.
اگر خود را فردی با این تیپ شخصیتی می دانید و علاقه مند به این شغل هستید می توانید با استفاده از سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام رزومه ای حرفه ای برای خود بسازید و از طریق راه های ارتباطی موجود در آگهی های استخدام برای کارفرمایان ارسال کنید.

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کارشناس بیمه تامین اجتماعی، کارشناس بیمه، کارشناس بیمه ایران، کارشناس بیمه تصادفات، کارشناس بیمه به انگلیسی، کارشناس بیمه پاسارگاد، کارشناس بیمه سامان، کارشناس بیمه ایران سیار، کارشناس بیمه دانا، کارشناس بیمه بیکاری، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۵۰ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)

شخصیت شناسی کارشناس خزانه

ویژگی های شخصیتی کارشناس خزانه
برای یک کارشناس خزانه، داشتن برخی از ویژگی‌های شخصیتی از جمله مهارت‌های بین فردی، امانتداری، دقت، داشتن حوصله، صداقت و درستکاری ضروری است. شما می توانید برای مشاهده مقاله هایی در مورد کارشناس خزانه اینجا کلیک نمایید.

مهارت‌های بین فردی

همانطور که یکی از خزانه‌دارها اشاره می‌کند، “اگر روی تیم خود تمرکز نکنید و مطمئن نباشید که مهارت مناسبی را این زمینه دارید یا نه، واقعاً نمی‌توانید کار دیگری انجام دهید.” اما چگونه؟ اینجاست که داشتن ویژگی همکاری یا مهارت‌های بین فردی مهم می‌شود. زیرا کارشناس خزانه باید بتواند با عملکرد بالا محیطی را ایجاد کند که در آن افراد بتوانند مسئولیت را بر عهده بگیرند و مهارت‌های خود را افزایش دهند. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که اعضای تیم احساس ارزشمندی، احترام و توانایی برای ریسک کردن به شیوه‌ای کنترل شده و مناسب و بدون ترس از شکست داشته باشند.

امانت‌دار بودن

کارشناس خزانه، با امور مالی یک شرکت سروکار دارد. از این رو می‌تواند به راحتی دخل و تصرف‌های شخصی در مسائل مالی داشته باشد. کارشناسی که حس امانت‌داری در خود نداشته باشد، می‌تواند به اشکال مختلف به امور مالی شرکت خود ضرر بزند. از این رو امانت‌دار بودن بسیار ضروری است. امانت‌دار بودن، همچنین نیازمند آن است که کارشناس، رازدار امور مالی شرکت باشد.

نتیجه گیری
جهت اطلاع از وضعیت این شغل و نیازمندی‌های مرتبط با آن می‌توانید به سایت ایران استخدام مراجعه کنید. همچنین اگر به عنوان کارفرما به نیروی کار در این زمینه نیاز دارید می‌توانید نیازمندی‌های خود را با سایت ایران استخدام در میان بگذارید.

منبع: مجله ایران استخدام


برچسب: کار، ایران استخدام، استخدام، استخدام کارشناس، کارشناس خزانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۰۵ توسط:iranestekhdam موضوع: معرفي مشاغل نظرات (0)